Mówi: | Barbara Kurdej-Szatan |
Funkcja: | aktorka |
Barbara Kurdej-Szatan zagra w spektaklu „Bromba w sieci”
Spektakl dla dzieci „Bromba w sieci”, napisany i wyreżyserowany przez Macieja Wojtyszko, opowiada o losach znanych z opowiadań postaci: Bromby, słynnych detektywów Kajetana Chrumpsa i kota Makawitego, poety Fikandra, jego muzy Malwinki i tajemniczego Pciucha.
– „Bromba w sieci” to spektakl idealny dla dzieci i dorosłych, którzy znają przygody tytułowego bohatera z dzieciństwa. Reżyseruje właśnie Maciej Wojtyszko, więc myślę, że każdy, kto wcześniej znał tę bajkę, z przyjemnością zobaczy ją w teatrze – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Kurdej-Szatan.
Spektakl będzie miał dość dużą obsadę. Oprócz Kurdej-Szatan występują m.in.: Paulina Komenda, Katarzyna Zawiślak-Dolny, Anna Kózka, Michalina Sosna, Klementyna Umer, Łukasz Borkowski, Kamil Dominiak i Mateusz Weber. Jest to pierwsze przedstawienie dla dzieci i młodzieży przygotowane przez Teatr 6. piętro.
Aktorkę można oglądać również w „Deszczowej piosence” w teatrze Roma, gdzie wciela się w postać groteskowej Liny Lamont.
– Bardzo mi z tym źle. Uwielbiam grać ten spektakl, uwielbiam tę rolę, bo mogę się wyżyć, kaprysić, wydzierać się. Bardzo mi szkoda, że schodzi, ale taka jest specyfika teatru Roma. Gra się sezon, dwa, maksymalnie trzy i wchodzi następna produkcja – mówi Barbara Kurdej-Szatan.
Czytaj także
- 2024-10-09: Szwedzka Akademia Nauk uhonorowała lata pracy nad sztuczną inteligencją. Nagroda Nobla trafiła do twórców sztucznych sieci neuronowych
- 2024-11-14: Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów
- 2024-09-16: Piotr Zelt: Od października zaczynam wykłady w Warszawskiej Szkole Filmowej. Czasami trafiają się takie grupy, że zastanawiam się, po co oni chcą ten zawód uprawiać
- 2024-09-17: Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-08-26: Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych
- 2024-08-14: Coraz więcej odmów przyłączenia do sieci dla źródeł OZE. Problemy ma nie tylko Polska
- 2024-07-15: Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa
- 2024-07-22: Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
- 2024-06-17: Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.