Newsy

Światowe gwiazdy noszą bransoletki od Anny Wendzikowskiej

2013-11-13  |  12:12
Anna Wendzikowska odniosła sukces w projektowaniu bransoletek. Jej firma "Wendy" coraz prężniej się rozwija, a biżuterię od Polki noszą między innymi Jennifer Lawrence, Gwyneth Paltrow oraz wiele polskich gwiazd.

Dziennikarka pierwszą bransoletkę zaprojektowała dla siebie, bo nie mogła znaleźć w sklepach idealnej biżuterii. Zaraz potem zaczęła projektować dla innych.

Odbiór jest bardzo pozytywny. Gdy jestem gdzieś na wywiadach, to dziennikarki zagraniczne pytają, co to za biżuteria – mówi Anna Wendzikowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka tłumaczy, że propozycja jej firmy jest skierowana dla klientów wymagających, ale i lubiących zaszaleć. Wendzikowska chce rozszerzyć działalność firmy na skalę światową.

Chciałabym, żeby firma wypłynęła na szersze wody, trochę się więc od niej dystansuję. Coraz więcej jest osób, które od strony designu się tym zajmują. Coraz więcej projektów powstaje za granicą i mam nadzieję, że to będzie coraz większy projekt. Więc teraz robimy stronę anglojęzyczną i zobaczymy jak to będzie wyglądało na rynku poza Polską – tłumaczy Wendzikowska.

W Polsce, projekty Wendzikowskiej noszą między innymi Agnieszka Cegielska, Kasia Zielińska, Karolina Gorczyca, Weronika Książkiewicz, Ania Popek i Beata Sadowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.