Newsy

Piotr Rubik popularny na Słowacji. W listopadzie zagra w Koszycach

2014-09-29  |  06:45

Boom na muzykę Piotra Rubika na Słowacji wciąż trwa. Polski kompozytor po raz kolejny przyjął zaproszenie od naszych południowych sąsiadów. Wystąpi na Steel Arénie w Koszycach, gdzie zaprezentuje swoje najpopularniejsze kompozycje.

W trakcie koncertu „Piotr Rubik – The Best Of” fani muzyka usłyszą fragmenty jego najlepszych albumów – „Tu es Petrus”, „Santo Subito”, „Rubikon” oraz „Świętokrzyska Golgota”.

Koncert odbędzie się 8 listopada w Steel Aréna w Koszycach i zagram tam swoje największe przeboje. Po raz pierwszy w tym kraju byłem 2010 r. i od tamtego czasu jeżdżę tam co roku. Na Słowacji mam duże grono wiernych słuchaczy i zapełniam sale koncertowe. To nie są koncerty dla Polonii, ale dla Słowaków, którzy bardzo lubią moją muzykę –  wyjaśnia Rubik.

Rubik cieszy się uznaniem na Słowacji od kilku lat. W kraju powstał nawet oficjalny fanklub kompozytora. Pierwszy występ muzyka w amfiteatrze w Trnavie w 2010 roku zakończył się pięcioma bisami.

Słowacy odkryli mnie za pomocą YouTube’a. Na początku rozsyłali sobie moje utwory, później zaczęli przyjeżdżać na koncerty do Polski, m.in. do Wrocławia lub Krakowa. Wreszcie zdecydowali się zaprosić mnie do siebie. Nikt nie wiedział jak to wyjdzie, ale okazało się, że był to totalny szał i koncerty cieszyły się ogromnym zainteresowaniem – mówi agencji Newseria Lifestyle kompozytor.

Dyskografię Piotra Rubika zamyka album „Opisanie świata”, wydany w listopadzie 2011 roku.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.