Mówi: | Izabela Błyskal |
Funkcja: | marketing manager |
Firma: | GPoland, dystrybutor marki Roccobarocco |
Sportowe obuwie wciąż modne. Będzie hitem jesienno-zimowego sezonu
W sezonie jesienno-zimowym wciąż najchętniej wybierane przez kobiety będą płaskie buty w sportowym stylu lub modele na niewielkim obcasie. Najmodniejsze będą mokasyny, sneakersy, baleriny i oficerki. Styliści podkreślają, że obuwie ma zapewniać komfort i pasować do stylizacji zarówno na dzień, jak i na wieczór. Będzie przeważać stonowana kolorystyka: czerń, granat, bordo i szarości.
Nadal modne będą sneakersy, które królują już od dwóch sezonów i pojawiają się na wybiegach u największych projektantów. Producenci obuwia podkreślają, że te buty idealnie pasują na spacer, do pracy w biurze i na imprezę. Wszystko zależy od umiejętnego połączenia dodatków i wyczucia stylu.
– Teraz są one bardzo zdobione, często pojawiają się łączenia kolorystyczne, np. granat z czernią, dodatki złote, lub gdzieś tam pojawia się bardziej drapieżny akcent. Sneakersy są wykorzystywane nie tylko w stylizacjach dziennych, czasami można z fantazją użyć je w stylizacjach wieczorowych. Będzie na pewno modnie, a do tego bardzo fajnie będziemy się w tym czuły – wyjaśnia Izabela Błyskal.
Jeśli chodzi o kolorystykę, to będzie dominować czerń, granat, bordo i szarości. W eleganckich modelach mogą pojawiać się złote lub srebrne akcenty, a w sportowym obuwiu odcienie neonowe.
– Buty w nadchodzącym sezonie to bardzo ważny element stroju. Nie chcemy jednak, żeby on odciągał uwagę od stylizacji. Musi być spójny, zwracamy uwagę na jakość i dobre wykonanie, minimalistyczne detale, ale świetnie zrobione. Taki but na pewno będzie rzucał się w oczy, ale w pozytywnym znaczeniu – dodaje Izabela Błyskal.

Buty sportowe – najważniejszy trend sezonu wiosna-lato 2014

Buty sportowe imitujące bieganie boso idealne dla początkujących biegaczy

Trampki na koturnach i obuwie barwione marmurkowo hitem nadchodzącego sezonu
Czytaj także
- 2025-07-31: Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-14: Iga Baumgart-Witan: Kiedy startuję na zawodach, to polityka jest absolutnie poza mną. Nie wypowiadam się publicznie na temat sympatii i antypatii politycznych
- 2025-02-13: Adam Kszczot: Sportowcy, którzy nie wchodzą do finału podczas olimpiady, nie mają za co żyć. Nie dostają stypendium w kolejnym roku
- 2025-01-02: Hazard coraz poważniejszym problemem dla zdrowia publicznego. Najbardziej zagrożone są dzieci
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.