Newsy

Marta Nieradkiewicz zagra w spektaklu Konstantina Bogomołowa

2016-07-29  |  06:45

Aktorka wraca do teatru. Zagra w spektaklu w reżyserii Konstantina Bogomołowa, określanego mianem ikony rosyjskiego teatru. Już dziś natomiast na ekrany kin wchodzi film „Zjednoczone stany miłości”, w którym Marta Nieradkiewicz zagrała jedną z głównych ról.

Aktorka jest obecnie jedną z najciekawszych młodych gwiazd polskiego kina. Ma na swoim koncie role w takich obrazach jak „Płynące wieżowce”, gdzie zagrała dziewczynę zdradzaną przez chłopaka geja, oraz „Pakt”, w którym wcieliła się w postać agentki informatyczki CBŚ. W marcu tego roku wystąpiła w teledysku Pezeta do utworu „Co jest ze mną nie tak”, w połowie lipca miała natomiast miejsce premiera nagrodzonego w Karlowych Warach filmu „Kamper”. 

– Teraz przede mną jest kolejna premiera „Zjednoczonych stanów miłości” Tomasza Wasilewskiego, a dalej zobaczymy, co przyniesie czas mówi Marta Nieradkiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Film Tomasza Wasilewskiego to historia czterech kobiet, które rok po upadku PRL-u próbują zmienić swoje życie. Reżyser i scenarzysta w jednej osobie otrzymał za ten obraz nagrodę Srebrnego Niedźwiedzia podczas tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie. Pod koniec lata Marta Nieradkiewicz wraca także na deski krakowskiego Teatru Starego, w którym występuje od 2013 roku.

– 20 sierpnia zaczynam próby w Teatrze Starym w Krakowie z Bogomołowem, robimy „Wojnę i pokój” i to potrwa do października mówi aktorka.

Scenariusz spektaklu „Wojna i pokój” powstał na podstawie powieści Lwa Tołstoja pod tym samym tytułem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.