Newsy

Rafał Brzozowski: Jestem zachwycony programem „The Voice Senior”. Sam kiedyś byłem uczestnikiem podobnego formatu

2020-09-02  |  06:12

Wokalista, dotychczas znany widzom z teleturniejów „Koło fortuny” i „Jaka to melodia?”, za kilka miesięcy zadebiutuje również jako gospodarz „The Voice Senior”.  Zastąpi w tej roli Tomasza Kammela. Prezenter wierzy, że dobrze wywiąże się z tego zadania i będzie potrafił dodać otuchy seniorom, ponieważ kiedyś sam był uczestnikiem podobnego programu. Doskonale więc wie, jakie emocje towarzyszą przed wejściem na scenę i poddaniem się ocenom jury. Prowadzący zdradza również, że spory lifting przeszedł popularny teleturniej TVP1. Twórcy z rozmachem zastosowali nowoczesne rozwiązania multimedialne, a efekt jest imponujący.

Rafał Brzozowski podkreśla, że poprowadzenie tak wyjątkowego talent show jak „The Voice Senior” to dla niego zaszczyt, duże zawodowe wyzwanie i kolejna telewizyjna przygoda.

Jestem zachwycony tym programem. Jesteśmy już po pierwszych dniach nagrań. Poznałem historie 40 osób, genialnych, cudownych, fantastycznych. Sam się nauczyłem, wzruszyłem w wielu momentach. Program może nie jest dla mnie nowością, bo sam przecież kiedyś byłem uczestnikiem „The Voice of Poland”. Tutaj w „Seniorze” jest jednak trochę inaczej, to są bardziej ludzkie historie, ale z piękną i wspaniałą puentą muzyczną. Tak że cieszę się i zapraszam na „The Voice Senior” – mówi agencji Newseria Rafał Brzozowski.

Program prawdopodobnie trafi na antenę TVP w grudniu, a współprowadzącą będzie Marta Manowska. W jury z kolei zobaczymy Alicję Majewską, Izabelę Trojanowską, Andrzeja Piasecznego i Witolda Paszta. A już teraz prezenter zachęca do oglądania teleturnieju „Jaka to melodia?”. Prezenter zapowiada dużo niespodzianek.

„Jaka to melodia?” standardowo, codziennie o 17.25, w weekendy mamy inną godzinę. Będą wspaniałe gwiazdy, supergoście i jednocześnie pokażemy wreszcie technologię. Zrobiliśmy potężne studio z multimediami, więc gwiazdy są zachwycone tym, co dla nich przygotowaliśmy. Pracowaliśmy w pocie czoła przez lipiec i sierpień, żeby ta jesień była najlepsza w naszym programie – mówi.

Rafał Brzozowski jest gospodarzem teleturnieju „Jaka to melodia?” od ubiegłego roku, kiedy zastąpił w tej roli Norbiego, który z kolei trafił do „Koła Fortuny”. Jego zdaniem to było dobre posunięcie producentów.

Wydaje mi się, że obydwa programy bardzo zyskały na tej zmianie, przede wszystkim pod względem oglądalności, więc nie mogło być lepiej. Uważam, że ta zmiana była obydwu programom bardzo potrzebna – mówi.

Nie ukrywa, że jest zadowolony z przebiegu swojej kariery zawodowej. Lubi to, co robi, spełnia swoje marzenia i realizuje pasje. Doskonale odnalazł się w roli prezentera programów rozrywkowych, ale znajduje również czas, by zamknąć się w studiu i pracować nad nowymi utworami.

– Zastanawiałem się nad tym, czy wybierać którąś ze stron, jednak stwierdziłem, że trzeba być sobą. Jeżeli daje mi to satysfakcję i prowadzę programy rozrywkowe, a jednocześnie uda mi się na scenie, to takie połączenie byłoby czymś, co może się jeszcze nikomu nie udało, więc trzymam kciuki, że mi się uda – mówi.

25 sierpnia Rafał Brzozowski zaprezentował swój najnowszy singiel „Gentleman”. Można go posłuchać w serwisie YouTube.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.