Newsy

Stylistka Karina Kosson o pracy z Jarosławem Kaczyńskim: życzyłabym sobie tylko takich klientów

2014-05-12  |  06:45
Karina Kosson, nowa stylistka prezesa PiS, przyznaje, że jest zadowolona ze współpracy z Jarosławem Kaczyńskim. Praca z politykiem jest dla niej nowym wyzwaniem. Wcześniej Kosson pracowała między innymi dla Michała Piróga. Jej wcześniejsze stylizacje były dużo odważniejsze niż te przygotowane dla Kaczyńskiego.

– Współpraca przebiegała wzorowo. Pan Prezes jest przesympatycznym człowiekiem. Atmosfera na planie była bardzo miła i tak naprawdę to życzyłabym sobie tylko takich klientów i takiej współpracy  – przyznaje Karolina Kosson, nowa stylista Jarosława Kaczyńskiego. To ona wybrała słynny granatowy pulower, w którym polityk wystąpił podczas majowego orędzia.

Jako efekt współpracy z prezesem PiS, Kosson wstawiła ich wspólne zdjęcie na Facebooka. Jak sama mówi, chciała sprawdzić reakcje internautów. Wiele wśród nich było kontrowersyjnych. Dla stylistki najważniejsze są jednak efekty pracy.

– Oczywiście, na początku jest pewien dystans, ale ogólnie jest bardzo miły [Jarosław Kaczyński - red.]. Trochę rozmawialiśmy o pracy na planie. Różne anegdoty. Jest naprawdę przeuroczym starszym panem dodaje stylistka.

Dla Kosson współpraca z politykiem to nowe wyzwanie. Wcześniej stylistka działała w show-biznesie, między innymi z Michałem Pirógiem. Jak mówi, w programach rozrywkowych i telewizji liczy się spektakularny efekt. Stylizacje mają być niezapomniane i wprawiać w osłupienie.

– W tym momencie praca jest spokojniejsza. Klient jest zupełnie inny, zupełnie inne są założenia. Trudno to porównać. Jedna i druga praca ma swoje wady i zalety, ale teraz jest spokojniej przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Karina Kosson zajmuje się kreowaniem wizerunku polityków i biznesmenów. Pracowała m.in. z Januszem Piechocińskim i Grzegorzem Schetyną. Wcześniej ubierała gwiazdy: Michała Piróga, Joannę Krupę, Paulinę Sykut, Dorotę Wellman i Marcina Prokopa. Tworzyła też stylizacje w programach TVN-u „Top Model” i „You Can Dance”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.