Mówi: | Stefano Terrazzino |
Funkcja: | prezenter, tancerz |
Stefano Terrazzino po raz kolejny pomoże Polkom wybrać wymarzone suknie ślubne
Tancerz po raz drugi będzie gospodarzem programu „Salon sukien ślubnych”. W drugim sezonie ślubnego show wymarzone kreacje wybiorą dwadzieścia cztery panny młode, m.in. Natalia Siwiec i Monika Mrozowska. Pierwszy odcinek będzie można zobaczyć 12 lutego na antenie stacji TLC.
Drugi sezon programu „Salon sukien ślubnych” będzie liczył osiem odcinków. Wystąpią w nim w sumie dwadzieścia cztery panny młode, wśród których znajdą się zarówno zwykłe Polki, jak i gwiazdy. Widzowie stacji TLC będą mogli zobaczyć, jak idealne kreacje ślubne wybierają Natalia Siwiec, Monika Mrozowska oraz Małgorzata Grabda. Gospodarzem ślubnego show ponownie będzie Stefano Terrazzino, który świetnie odnalazł się w tej roli.
– Fajna rola, taka inna, lekka, ale też czasami z jakimiś wyzwaniami, bo to nie jest takie proste, żeby każda dziewczyna wyszła szczęśliwa z salonu. Jest bardzo ciekawie. Są bardzo fajne historie, zaskakujące, wzruszające, a czasami śmieszne – mówi Stefano Terrazzino agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Natalia Siwiec od trzech lat jest żoną Mariusza Raduszewskiego – para wzięła szybki ślub w Las Vegas. Modelka miała wówczas na sobie elegancką suknię wieczorową, marzy jej się natomiast prawdziwa ślubna kreacja w stylu takich projektantów, jak Zuhair Murad i Elie Saab. Monika Mrozowska, wybierając idealną suknię ślubną, kierowała się prostotą i elegancją, a Małgorzata Grabda szukała kreacji nietypowej i bogatej.
Zdaniem Stefano Terrazzino wybór sukni ślubnej to dla kobiet bardzo intymna sytuacja, której towarzyszą znacznie większe emocje niż przy kupowaniu innych kreacji.
– Widać, że to jest takie wyjątkowe, dziesięć razy intensywniejsze i ważne. To tylko potwierdza, że kobieta jednak w dużej mierze kieruje się sercem, emocjami i czasami nie myśli racjonalnie, ale to się jej wybacza w takim ważnym dniu – mówi Stefano Terrazzino.
Zdaniem tancerza jego zadaniem w programie jest także studzenie tych emocji i przypominanie przyszłym pannom młodym, co jest najważniejsze. Stefano Terrazzino zauważył bowiem, że wiele kobiet zanadto koncentruje się na kupowaniu sukni i organizacji przyjęcia weselnego, zapominając o duchowej stronie tak ważnego przeżycia, jak jest ślub.
– Jakby ten fokus się trochę traci. Spokojnie, jesteś szczęśliwa, będzie fajnie, dobrze wyglądasz, take it easy. Uczucia nie powinny brać góry, dlatego chcę je zawsze trochę sprowadzić na ziemię – mówi Stefano Terrazzino.
Program „Salon sukien ślubnych” jest polską wersją amerykańskiego show „Say Yes to the Dress”, obecnego na antenie stacji TLC od ośmiu lat. W Polsce format ten także stał się hitem jesiennej ramówki – już po trzech odcinkach przyciągał przed telewizory średnio 77 tys. widzów. Premiera nowego sezonu w piątek 12 lutego.
Czytaj także
- 2022-09-30: Sportowy brand Mercedesa notuje rekordowe wyniki sprzedaży. Elektryfikacja dużą szansą dla tego segmentu rynku
- 2022-04-27: Stefano Terrazzino: Udało mi się w mojej lodziarni stworzyć atmosferę, którą znam z domu. W połączeniu ze szkołą tańca powstał klimatyczny lokal niczym na Sycylii
- 2022-04-14: Stefano Terrazzino: Buraki w Polsce są dużo lepsze niż pomidory. Kiedy po raz pierwszy ich spróbowałem z kotletem mielonym, to po prostu oszalałem
- 2022-03-16: Stefano Terrazzino: Żałuję, że nie mogłem się bardziej rozkręcić w „Mask Singer”. Ten program trzeba oglądać z przymrużeniem oka
- 2022-04-06: Stefano Terrazzino: Trzeba walczyć o swoje marzenia. Jeżeli bym słuchał innych, to cały czas byłbym zamknięty w domu i nic bym nie robił
- 2022-03-31: Stefano Terrazzino: Śpiewanie było pierwszym moim marzeniem odłożonym do szuflady. Teraz na koncertach pomagam ludziom odetchnąć od wszystkiego, co dzieje się wokół
- 2020-06-29: Paulina Drażba: Podczas pandemii bardzo dużo czasu poświęciłam swojej pracy, ale wartości międzyludzkie były dla mnie niesamowicie ważne
- 2020-06-24: Salony fryzjerskie w czasie lockdownu [przebitki]
- 2020-01-24: Duże zmiany dla spółek publicznych. Będą one musiały upubliczniać szczegóły wynagrodzeń władz firmy
- 2019-09-18: Stefano Terrazzino: Przygotowywałem aktorów „365 dni” do zatańczenia tanga. Ta scena jest bardzo zmysłowa, zresztą jak cały film i książka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.