Newsy

W sobotę premiera serialu „Miłość w rytmie disco polo”. Piosenkę promującą nagrał zespół Weekend

2014-09-26  |  06:55

27 września w Polo TV odbędzie się premiera serialu „Miłość w rytmie disco polo”. Utwór promujący nową pozycję stacji – „Zniosłem tyle kłamstw” – stworzyła grupa Weekend. Muzycy formacji nakręcili także teledysk do tego kawałka, który będzie również czołówką serialu.

Oprócz nagrywania nowych utworów grupa nie przestaje koncertować. Zespół jesienią wyrusza w kolejną trasę koncertową, która obejmie także kilka miast za granicą.

Nasza najnowsza piosenka „Zniosłem tyle kłamstw”, napisana i zaaranżowana przez Macieja Sierakowskiego, będzie czołówką nowego serialu telewizji Polo TV. Oprócz nagrywania planujemy koncerty za granicą. Na pewno wystąpimy w Andrzejki w Brukseli, być może pojawimy się także w Oslo. Oprócz tego jeszcze we wrześniu zagramy w Niemczech – wyjaśnia Radek Liszewski, lider grupy Weekend.

Grupa w ostatnim czasie koncertowała dla niemieckiej Polonii w Mainz oraz Gelsenkirchen. Wokalista zespołu zwraca uwagę na to, że koncerty w kraju i za granicą są do siebie niezwykle podobne.

Na koncertach ludzie zawsze podobnie reagują pod sceną – bawią się i śpiewają. Są szczęśliwi i uśmiechnięci. To samo dzieje się za granicą, chociaż gra się tam nieco inaczej, bo rodacy są bardziej życzliwy, bo czują się wyróżnieni, że przyjeżdża do nich ktoś z Polski. My gramy tam, gdzie nas zapraszają, czyli w miejscach gdzie jest dużo Polonii. Ostatnio na przykład graliśmy na stadionie Schalke w Gelsenkirchen – dodaje piosenkarz.

Nowy utwór Weekendu to nie jedyne powiązanie zespołu z telewizją i kinem. Niedawno Radek Liszewski trafił do obsady filmu „Discopolo”, gdzie wystąpi obok Joanny Kulig, Piotra Głowackiego oraz Tomasza Kota. Obraz wyreżyseruje Maciej Bochniak.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.