Mówi: | Stefano Terrazzino |
Funkcja: | prezenter, tancerz |
Stefano Terrazzino po raz kolejny pomoże Polkom wybrać wymarzone suknie ślubne
Tancerz po raz drugi będzie gospodarzem programu „Salon sukien ślubnych”. W drugim sezonie ślubnego show wymarzone kreacje wybiorą dwadzieścia cztery panny młode, m.in. Natalia Siwiec i Monika Mrozowska. Pierwszy odcinek będzie można zobaczyć 12 lutego na antenie stacji TLC.
Drugi sezon programu „Salon sukien ślubnych” będzie liczył osiem odcinków. Wystąpią w nim w sumie dwadzieścia cztery panny młode, wśród których znajdą się zarówno zwykłe Polki, jak i gwiazdy. Widzowie stacji TLC będą mogli zobaczyć, jak idealne kreacje ślubne wybierają Natalia Siwiec, Monika Mrozowska oraz Małgorzata Grabda. Gospodarzem ślubnego show ponownie będzie Stefano Terrazzino, który świetnie odnalazł się w tej roli.
– Fajna rola, taka inna, lekka, ale też czasami z jakimiś wyzwaniami, bo to nie jest takie proste, żeby każda dziewczyna wyszła szczęśliwa z salonu. Jest bardzo ciekawie. Są bardzo fajne historie, zaskakujące, wzruszające, a czasami śmieszne – mówi Stefano Terrazzino agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Natalia Siwiec od trzech lat jest żoną Mariusza Raduszewskiego – para wzięła szybki ślub w Las Vegas. Modelka miała wówczas na sobie elegancką suknię wieczorową, marzy jej się natomiast prawdziwa ślubna kreacja w stylu takich projektantów, jak Zuhair Murad i Elie Saab. Monika Mrozowska, wybierając idealną suknię ślubną, kierowała się prostotą i elegancją, a Małgorzata Grabda szukała kreacji nietypowej i bogatej.
Zdaniem Stefano Terrazzino wybór sukni ślubnej to dla kobiet bardzo intymna sytuacja, której towarzyszą znacznie większe emocje niż przy kupowaniu innych kreacji.
– Widać, że to jest takie wyjątkowe, dziesięć razy intensywniejsze i ważne. To tylko potwierdza, że kobieta jednak w dużej mierze kieruje się sercem, emocjami i czasami nie myśli racjonalnie, ale to się jej wybacza w takim ważnym dniu – mówi Stefano Terrazzino.
Zdaniem tancerza jego zadaniem w programie jest także studzenie tych emocji i przypominanie przyszłym pannom młodym, co jest najważniejsze. Stefano Terrazzino zauważył bowiem, że wiele kobiet zanadto koncentruje się na kupowaniu sukni i organizacji przyjęcia weselnego, zapominając o duchowej stronie tak ważnego przeżycia, jak jest ślub.
– Jakby ten fokus się trochę traci. Spokojnie, jesteś szczęśliwa, będzie fajnie, dobrze wyglądasz, take it easy. Uczucia nie powinny brać góry, dlatego chcę je zawsze trochę sprowadzić na ziemię – mówi Stefano Terrazzino.
Program „Salon sukien ślubnych” jest polską wersją amerykańskiego show „Say Yes to the Dress”, obecnego na antenie stacji TLC od ośmiu lat. W Polsce format ten także stał się hitem jesiennej ramówki – już po trzech odcinkach przyciągał przed telewizory średnio 77 tys. widzów. Premiera nowego sezonu w piątek 12 lutego.
Czytaj także
- 2022-09-30: Sportowy brand Mercedesa notuje rekordowe wyniki sprzedaży. Elektryfikacja dużą szansą dla tego segmentu rynku
- 2022-04-27: Stefano Terrazzino: Udało mi się w mojej lodziarni stworzyć atmosferę, którą znam z domu. W połączeniu ze szkołą tańca powstał klimatyczny lokal niczym na Sycylii
- 2022-04-14: Stefano Terrazzino: Buraki w Polsce są dużo lepsze niż pomidory. Kiedy po raz pierwszy ich spróbowałem z kotletem mielonym, to po prostu oszalałem
- 2022-03-16: Stefano Terrazzino: Żałuję, że nie mogłem się bardziej rozkręcić w „Mask Singer”. Ten program trzeba oglądać z przymrużeniem oka
- 2022-04-06: Stefano Terrazzino: Trzeba walczyć o swoje marzenia. Jeżeli bym słuchał innych, to cały czas byłbym zamknięty w domu i nic bym nie robił
- 2022-03-31: Stefano Terrazzino: Śpiewanie było pierwszym moim marzeniem odłożonym do szuflady. Teraz na koncertach pomagam ludziom odetchnąć od wszystkiego, co dzieje się wokół
- 2020-06-29: Paulina Drażba: Podczas pandemii bardzo dużo czasu poświęciłam swojej pracy, ale wartości międzyludzkie były dla mnie niesamowicie ważne
- 2020-06-24: Salony fryzjerskie w czasie lockdownu [przebitki]
- 2020-01-24: Duże zmiany dla spółek publicznych. Będą one musiały upubliczniać szczegóły wynagrodzeń władz firmy
- 2019-09-18: Stefano Terrazzino: Przygotowywałem aktorów „365 dni” do zatańczenia tanga. Ta scena jest bardzo zmysłowa, zresztą jak cały film i książka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.