Newsy

Jan Peszek przygotowuje się do jubileuszu w krakowskim Teatrze STU

2016-06-20  |  06:45

Aktor już robi plany na 2017 rok. Przygotowuje się do 30-lecia premiery spektaklu „Scenariusz dla trzech aktorów” w krakowskim Teatrze STU. Wróci także na scenę warszawskiego Teatru Rozmaitości w przedstawieniu Grzegorza Jarzyny.

Plany Jana Peszka na 2017 rok dotyczą jak na razie przede wszystkim teatru. Aktor zamierza wystąpić w kilku wznawianych po przerwie spektaklach.

Powrócę na scenę Teatru Rozmaitości do spektaklu Grześka Jarzyny „Uroczystość” i mam nowe perspektywy ról, ale o tym sza – mówi Jan Peszek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Spektakl „Uroczystość” w reżyserii Grzegorza Jarzyny, który miał premierę w 2001 roku, powstał na kanwie duńskiego filmu pt. „Festen”. Jego akcja toczy się podczas jednego wieczoru, gdy pewna bogata rodzina obchodzi 60. urodziny głowy domu, Helgego. W rolę jubilata ponownie wcieli się Jan Peszek. Aktor przygotowuje się także do ważnego jubileuszu w krakowskim Teatrze Scena STU.

Będzie taka okrągła rocznica 30 lat grania „Scenariusza dla trzech aktorów” Bogusława Schäffera, więc taka się mała feta odbędzie w styczniu w Teatrze STU w Krakowie – mówi Jan Peszek.

W spektaklu „Scenariusz dla trzech aktorów” Jan Peszek zadebiutował w sezonie 1986/1987. Za rolę tę otrzymał nagrodę im. Aleksandra Zelwerowicza, przyznawaną przez redakcję miesięcznika „Teatr”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.