Newsy

Barbara Kurdej-Szatan zagra w spektaklu „Bromba w sieci”

2014-02-25  |  07:00
Barbara Kurdej-Szatan, aktorka znana z cyklu reklam telefonii komórkowej i serialu „M jak miłość”, rozwija również swoją karierę na deskach teatru. Gwiazdę można do końca marca oglądać w spektaklu „Deszczowa piosenka” w teatrze Roma, a w Dzień Kobiet w Teatrze 6. piętro odbędzie się premiera sztuki „Bromba w sieci” z jej udziałem.

Spektakl dla dzieci „Bromba w sieci”, napisany i wyreżyserowany przez Macieja Wojtyszko, opowiada o losach znanych z opowiadań postaci: Bromby, słynnych detektywów Kajetana Chrumpsa i kota Makawitego, poety Fikandra, jego muzy Malwinki i tajemniczego Pciucha. 

„Bromba w sieci” to spektakl idealny dla dzieci i dorosłych, którzy znają przygody tytułowego bohatera z dzieciństwa. Reżyseruje właśnie Maciej Wojtyszko, więc myślę, że każdy, kto wcześniej znał tę bajkę, z przyjemnością zobaczy ją w teatrze – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Kurdej-Szatan.

Spektakl będzie miał dość dużą obsadę. Oprócz Kurdej-Szatan występują m.in.: Paulina Komenda, Katarzyna Zawiślak-Dolny, Anna Kózka, Michalina Sosna, Klementyna Umer, Łukasz Borkowski, Kamil Dominiak i Mateusz Weber. Jest to pierwsze przedstawienie dla dzieci i młodzieży przygotowane przez Teatr 6. piętro.

Aktorkę można oglądać również w „Deszczowej piosence” w teatrze Roma, gdzie wciela się w postać groteskowej Liny Lamont.

Bardzo mi z tym źle. Uwielbiam grać ten spektakl, uwielbiam tę rolę, bo mogę się wyżyć, kaprysić, wydzierać się. Bardzo mi szkoda, że schodzi, ale taka jest specyfika teatru Roma. Gra się sezon, dwa, maksymalnie trzy i wchodzi następna produkcja – mówi Barbara Kurdej-Szatan.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.