Newsy

Red Lipstick Monster: Polski rynek kosmetyczny jest bardzo do przodu. Potwierdza to obecność światowych marek

2018-10-17  |  06:12

Blogerka pozytywnie ocenia otwartość polskiego rynku kosmetycznego na stale pojawiające się nowości. Chętnie sięga zarówno po nowe kosmetyki kolorowe, jak i produkty do pielęgnacji, uważa bowiem, że podstawą udanego makijażu jest zdrowa i zadbana skóra. Red Lipstick Monster pojawiła się ostatnio na premierze w sieci Sephora światowych marek Anastasia Beverly Hills i Christophe Robin.

Niemal co sezon polski rynek wzbogaca się o nowe międzynarodowe marki kosmetyczne, często należące do segmentu premium. Tej jesieni do sieci perfumerii Sephora wchodzi m.in. amerykańska marka kosmetyków kolorowych Anastasia Beverly Hills oraz francuska marka Christophe Robin, produkująca ekskluzywne produkty do pielęgnacji włosów. Zdaniem autorki bloga Red Lipstick Monster świadczy to o dojrzałości polskiego rynku i dużych możliwościach w zakresie przyjmowania nowości.

– Jako głos influencerów beauty w Polsce uważam, że to jest super znak, dlatego że jesteśmy rynkiem, który jest bardzo do przodu, i myślę, że możemy być spokojnie z tego dumni – mówi blogerka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda chętnie testuje nowości do pielęgnacji skóry i włosów. Jej zdaniem zdrowa i zadbana skóra to niezbędna baza dla udanego makijażu, kosmetyki kolorowe mają bowiem wydobywać atuty cery, a nie całkowicie ją przykrywać. W ostatnim czasie blogerka wprowadziła do codziennej pielęgnacji zasady i rytuały koreańskie, zakładające m.in. kilkuetapowy proces oczyszczania skóry. Bardzo szybko zauważyła pozytywne efekty.

– Moja skóra jest wrażliwa, mam skłonność do trądziku różowatego, ale też jest mieszana, więc się łatwo świeci. Wprowadzając więcej kroków, ona zdecydowanie bardziej się uspokoiła i jest za to wdzięczna, wygląda po prostu lepiej, nawet kiedy jest zupełnie goła – mówi blogerka.

Początek sezonu to także czas ujawniania nowych trendów w makijażu. Zdaniem autorki bloga Red Lipstick Monster tej jesieni modne będą triki i techniki makijażu, które obecne były już w poprzednich sezonach, m.in. mocno zaakcentowane usta. Wargi powinny być pomalowane pomadkami w soczystych, ciemnych kolorach, dając niemal wampirzy efekt.

– Jest też dużo błysku i kontrastu z matem tego błysku, więc nie ma nic wybuchowego, czegoś, co nagle teraz tej jesieni się na pojawiło, i myślę, że te wszystkie klimaty jesienno-zimowe są fajne i może każda osoba znaleźć w tym coś, w czym będzie czuła się dobrze – podkreśla blogerka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Racewicz: Radzę Monice Zamachowskiej, żeby była sobą, szła swoją drogą i nosiła wysoko głowę

Dziennikarka kieruje ciepłe słowa do Moniki Zamachowskiej, bowiem kiedyś też była w takiej samej sytuacji, jak koleżanka po fachu. Z perspektywy czasu Joanna Racewicz wie, że koniec może być jednocześnie początkiem czegoś lepszego. Teraz związana jest ze stacją Polsat News.

Gala Złote Spinacze 2019

Moda

PLICH: To muzyka i chęć zaśpiewania nakręciły mnie do zrobienia kolekcji po czteroletniej przerwie. Chciałem czegoś więcej, bo sezonowość już mnie znudziła

PLICH tłumaczy, że czasem w życiu dobrze jest wziąć oddech, poszukać nowych inspiracji i sięgnąć po nieznane. Po ponad czterech latach przerwy projektant przygotował w Krakowie nietuzinkowy pokaz swojej nowej kolekcji, na którym pozwolił sobie także zaprezentować swój talent muzyczny.

Konsument

Prawie 60 proc. Polaków nie wie, jak radzić sobie z długami. Są one częstą przyczyną depresji i napięć w rodzinie

Napięcia w rodzinie, konflikty, poczucie bezsilności, a nawet stany depresyjne – to pozafinansowe problemy, jakie często towarzyszą niespłaconym zobowiązaniom. 45 proc. zadłużonych Polaków oczekiwałoby w tym zakresie wsparcia, doradztwa i pomocy ze strony rodziny. Jednak tylko co piętnasty chciałby, aby wyręczono go w kwestii uregulowania długu. Do skorzystania z takiej pomocy są najbardziej skłonni przedstawiciele najmłodszej generacji Z w wieku 18–24 lat. Jest to pokolenie, która nie obawia się szczerych rozmów z partnerem o długach – wynika z badania „Postawy różnych pokoleń Polaków wobec zadłużenia” Grupy KRUK.

 

Prawo

Kobiety pracujące jako hostessy są narażone na liczne nadużycia. Powstający kodeks etyczny pomoże uregulować branżę i zerwać ze stereotypami

Z analizy mediów wynika, że w blisko 80 proc. relacje pracownicze oceniane są jako złe. Szczególna sytuacja panuje w branży hostessingu, gdzie pracownice często doświadczają molestowania seksualnego, są wykorzystywane przez pracodawców, narzekają też na brak wsparcia w trudnych sytuacjach z klientami – wynika z raportu „Branża hostess w Polsce. Główne problemy i kontrowersje”. Dlatego Komitet Dialogu Społecznego KIG wspólnie z Forum Odpowiedzialnego Biznesu opowiadają się za stworzeniem kodeksu dobrych praktyk. To pierwszy krok do wprowadzenia wyższych standardów w branży.