Mówi: | Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl) |
Funkcja: | blogerka modowa |
Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl): Polscy mężczyźni dopiero uczą się, czym jest moda. Stylowi Polacy to Leszek Możdżer i Radzimir Dębski
Macademian Girl uważa, że polscy mężczyźni powinni z większą odwagą podchodzić do kwestii ubioru. Jej zdaniem Polacy dopiero uczą się mody i nie potrafią wyrażać siebie poprzez strój. Za stylowych mężczyzn blogerka uważa Radzimira Dębskiego, Leszka Możdżera i Adama Sztabę.
Zdaniem Tamary Gonzalez Perea podstawą modnego, stylowego wyglądu jest akceptacja swojego wyglądu oraz pewność siebie. Blogerka twierdzi, że mężczyzna, który dobrze się czuje we własnej skórze i wie, czego oczekuje od życia, zawsze będzie wyglądał stylowo.
– Wtedy i ubrania się dobierają same z siebie, nie potrzeba przesadnej stylizacji, to jest mężczyzna na pewno świadomy – mówi Tamara Gonzalez Perea agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Blogerka uważa, że w Polsce mężczyźni wciąż mają jednak problem ze stylowym wyglądem i dopiero uczą się, czym jest moda. Wielu z nich myli modny wygląd ze strojeniem się, które uważają za domenę kobiet. Tamara Gonzalez Perea zachęca panów, by ubierali się zgodnie z własnym gustem i nie przebierali za kogoś, kim nie są.
– Ja bym chciała, żeby panowie zaczęli trochę oswajać modę w swoich szafach, bo podchodzą do tego wciąż jak pies do jeża, czemu się przyglądam i staram się gdzieś zachęcać, żeby podchodzili jednak z większą ufnością do ubrań czy sklepów, bo naprawdę nie gryzą – mówi Tamara Gonzalez Perea.
Autorka bloga Macademian Girl twierdzi, że w polskim show-biznesie jest kilku mężczyzn, którzy ubierają się stylowo i modnie.
– Dobrze ubrany jest Leszek Możdżer, Radzimir Dębski, Adam Sztaba. Kilku takich jeszcze bym znalazła – mówi Tamara Gonzalez Perea.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-05-05: Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-09-30: Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.