Newsy

Jaga Hupało: Styl wegański to nie tylko moda. Decyduje się na ten kierunek ze względów etycznych

2018-01-16  |  06:21

Atelier Jagi Hupało organizuje wegańskie piątki. Spotkania te mają przybliżyć klientom roślinny styl życia. Tego dnia do umycia włosów, ich koloryzacji i uczesania używa się tylko certyfikowanych, wegańskich produktów. Klienci otrzymują też wegańskie przekąski. Bazują one na tych samych składnikach, jakie znajdują się w pielęgnujących kosmetykach.

Jaga Hupało podkreśla, że organiczne kosmetyki pozwalają zregenerować włosy bez użycia parabenów czy sztucznych barwników, a przede wszystkim w sposób cruelty-free, czyli nie przyczyniając się do cierpienia zwierząt.

– Dzięki współpracy z firmą REF organizujemy w naszej pracowni wegańskie piątki. To bardzo miłe spotkania, pielęgnujemy włosy, stylizujemy, a przedstawiciel marki troszczy się o komfort naszych klientów, opowiadając o składnikach dobroczynnych, które są w substancjach pielęgnacyjnych. Częstujemy się też pysznymi przekąskami, które odnoszą się do składników produktów – mówi agencji Newseria Jaga Hupało, stylistka fryzur.

Chodzi o to, żeby uświadomić klientkom, że o kondycję włosów dbamy nie tylko za pomocą kosmetyków, lecz także odpowiedniego jedzenia, na przykład guacamole z acai, pudding chia z mango czy ciastko z komosy ryżowej.

– Styl wegański to nie tylko moda, to kierunek, na który decyduję się ze względów etycznych, korzystając z różnych produktów potrzebnych do stylizacji i pielęgnacji włosów – mówi Jaga Hupało

Jaga Hupało zapewnia, że takie spotkania są organizowane cyklicznie. Roślinna kuracja dla włosów połączona z wegańską ucztą trwa od godziny 12.00 do 17.00 Na wegańską wizytę w Jaga Hupało Born to Create należy się zapisywać z wyprzedzeniem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.