Newsy

Stylistka Karina Kosson o pracy z Jarosławem Kaczyńskim: życzyłabym sobie tylko takich klientów

2014-05-12  |  06:45
Karina Kosson, nowa stylistka prezesa PiS, przyznaje, że jest zadowolona ze współpracy z Jarosławem Kaczyńskim. Praca z politykiem jest dla niej nowym wyzwaniem. Wcześniej Kosson pracowała między innymi dla Michała Piróga. Jej wcześniejsze stylizacje były dużo odważniejsze niż te przygotowane dla Kaczyńskiego.

– Współpraca przebiegała wzorowo. Pan Prezes jest przesympatycznym człowiekiem. Atmosfera na planie była bardzo miła i tak naprawdę to życzyłabym sobie tylko takich klientów i takiej współpracy  – przyznaje Karolina Kosson, nowa stylista Jarosława Kaczyńskiego. To ona wybrała słynny granatowy pulower, w którym polityk wystąpił podczas majowego orędzia.

Jako efekt współpracy z prezesem PiS, Kosson wstawiła ich wspólne zdjęcie na Facebooka. Jak sama mówi, chciała sprawdzić reakcje internautów. Wiele wśród nich było kontrowersyjnych. Dla stylistki najważniejsze są jednak efekty pracy.

– Oczywiście, na początku jest pewien dystans, ale ogólnie jest bardzo miły [Jarosław Kaczyński - red.]. Trochę rozmawialiśmy o pracy na planie. Różne anegdoty. Jest naprawdę przeuroczym starszym panem dodaje stylistka.

Dla Kosson współpraca z politykiem to nowe wyzwanie. Wcześniej stylistka działała w show-biznesie, między innymi z Michałem Pirógiem. Jak mówi, w programach rozrywkowych i telewizji liczy się spektakularny efekt. Stylizacje mają być niezapomniane i wprawiać w osłupienie.

– W tym momencie praca jest spokojniejsza. Klient jest zupełnie inny, zupełnie inne są założenia. Trudno to porównać. Jedna i druga praca ma swoje wady i zalety, ale teraz jest spokojniej przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Karina Kosson zajmuje się kreowaniem wizerunku polityków i biznesmenów. Pracowała m.in. z Januszem Piechocińskim i Grzegorzem Schetyną. Wcześniej ubierała gwiazdy: Michała Piróga, Joannę Krupę, Paulinę Sykut, Dorotę Wellman i Marcina Prokopa. Tworzyła też stylizacje w programach TVN-u „Top Model” i „You Can Dance”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Qczaj: Jako gej, który dokonał coming outu, nie chcę się bać, że ktoś zrobi mi krzywdę tylko dlatego, że mam tęczowy napis na plecach

Trener personalny tłumaczy, że wszyscy niezależnie od poglądów powinni wykorzystać szansę, żeby zagłosować w drugiej turze wyborów prezydenckich. Jest to nie tylko obywatelskie prawo, lecz także szansa na zabranie głosu w ważnej dla państwa kwestii. Qczaj uważa również, że kłótnie i hierarchie społeczne często wytwarzane są sztucznie przez wpływowe osoby po to, by podzielić ludzi. Należy zatem pamiętać, że najważniejsza jest wspólnota, a wzajemny szacunek powinien być fundamentem przyszłości.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Farmacja

8 proc. mieszkańców Europy ma alergię na jad owadów. Jedynym sposobem leczenia jest odczulanie

Lekarze podkreślają, że chociaż w dobie pandemii ogranicza się procedury medyczne do minimum, to zabiegi odczulania na jad owadów są  wykonywane nadal, zgodnie ze schematem leczenia. Wynika to z tego, że traktowane są jako terapia ratująca życie. Zwykle reakcja na jad owadów żądlących, typu osy, szerszenie czy pszczoły, oznacza miejscowy obrzęk i świąd w miejscu użądlenia, jednak dla niektórych osób może skończyć się wstrząsem anafilaktycznym, który zagraża życiu. Jedynym sposobem leczenia alergii na jad owadów jest odczulanie, czyli immunoterapia alergenowa. Jej skuteczność sięga 80–90 proc.

Kosmos i lotnictwo

W kosmos polecimy balonem. Ziemię z wysokości ponad 30 kilometrów będzie można obejrzeć z kapsuły z widokiem 360 stopni [DEPESZA]

Już wkrótce podróż w kosmos może być w turystyce podobnym zjawiskiem jak np. rejs statkiem. W kosmosie powstają pierwsze hotele, wkrótce mogą też wystartować pierwsze komercyjne loty w przestrzeń kosmiczną realizowane przez prywatne firmy. Ziemię będzie można obejrzeć nie tylko z perspektywy statku kosmicznego, lecz także balonu stratosferycznego. Studio PriestmanGoode opracowało koncepcję wysokowydajnego balonu i kapsuły ciśnieniowej dla Space Perspective, aby zabrać turystów kosmicznych w rejs wokół stratosfery. Loty testowe mają się rozpocząć już w 2021 roku.