Newsy

W sobotę premiera serialu „Miłość w rytmie disco polo”. Piosenkę promującą nagrał zespół Weekend

2014-09-26  |  06:55

27 września w Polo TV odbędzie się premiera serialu „Miłość w rytmie disco polo”. Utwór promujący nową pozycję stacji – „Zniosłem tyle kłamstw” – stworzyła grupa Weekend. Muzycy formacji nakręcili także teledysk do tego kawałka, który będzie również czołówką serialu.

Oprócz nagrywania nowych utworów grupa nie przestaje koncertować. Zespół jesienią wyrusza w kolejną trasę koncertową, która obejmie także kilka miast za granicą.

Nasza najnowsza piosenka „Zniosłem tyle kłamstw”, napisana i zaaranżowana przez Macieja Sierakowskiego, będzie czołówką nowego serialu telewizji Polo TV. Oprócz nagrywania planujemy koncerty za granicą. Na pewno wystąpimy w Andrzejki w Brukseli, być może pojawimy się także w Oslo. Oprócz tego jeszcze we wrześniu zagramy w Niemczech – wyjaśnia Radek Liszewski, lider grupy Weekend.

Grupa w ostatnim czasie koncertowała dla niemieckiej Polonii w Mainz oraz Gelsenkirchen. Wokalista zespołu zwraca uwagę na to, że koncerty w kraju i za granicą są do siebie niezwykle podobne.

Na koncertach ludzie zawsze podobnie reagują pod sceną – bawią się i śpiewają. Są szczęśliwi i uśmiechnięci. To samo dzieje się za granicą, chociaż gra się tam nieco inaczej, bo rodacy są bardziej życzliwy, bo czują się wyróżnieni, że przyjeżdża do nich ktoś z Polski. My gramy tam, gdzie nas zapraszają, czyli w miejscach gdzie jest dużo Polonii. Ostatnio na przykład graliśmy na stadionie Schalke w Gelsenkirchen – dodaje piosenkarz.

Nowy utwór Weekendu to nie jedyne powiązanie zespołu z telewizją i kinem. Niedawno Radek Liszewski trafił do obsady filmu „Discopolo”, gdzie wystąpi obok Joanny Kulig, Piotra Głowackiego oraz Tomasza Kota. Obraz wyreżyseruje Maciej Bochniak.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.