Mówi: | Jaga Hupało |
Funkcja: | stylistka fryzur |
Jaga Hupało: Bycie gwiazdą to wielkie wyzwanie. Pociąga za sobą konieczność ciągłych zmian
Stylistka fryzur uwielbia metamorfozy i fryzjerskie eksperymenty, ale nie stroni również od tego, co tylko pozornie banalne – eleganckiej prostoty. Według niej w zawód aktora wpisane są zmiany w wyglądzie, choć nie zawsze życzą sobie tego ich fani.
– Bycie gwiazdą to wielkie wyzwanie, które pociąga za sobą konieczność ciągłych zmian. Na ile scenariusz życia profesjonalnego i osobistego pozwala na zmiany, na tyle polskie gwiazdy często wchodzą. Wiem też, że gwiazdy mają mnóstwo fanów, którzy pragną, aby gwiazda była cały czas taka sama – podkreśla Jaga Hupało.
Jaga Hupało została zaproszona do zaprojektowania fryzur bohaterkom serialu „Lifting”. Jak podkreśla, była to niezwykle inspirująca praca, która wymagała nie lada kreatywności, bo stylizacje każdej bohaterki trzeba było stworzyć zupełnie od podstaw. Najpierw musiało się więc odbyć wiele spotkań z twórcami nowej produkcji, podczas których zapadły konkretne ustalenia dotyczące koncepcji poszczególnych fryzur.
– Ten projekt jest wyjątkowy, bardzo estetyczny, wszystkie postaci są wystudiowane i mają przekazać konkretny przekaz i konkretną treść. W związku z tym wszystkie fryzury, które zostały przez nas przygotowane, były przygotowane z myślą o każdej postaci, przygotowane od podstaw, wykreowane, dzięki temu praca była bardzo ciekawa i inspirująca. To jedna wielka przygoda, podróż plastyczna. Część przygotowań do serialu odbywała się w naszej pracowni, była ona takim przystankiem przed następnymi scenami – mówi agencji Newseria Jaga Hupało, stylistka fryzur.
Stylizacje stworzyła wraz ze swoim zespołem Born To Create – Damianem Witkowskim, Norbertem Afek i Agnieszką Pieńkosz.
W „Liftingu” zagrają m.in. Tamara Arciuch, Monika Buchowiec, Marta Król, Anna Matysiak, Monika Mariotti, Joanna Moro i Olga Kalicka. Akcja toczy się w luksusowej klinice medycyny estetycznej, gdzie bohaterki przeżywają rozmaite perypetie, a ich wspólnym mianownikiem jest kult młodości i próba zatrzymania czasu za pomocą skalpela. Reżyserem serialu jest Bo Martin, a scenariusz powstał na podstawie hiszpańskiej sztuki o tym samym tytule autorstwa Dunii Ayaso i Felixa Sabroso, którzy na stałe współpracują z legendarnym reżyserem Pedro Almodovarem.
Jaga Hupało ma już na swoim koncie współpracę m.in. przy produkcji takich filmów, jak „Miłość na wybiegu” czy „Papusza”.
Czytaj także
- 2024-07-17: Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem
- 2024-04-29: Mikołaj Roznerski: Mam swoje małe sacrum poza Warszawą, gdzie wybudowałem drewniany domek. Rąbię tam drewno, koszę trawę i planuję zrobić ogródek
- 2024-04-12: Tomasz Dedek: My aktorzy jesteśmy trochę próżni i dzięki temu zawodowi chcemy być znani. Kiepsko, jeśli nikt nas nie poznaje na ulicy
- 2024-03-21: Joanna Trzepiecińska: Z „Rodziny zastępczej” mam same dobre wspomnienia. Do dziś odcinam kupony sympatii widzów
- 2024-04-15: Joanna Trzepiecińska: W polskim kinie nie ma już ról dla kobiety w moim wieku. Weszło już inne pokolenie, które ma swoją widownię i są inne oczekiwania
- 2024-02-15: Joanna Liszowska: Dwudziesty trzeci sezon „Przyjaciółek” będzie wyjątkowy. Nasi widzowie zgromadzeni przy wielkanocnych stołach będą mogli zobaczyć, jak bohaterki serialu zasiadają do wigilii
- 2024-01-12: Aleksandra Adamska: Na planie serialu „Skazana” bardziej chuligańska i patologiczna część mnie mogła wreszcie ujrzeć światło dzienne jako Pati
- 2023-11-16: Leszek Lichota: Do grania ciekawsze są czarne charaktery, bo lubimy zło i nas ono przyciąga. Jednak mój bohater ze „Skazanej 3” to jedyna postać niemająca krwi na rękach
- 2024-01-02: Adam Woronowicz: Takie postacie jak Sylwester Hepner ze „Skazanej” są mroczne i złe. Największy paradoks polega na tym, że fajnie się je gra
- 2023-12-05: Adam Woronowicz: Na planie „Skazanej” czułem się niekomfortowo. Wiem, że przemoc na ekranie dobrze się sprzedaje, ale podczas takich scen nogi się pode mną uginały
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Gwiazdy
![](/files/1922771799/poplawska-boks-plany-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.
Konsument
Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji
![](/files/1922771799/wojtasik-regulacje-2-foto,w_133,r_png,_small.png)
– Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.
Teatr
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy,w_133,r_png,_small.png)
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.