Newsy

Red Lipstick Monster: Polski rynek kosmetyczny jest bardzo do przodu. Potwierdza to obecność światowych marek

2018-10-17  |  06:12

Blogerka pozytywnie ocenia otwartość polskiego rynku kosmetycznego na stale pojawiające się nowości. Chętnie sięga zarówno po nowe kosmetyki kolorowe, jak i produkty do pielęgnacji, uważa bowiem, że podstawą udanego makijażu jest zdrowa i zadbana skóra. Red Lipstick Monster pojawiła się ostatnio na premierze w sieci Sephora światowych marek Anastasia Beverly Hills i Christophe Robin.

Niemal co sezon polski rynek wzbogaca się o nowe międzynarodowe marki kosmetyczne, często należące do segmentu premium. Tej jesieni do sieci perfumerii Sephora wchodzi m.in. amerykańska marka kosmetyków kolorowych Anastasia Beverly Hills oraz francuska marka Christophe Robin, produkująca ekskluzywne produkty do pielęgnacji włosów. Zdaniem autorki bloga Red Lipstick Monster świadczy to o dojrzałości polskiego rynku i dużych możliwościach w zakresie przyjmowania nowości.

– Jako głos influencerów beauty w Polsce uważam, że to jest super znak, dlatego że jesteśmy rynkiem, który jest bardzo do przodu, i myślę, że możemy być spokojnie z tego dumni – mówi blogerka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda chętnie testuje nowości do pielęgnacji skóry i włosów. Jej zdaniem zdrowa i zadbana skóra to niezbędna baza dla udanego makijażu, kosmetyki kolorowe mają bowiem wydobywać atuty cery, a nie całkowicie ją przykrywać. W ostatnim czasie blogerka wprowadziła do codziennej pielęgnacji zasady i rytuały koreańskie, zakładające m.in. kilkuetapowy proces oczyszczania skóry. Bardzo szybko zauważyła pozytywne efekty.

– Moja skóra jest wrażliwa, mam skłonność do trądziku różowatego, ale też jest mieszana, więc się łatwo świeci. Wprowadzając więcej kroków, ona zdecydowanie bardziej się uspokoiła i jest za to wdzięczna, wygląda po prostu lepiej, nawet kiedy jest zupełnie goła – mówi blogerka.

Początek sezonu to także czas ujawniania nowych trendów w makijażu. Zdaniem autorki bloga Red Lipstick Monster tej jesieni modne będą triki i techniki makijażu, które obecne były już w poprzednich sezonach, m.in. mocno zaakcentowane usta. Wargi powinny być pomalowane pomadkami w soczystych, ciemnych kolorach, dając niemal wampirzy efekt.

– Jest też dużo błysku i kontrastu z matem tego błysku, więc nie ma nic wybuchowego, czegoś, co nagle teraz tej jesieni się na pojawiło, i myślę, że te wszystkie klimaty jesienno-zimowe są fajne i może każda osoba znaleźć w tym coś, w czym będzie czuła się dobrze – podkreśla blogerka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.