Mówi: | Tamara Arciuch |
Funkcja: | aktorka |
Tamara Arciuch: w makijażu lubię wszystko, co jest naturalne i nieprzesadzone
Podkład to ulubiony kosmetyk Tamary Arciuch. Aktorka najchętniej stosuje produkty tuszujące zaczerwienia, nie dające jednak efektu maski. Chętnie używa też rozświetlaczy, które zapewniają skórze promienny i wypoczęty wygląd.
Tamara Arciuch w makijażu stawia na naturalność, nie obawia się nawet pokazywać bez podkładu czy pudru. Jeśli decyduje się na zrobienie makijażu, to wybiera kosmetyki, które dają naturalny i nieprzesadzony efekt. Jej ulubionym produktem jest średnio kryjący podkład, który tuszuje niedoskonałości skóry, a jednocześnie nadaje jej świeży i promienny wygląd.
– Mam trochę skórę wrażliwą, czasami skłonną do zaczerwienień, więc podkład, który to ukryje, a jednocześnie nie da efektu maski, na pewno znajdzie się w mojej kosmetyczce – mówi Tamara Arciuch agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
W tegorocznych trendach aktorce podoba się różnorodność. Docenia, że panie lubiące efekt młodej, nawilżonej cery mogą bez trudu znaleźć zapewniające go kosmetyki. Są to korektory, rozświetlacze i bazy nadające skórze świetlisty i wypoczęty wygląd.
– A te z nas, które lubią trochę szaleństwa, mają smoky eyes, metaliczne na oku cienie oraz ze wszystkich marek wyraźny nacisk na takie fajne, mocne, kolorowe, soczyste usta – mówi Tamara Arciuch.
W sezonie jesień-zima 2016/2017 niezwykle modne są ciemne pomadki w głębokich odcieniach burgundu, czerwonego wina, bordo, fuksji, a nawet zieleni. Wizażyści proponują zwłaszcza szminki o matowym lub półmatowym wykończeniu, choć nie rezygnują z lubianych, zwłaszcza przez młode kobiety, błyszczyków.
– Jeżeli będziemy chciały wybiec z domu i zachwycić ulicę kolorem, to możemy to zrobić za pomocą szminek i fantastycznych błyszczyków – przekonuje Tamara Arciuch.
Makijażowe nowinki gwiazda poznała podczas Sephora Trend Report. W ciągu trwającej trzy dni imprezy każda klientka warszawskiego centrum handlowego Arkadia mogła się zapoznać z obowiązującymi trendami, poddając się bezpłatnemu makijażowi lub stylizacji paznokci.
Czytaj także
- 2025-04-25: Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Qczaj: Mam dłuższe włosy i w życiu nie słyszałem tylu komplementów na temat swojego wyglądu. Dziewczyny mnie porównują do Massimo z „365 dni”
Trener zmienił ostatnio swój image za sprawą dłuższych włosów i cieszy się, że ta metamorfoza przypadła do gustu tak wielu osobom. Jak podkreśla, zdecydował się na diametralnie inną fryzurę, żeby w końcu spełnić marzenie z dzieciństwa. Qczaj zaznacza też, że rok temu, by pozbyć się zakoli, zrobił przeszczep mieszków włosowych.
Farmacja
Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.
Psychologia
Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.