Newsy

Ewa Chodakowska: moja nowa książka ma motywować do działania i skłaniać do rozmowy z samym sobą

2016-06-17  |  07:10

Trenerka fitness opublikowała nową książkę. „Myślnik. Twój codzienny motywator” zamiast wskazówek treningowych i dietetycznych zawiera porady dotyczące motywacji. Trenerka twierdzi, że jej nową publikację najlepiej czytać fragmentami przed zaśnięciem, aby z werwą rozpocząć nowy dzień.

Ewa Chodakowska jest autorką pięciu książek. Są to poradniki, w których trenerka zawarła wskazówki dotyczące zdrowego odżywiania oraz aktywności fizycznej. Najnowsza publikacja Chodakowskiej to także poradnik, jednak nieco inny od dotychczas wydanych. „Myślnik. Twój codzienny motywator” nie zawiera bowiem planów treningów ani przepisów na zdrowe, niskokaloryczne posiłki.

– To pozycja trochę inna od dotychczasowych. To jest książka, którą można czytać przed zaśnięciem, jedną stronę, dać sobie 15 minut na refleksję tak, żeby w dobrym nastroju zasnąć i żeby jak rakieta rozpocząć kolejny dzień – mówi Ewa Chodakowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

„Myślnik. Twój codzienny motywator” to zbiór uniwersalnych porad oraz pozytywnych refleksji, które mają zmotywować czytelników do wprowadzania zmian w ich życiu. Nie tylko tych dotyczących zdrowego stylu życia. Trenerka twierdzi bowiem, że bardzo często zapomina się o nieodłącznym elemencie sukcesu w każdej dziedzinie, jakim jest odpowiednia motywacja.

– Żeby zacząć, to trzeba się zmotywować, trochę najpierw pogrzebać w swojej głowie, zastanowić się nad tym, czego naprawdę chcemy, przemyśleć parę spraw, spędzić trochę czasu ze sobą, odpowiedzieć sobie na podstawowe pytania – mówi Ewa Chodakowska.

Trenerka twierdzi, że to jej podopieczne zainspirowały ją do przygotowania tej książki. Ewa Chodakowska zbudowała z nimi mocną więź, opartą przede wszystkim na stałym kontakcie poprzez media społecznościowe. Relacja ta niejednokrotnie zaowocowała kolejnym projektem trenerki. Podopieczne chętnie zgłaszają bowiem swoje pomysły i potrzeby, które Ewa Chodakowska stara się realizować.

– Było bardzo dużo sygnałów, że dobrze byłoby wydać książkę, która zmotywuje je do działania, która zbierze w całość wszystkie te moje inspiracje, wszystkie posty, wszystkie przekazy, które skłaniają faktycznie do przemyśleń, do rozmowy ze sobą – mówi Ewa Chodakowska.

Książka „Myślnik. Twój codzienny motywator” ukazała się 18 maja nakładem wydawnictwa Edipresse Książki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.