Newsy

Marek Kaliszuk podczas sylwestra zaśpiewa „Mydełko Fa”

2013-12-31  |  07:40
Marek Kaliszuk, aktor znany z seriali „M jak miłość”, „Pierwsza miłość” i „2XL”, wystąpi dziś w koncercie „Rewia Polonia” w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Zaśpiewa m.in. autorską, niebanalną wersję utworu „Mydełko Fa”. Spektakle odbywać będą się codziennie do 6 stycznia 2014.

Niewielu fanów serialu „Pierwsza miłość” zdaje sobie sprawę, że Marek Kaliszuk, aktor kreujący postać Roberta, jest absolwentem Studium Wokalno-Aktorskiego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni, a oprócz aktorstwa jego największa pasją jest śpiew. Związany z Teatrami Muzycznymi w Gdyni oraz w Gliwicach, ma na koncie role w tak ważnych musicalach jak „Hair” czy „Evita”.

W styczniu, zaraz po nowym roku, zaczynam próby do musicalu „Sindbad Żeglarz” w Teatrze Muzycznym w Gdyni, gdzie zagram właśnie Sindbada. Premierę mamy 22 marca, więc właściwie ciężki okres przede mną mówi Marek Kaliszuk  agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktor zaśpiewa podczas wyjątkowego przedstawienia gdyńskiego Teatru Muzycznego zatytułowanego „Rewia Polonia”. Pierwszy z siedmiu planowanych koncertów odbędzie się dzisiaj.

Jest to taki przekrój przez bardzo długi okres w polskiej muzyce rozrywkowej. Będzie można tam usłyszeć piosenki Anny German, zespołu Enej, totalnie przeróżne utwory w różnym klimacie mówi Marek Kaliszuk.

Marek Kaliszuk, który w spektaklu „Rewia Polonia” wykona m.in. utwór „Mydełko Fa” postarał się, by z tego banalnego utworu stworzyć interesującą kreację.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.