Newsy

Weronika Marczuk wyprodukowała sztukę w Teatrze Studio Buffo. Dziś premiera.

2013-10-21  |  06:45
Dziś w Teatrze Studio Buffo premiera spektaklu "I move you", którego producentką jest Weronika Marczuk. Sztuka opowiada o miłości i jest widowiskiem tanecznym. W przedstawieniu występują najlepsi w Polsce tancerze, między innymi Anna Głogowska, Jan Kliment, Janja Lesar i Krzysztof Hulboj, Paulina Biernat oraz Stefano Terrazzino.

– Udało nam się nawiązać współpracę z Teatrem Studio Buffo. Sam groźny Janusz Józefowicz zachwycił się nami i zaprosił do swojego teatru. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, będziemy mogli występować w stolicy, w jednym z najlepszych muzycznych teatrów – mówi Weronika Marczuk.agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Spektakl poświęcony jest o miłości, o której tancerze opowiadają poprzez ułożoną choreografię (jej autorem jest Maciej Zakliczyński). Fabuła poświęcona jest romansom, które przeżywają bohaterowie kultowych filmów: „Malena” Giuseppe Tornatore, „Nagi Instynkt” Paula Verhoevena i „Dracula” Francisa Forda Coppoli.

– My nie jesteśmy zamknięci. Nasz spektakl też nie jest zamkniętym pudłem. To żywy spektakl, coś co za każdym razem jest inne, rozwija się. Wielokrotnie przychodzili nasi fani na spektakle i za każdym razem mogli usłyszeć coś innego, bardzo dużo jest improwizacji – podkreśla Marczuk.

Miłość ukazana jest w widowisku w niekonwencjonalny sposób: za pomocą tańca i słowa. Premiera spektaklu dziś w warszawskim Teatrze Buffo oo godzinie 19:00.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.