Newsy

Maja Hirsch: Nie wiem, jak zakończą się losy mojej bohaterki w „BrzydUli”. Rozmowy z producentami ugrzęzły i się nie odnowiły

2022-03-08  |  06:06

Aktorka podkreśla, że była jak najbardziej gotowa do tego, by kontynuować wątek Pauliny Febo w serialu „BrzydUla”. Odbyły się nawet w tej sprawie rozmowy z producentami. Utknęły one jednak w martwym punkcie i nie przyniosły rezultatu. Maja Hirsch nie podpisała aneksu do umowy.

Wielu fanów „BrzydUli” jest zawiedzionych tym, że w nowych odcinkach serialu nie pojawia się Maja Hirsch. Bardzo brakuje im tej niezwykle wyrazistej i kolorowej postaci, jaką była Paulina Febo. Odtwórczyni tej roli również nie ukrywa, że zżyła się z tą bohaterką.

Cały czas ją bardzo lubię, uwielbiam. Uważam, że to jest w ogóle świetna postać, świetna rola i bardzo się cieszę, że mogłam ją zagrać. Dzięki Piotrkowi Jaskowi mogłam naprawdę pokazać dużo swoich kolorów i za to jestem bardzo wdzięczna – mówi agencji Newseria Lifestyle Maja Hirsch.

Paulina Febo to jedna z barwniejszych postaci „BrzydUli”, która miała bezpośredni wpływ na losy Uli (Julia Kamińska) i Marka (Filip Bobek). Ich wątek był wciąż rozwijany i podsycany, a widzowie chętnie śledzili losy całej trójki. Aktorka przyznaje, że z punktu widzenia zawodowego wcielenie się w taką osobę, która ma w sobie dużo różnorodnych emocji, jest niezwykle ciekawym zadaniem.

Rzeczywiście to jest taka rola, w której ja mogłam się zmierzyć z bardzo różnymi i skrajnymi emocjami. Było to bardzo fajne wyzwanie – mówi Maja Hirsch.

Aktorka grała w tej produkcji od początku i stanowiła mocny punkt obsady. Nie chce jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w tej części produkcji zabrakło bohaterki, która niewątpliwie ubarwiała ten serial.

– Myślę, że to nie jest pytanie do mnie, ja to często powtarzam. Tak naprawdę gdzieś tam wszystko ugrzęzło na etapie rozmów, które odbywały się w czerwcu, i po prostu te rozmowy się nie odnowiły, w związku z tym nie wiem. I też nie wiem, co się z nią dzieje do końca w serialu – mówi Maja Hirsch.

Na antenie TVN7 można oglądać ostatni już sezon tej produkcji.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.