Mówi: | Izabela Błyskal |
Funkcja: | marketing manager |
Firma: | GPoland, dystrybutor marki Roccobarocco |
Sportowe obuwie wciąż modne. Będzie hitem jesienno-zimowego sezonu
W sezonie jesienno-zimowym wciąż najchętniej wybierane przez kobiety będą płaskie buty w sportowym stylu lub modele na niewielkim obcasie. Najmodniejsze będą mokasyny, sneakersy, baleriny i oficerki. Styliści podkreślają, że obuwie ma zapewniać komfort i pasować do stylizacji zarówno na dzień, jak i na wieczór. Będzie przeważać stonowana kolorystyka: czerń, granat, bordo i szarości.
Nadal modne będą sneakersy, które królują już od dwóch sezonów i pojawiają się na wybiegach u największych projektantów. Producenci obuwia podkreślają, że te buty idealnie pasują na spacer, do pracy w biurze i na imprezę. Wszystko zależy od umiejętnego połączenia dodatków i wyczucia stylu.
– Teraz są one bardzo zdobione, często pojawiają się łączenia kolorystyczne, np. granat z czernią, dodatki złote, lub gdzieś tam pojawia się bardziej drapieżny akcent. Sneakersy są wykorzystywane nie tylko w stylizacjach dziennych, czasami można z fantazją użyć je w stylizacjach wieczorowych. Będzie na pewno modnie, a do tego bardzo fajnie będziemy się w tym czuły – wyjaśnia Izabela Błyskal.
Jeśli chodzi o kolorystykę, to będzie dominować czerń, granat, bordo i szarości. W eleganckich modelach mogą pojawiać się złote lub srebrne akcenty, a w sportowym obuwiu odcienie neonowe.
– Buty w nadchodzącym sezonie to bardzo ważny element stroju. Nie chcemy jednak, żeby on odciągał uwagę od stylizacji. Musi być spójny, zwracamy uwagę na jakość i dobre wykonanie, minimalistyczne detale, ale świetnie zrobione. Taki but na pewno będzie rzucał się w oczy, ale w pozytywnym znaczeniu – dodaje Izabela Błyskal.

Buty sportowe – najważniejszy trend sezonu wiosna-lato 2014

Buty sportowe imitujące bieganie boso idealne dla początkujących biegaczy

Trampki na koturnach i obuwie barwione marmurkowo hitem nadchodzącego sezonu
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-14: Iga Baumgart-Witan: Kiedy startuję na zawodach, to polityka jest absolutnie poza mną. Nie wypowiadam się publicznie na temat sympatii i antypatii politycznych
- 2025-02-13: Adam Kszczot: Sportowcy, którzy nie wchodzą do finału podczas olimpiady, nie mają za co żyć. Nie dostają stypendium w kolejnym roku
- 2025-01-02: Hazard coraz poważniejszym problemem dla zdrowia publicznego. Najbardziej zagrożone są dzieci
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.