Newsy

Paulina Krupińska: nie jestem typową kobietą, która rano nie ma co założyć

2016-06-08  |  06:50

Modelka i prezenterka telewizyjna na co dzień nie podąża za trendami i nie skupia się na myśleniu o swoich stylizacjach. Wybiera swobodę i ubrania z sieciówek urozmaicone dodatkami. Komponuje garderobę spontanicznie, jedynie na oficjalne imprezy zakłada kreacje od projektantów.

– Zakładam rzeczy, które mi faktycznie wpadną w oko, albo mam pod ręką coś, co mi się po prostu podoba – mówi Paulina Krupińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jeżeli chodzi o codzienne stylizacje, nie ma z tym nigdy problemu.

– Nie jestem typową kobietą, która rano nie ma co założyć – mówi Krupińska.

Miss Polonia nie przywiązuje wagi do marki, a do komfortu noszenia i estetyki ubioru.

– Myślenie o stylizacji i o ubraniach nie zaprząta mojej głowy i to nie jest główny temat moich myśli. Ale lubię ładnie wyglądać jak każdy – mówi Paulina Krupińska.

Modelka poza oficjalnymi wystąpieniami wybiera casualowy styl i bez problemu dobiera własną garderobę. Współpracuje z projektantami przy okazji większych wyjść czy gali. Wtedy ustala szczegóły stroju i poddaje się sugestiom specjalisty.

– Przed większymi wyjściami, jeżeli wcześniej nie uzgodnię z danym projektantem, bo mam taką możliwość, że czasem mnie ubierają projektanci, to faktycznie jest tak, że otwieram szafę i nie mam się w co ubrać ze względu na to, że na taki event nie wypada pójść dwa razy w danej rzeczy  mówi Paulina Krupińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.