Newsy

Robert Kupisz w tym sezonie wciąż wierny flanelowym koszulom

2014-04-10  |  06:40

W tym sezonie Robert Kupisz każdemu miłośnikowi mody poleca flanelową koszulę. Można ją nosić na wiele sposobów i na różną pogodę. W swojej szafie flanele od Kupisza ma m.in. najbardziej znana polska modelka Anja Rubik.

Koszula flanelowa to idealny element stroju nie tylko ze względu na walory estetyczne, lecz także  na funkcjonalność i uniwersalność.

Może być i ciepła, i przewiewna jednocześnie. Można ją łączyć z różnymi rzeczami, nawet z elegancką sukienką. Koszula flanelowa daje wiele możliwości przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle projektant Robert Kupisz.

Na co dzień można ją nosić do jeansów lub pod marynarkę. Wywinięta pod szyją w chłodniejszą pogodę może posłużyć jako szalik. Latem panie, które nie boją się eksperymentować z modą, mogą zrobić z niej spódnicę lub sukienkę. Flanela przewiązana na biodrach, zarówno u mężczyzn jak i kobiet, to trend coraz częściej widoczny na polskiej ulicy, promowany również przez gwiazdy i blogerki modowe. Koszule noszą m.in.: Jessica Mercedes, Maffashion, Maja Sablewska oraz Dawid Woliński.

W Polsce największym propagatorem noszenia koszul flanelowych jest Robert Kupisz, który sam po raz pierwszy pokazał swoje projekty koszul już trzy lata temu w kolekcji inspirowanej powstaniem warszawskim.  

Do tej pory świetnie się sprzedają. W tym sezonie ludzie naprawdę się do nich przekonali i wiele osób nosi te koszule  mówi projektant.

Jedną z najsławniejszych klientek i fanek flaneli od Kupisza jest Anja Rubik. Supermodelka ma już trzy egzemplarze i bardzo chętnie je zakłada.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.