Newsy

Sportowe obuwie wciąż modne. Będzie hitem jesienno-zimowego sezonu

2014-07-24  |  05:50
Mówi:Izabela Błyskal
Funkcja:marketing manager
Firma:GPoland, dystrybutor marki Roccobarocco
  • MP4
  • W sezonie jesienno-zimowym wciąż najchętniej wybierane przez kobiety będą płaskie buty w sportowym stylu lub modele na niewielkim obcasie. Najmodniejsze będą mokasyny, sneakersy, baleriny i oficerki. Styliści podkreślają, że obuwie ma zapewniać komfort i pasować do stylizacji zarówno na dzień, jak i na wieczór. Będzie przeważać stonowana kolorystyka: czerń, granat, bordo i szarości.

    W najnowszej jesienno-zimowej kolekcji na co dzień wybieramy oficerki, mokasyny lub baleriny, które fajnie będą wyglądały do spódnic czy sukienek – mówi  agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Izabela Błyskal, marketing manager GPoland, dystrybutora marki Roccobarocco. Wysokość obcasa będzie raczej mniejsza ze względu na to, że kobiety żyją teraz w ciągłym pośpiechu. Będzie to dodawało klasy i dawało poczucie komfortu.

    Nadal modne będą sneakersy, które królują już od dwóch sezonów i pojawiają się na wybiegach u największych projektantów. Producenci obuwia podkreślają, że te buty idealnie pasują na spacer, do pracy w biurze i na imprezę. Wszystko zależy od umiejętnego połączenia dodatków i wyczucia stylu.

    Teraz są one bardzo zdobione, często pojawiają się łączenia kolorystyczne, np. granat z czernią, dodatki złote, lub gdzieś tam pojawia się bardziej drapieżny akcent. Sneakersy są wykorzystywane nie tylko w stylizacjach dziennych, czasami można z fantazją użyć je w stylizacjach wieczorowych. Będzie na pewno modnie, a do tego bardzo fajnie będziemy się w tym czuły – wyjaśnia Izabela Błyskal.

    Jeśli chodzi o kolorystykę, to będzie dominować czerń, granat, bordo i szarości. W eleganckich modelach mogą pojawiać się złote lub srebrne akcenty, a w sportowym obuwiu odcienie neonowe.

    Buty w nadchodzącym sezonie to bardzo ważny element stroju. Nie chcemy jednak, żeby on odciągał uwagę od stylizacji. Musi być spójny, zwracamy uwagę na jakość i dobre wykonanie, minimalistyczne detale, ale świetnie zrobione. Taki but na pewno będzie rzucał się w oczy, ale w pozytywnym znaczeniu – dodaje Izabela Błyskal.

     

    Więcej na temat
    Moda Buty sportowe – najważniejszy trend sezonu wiosna-lato 2014 Wszystkie newsy
    2014-04-28 | 06:40

    Buty sportowe – najważniejszy trend sezonu wiosna-lato 2014

    Obuwie sportowe coraz częściej króluje na wybiegach. Wiele firm sportowych wypuszcza również limitowane edycje, a także modele, które kiedyś święciły triumfy. W tym sezonie modne
    Sport Buty sportowe imitujące bieganie boso idealne dla początkujących biegaczy
    2014-03-28 | 06:00

    Buty sportowe imitujące bieganie boso idealne dla początkujących biegaczy

    Barefoot running, czyli trend biegania bez butów zdobywa coraz większą popularność. Postrzegane jako zdrowe i mniej kontuzjogenne inspiruje odzieżowe koncerny sportowe. Minimalistyczne
    Moda Trampki na koturnach i obuwie barwione marmurkowo hitem nadchodzącego sezonu
    2014-03-19 | 06:40

    Trampki na koturnach i obuwie barwione marmurkowo hitem nadchodzącego sezonu

    Trampki kojarzone z wygodnym i niezobowiązującym stylem opanowały nie tylko ulice, ale również biura i salony. W nadchodzącym sezonie wiosna/lato sportowe obuwie pojawią

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.