Newsy

Barbara Kurdej-Szatan zagra w spektaklu „Bromba w sieci”

2014-02-25  |  07:00
Barbara Kurdej-Szatan, aktorka znana z cyklu reklam telefonii komórkowej i serialu „M jak miłość”, rozwija również swoją karierę na deskach teatru. Gwiazdę można do końca marca oglądać w spektaklu „Deszczowa piosenka” w teatrze Roma, a w Dzień Kobiet w Teatrze 6. piętro odbędzie się premiera sztuki „Bromba w sieci” z jej udziałem.

Spektakl dla dzieci „Bromba w sieci”, napisany i wyreżyserowany przez Macieja Wojtyszko, opowiada o losach znanych z opowiadań postaci: Bromby, słynnych detektywów Kajetana Chrumpsa i kota Makawitego, poety Fikandra, jego muzy Malwinki i tajemniczego Pciucha. 

„Bromba w sieci” to spektakl idealny dla dzieci i dorosłych, którzy znają przygody tytułowego bohatera z dzieciństwa. Reżyseruje właśnie Maciej Wojtyszko, więc myślę, że każdy, kto wcześniej znał tę bajkę, z przyjemnością zobaczy ją w teatrze – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Kurdej-Szatan.

Spektakl będzie miał dość dużą obsadę. Oprócz Kurdej-Szatan występują m.in.: Paulina Komenda, Katarzyna Zawiślak-Dolny, Anna Kózka, Michalina Sosna, Klementyna Umer, Łukasz Borkowski, Kamil Dominiak i Mateusz Weber. Jest to pierwsze przedstawienie dla dzieci i młodzieży przygotowane przez Teatr 6. piętro.

Aktorkę można oglądać również w „Deszczowej piosence” w teatrze Roma, gdzie wciela się w postać groteskowej Liny Lamont.

Bardzo mi z tym źle. Uwielbiam grać ten spektakl, uwielbiam tę rolę, bo mogę się wyżyć, kaprysić, wydzierać się. Bardzo mi szkoda, że schodzi, ale taka jest specyfika teatru Roma. Gra się sezon, dwa, maksymalnie trzy i wchodzi następna produkcja – mówi Barbara Kurdej-Szatan.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.