Newsy

Stefano Terrazzino po raz kolejny pomoże Polkom wybrać wymarzone suknie ślubne

2016-01-11  |  06:50

Tancerz po raz drugi będzie gospodarzem programu „Salon sukien ślubnych”. W drugim sezonie ślubnego show wymarzone kreacje wybiorą dwadzieścia cztery panny młode, m.in. Natalia Siwiec i Monika Mrozowska. Pierwszy odcinek będzie można zobaczyć 12 lutego na antenie stacji TLC.

Drugi sezon programu „Salon sukien ślubnych” będzie liczył osiem odcinków. Wystąpią w nim w sumie dwadzieścia cztery panny młode, wśród których znajdą się zarówno zwykłe Polki, jak i gwiazdy. Widzowie stacji TLC będą mogli zobaczyć, jak idealne kreacje ślubne wybierają Natalia Siwiec, Monika Mrozowska oraz Małgorzata Grabda. Gospodarzem ślubnego show ponownie będzie Stefano Terrazzino, który świetnie odnalazł się w tej roli.

– Fajna rola, taka inna, lekka, ale też czasami z jakimiś wyzwaniami, bo to nie jest takie proste, żeby każda dziewczyna wyszła szczęśliwa z salonu. Jest bardzo ciekawie. Są bardzo fajne historie, zaskakujące, wzruszające, a czasami śmieszne – mówi Stefano Terrazzino agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Natalia Siwiec od trzech lat jest żoną Mariusza Raduszewskiego para wzięła szybki ślub w Las Vegas. Modelka miała wówczas na sobie elegancką suknię wieczorową, marzy jej się natomiast prawdziwa ślubna kreacja w stylu takich projektantów, jak Zuhair Murad i Elie Saab. Monika Mrozowska, wybierając idealną suknię ślubną, kierowała się prostotą i elegancją, a Małgorzata Grabda szukała kreacji nietypowej i bogatej.

Zdaniem Stefano Terrazzino wybór sukni ślubnej to dla kobiet bardzo intymna sytuacja, której towarzyszą znacznie większe emocje niż przy kupowaniu innych kreacji.

– Widać, że to jest takie wyjątkowe, dziesięć razy intensywniejsze i ważne. To tylko potwierdza, że kobieta jednak w dużej mierze kieruje się sercem, emocjami i czasami nie myśli racjonalnie, ale to się jej wybacza w takim ważnym dniu – mówi Stefano Terrazzino.

Zdaniem tancerza jego zadaniem w programie jest także studzenie tych emocji i przypominanie przyszłym pannom młodym, co jest najważniejsze. Stefano Terrazzino zauważył bowiem, że wiele kobiet zanadto koncentruje się na kupowaniu sukni i organizacji przyjęcia weselnego, zapominając o duchowej stronie tak ważnego przeżycia, jak jest ślub.

– Jakby ten fokus się trochę traci. Spokojnie, jesteś szczęśliwa, będzie fajnie, dobrze wyglądasz, take it easy. Uczucia nie powinny brać góry, dlatego chcę je zawsze trochę sprowadzić na ziemię – mówi Stefano Terrazzino.

Program „Salon sukien ślubnych” jest polską wersją amerykańskiego show „Say Yes to the Dress”, obecnego na antenie stacji TLC od ośmiu lat. W Polsce format ten także stał się hitem jesiennej ramówki już po trzech odcinkach przyciągał przed telewizory średnio 77 tys. widzów. Premiera nowego sezonu w piątek 12 lutego.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.