Mówi: | Rafał Brzozowski |
Funkcja: | piosenkarz, prezenter |
Rafał Brzozowski: Jestem zachwycony programem „The Voice Senior”. Sam kiedyś byłem uczestnikiem podobnego formatu
Wokalista, dotychczas znany widzom z teleturniejów „Koło fortuny” i „Jaka to melodia?”, za kilka miesięcy zadebiutuje również jako gospodarz „The Voice Senior”. Zastąpi w tej roli Tomasza Kammela. Prezenter wierzy, że dobrze wywiąże się z tego zadania i będzie potrafił dodać otuchy seniorom, ponieważ kiedyś sam był uczestnikiem podobnego programu. Doskonale więc wie, jakie emocje towarzyszą przed wejściem na scenę i poddaniem się ocenom jury. Prowadzący zdradza również, że spory lifting przeszedł popularny teleturniej TVP1. Twórcy z rozmachem zastosowali nowoczesne rozwiązania multimedialne, a efekt jest imponujący.
Rafał Brzozowski podkreśla, że poprowadzenie tak wyjątkowego talent show jak „The Voice Senior” to dla niego zaszczyt, duże zawodowe wyzwanie i kolejna telewizyjna przygoda.
– Jestem zachwycony tym programem. Jesteśmy już po pierwszych dniach nagrań. Poznałem historie 40 osób, genialnych, cudownych, fantastycznych. Sam się nauczyłem, wzruszyłem w wielu momentach. Program może nie jest dla mnie nowością, bo sam przecież kiedyś byłem uczestnikiem „The Voice of Poland”. Tutaj w „Seniorze” jest jednak trochę inaczej, to są bardziej ludzkie historie, ale z piękną i wspaniałą puentą muzyczną. Tak że cieszę się i zapraszam na „The Voice Senior” – mówi agencji Newseria Rafał Brzozowski.
Program prawdopodobnie trafi na antenę TVP w grudniu, a współprowadzącą będzie Marta Manowska. W jury z kolei zobaczymy Alicję Majewską, Izabelę Trojanowską, Andrzeja Piasecznego i Witolda Paszta. A już teraz prezenter zachęca do oglądania teleturnieju „Jaka to melodia?”. Prezenter zapowiada dużo niespodzianek.
– „Jaka to melodia?” standardowo, codziennie o 17.25, w weekendy mamy inną godzinę. Będą wspaniałe gwiazdy, supergoście i jednocześnie pokażemy wreszcie technologię. Zrobiliśmy potężne studio z multimediami, więc gwiazdy są zachwycone tym, co dla nich przygotowaliśmy. Pracowaliśmy w pocie czoła przez lipiec i sierpień, żeby ta jesień była najlepsza w naszym programie – mówi.
Rafał Brzozowski jest gospodarzem teleturnieju „Jaka to melodia?” od ubiegłego roku, kiedy zastąpił w tej roli Norbiego, który z kolei trafił do „Koła Fortuny”. Jego zdaniem to było dobre posunięcie producentów.
– Wydaje mi się, że obydwa programy bardzo zyskały na tej zmianie, przede wszystkim pod względem oglądalności, więc nie mogło być lepiej. Uważam, że ta zmiana była obydwu programom bardzo potrzebna – mówi.
Nie ukrywa, że jest zadowolony z przebiegu swojej kariery zawodowej. Lubi to, co robi, spełnia swoje marzenia i realizuje pasje. Doskonale odnalazł się w roli prezentera programów rozrywkowych, ale znajduje również czas, by zamknąć się w studiu i pracować nad nowymi utworami.
– Zastanawiałem się nad tym, czy wybierać którąś ze stron, jednak stwierdziłem, że trzeba być sobą. Jeżeli daje mi to satysfakcję i prowadzę programy rozrywkowe, a jednocześnie uda mi się na scenie, to takie połączenie byłoby czymś, co może się jeszcze nikomu nie udało, więc trzymam kciuki, że mi się uda – mówi.
25 sierpnia Rafał Brzozowski zaprezentował swój najnowszy singiel „Gentleman”. Można go posłuchać w serwisie YouTube.
Czytaj także
- 2024-11-05: Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
- 2024-09-17: Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-08-27: Ogromny postęp w leczeniu dotychczas nieuleczalnego rdzeniowego zaniku mięśni. Poprawę stanu zdrowia i kondycji psychicznej odnotowało aż 80 proc. pacjentów
- 2024-08-21: Rafał Zawierucha: Bardzo się ekscytuję udziałem w „Tańcu z gwiazdami” i już nie mogę się doczekać odcinków na żywo. Lubię tańce klasyczne, ale nieco obawiam się szybkich
- 2024-09-06: Rafał Zawierucha: Kocham remonty i nadzorowanie wszystkiego. Wspaniale sprawdzam się w dyrygowaniu i rozdzielaniu obowiązków
- 2024-07-23: Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
- 2024-08-01: Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
- 2024-06-21: Polskie samorządy zaczynają wydatkować pieniądze z KPO. Obawiają się, że nie wystarczy im na to czasu
- 2024-06-11: Pola elektromagnetyczne nie stwarzają ryzyka dla ludzi. Poziomy promieniowania są znacznie poniżej limitów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.