Newsy

Weronika Marczuk wyprodukowała sztukę w Teatrze Studio Buffo. Dziś premiera.

2013-10-21  |  06:45
Dziś w Teatrze Studio Buffo premiera spektaklu "I move you", którego producentką jest Weronika Marczuk. Sztuka opowiada o miłości i jest widowiskiem tanecznym. W przedstawieniu występują najlepsi w Polsce tancerze, między innymi Anna Głogowska, Jan Kliment, Janja Lesar i Krzysztof Hulboj, Paulina Biernat oraz Stefano Terrazzino.

– Udało nam się nawiązać współpracę z Teatrem Studio Buffo. Sam groźny Janusz Józefowicz zachwycił się nami i zaprosił do swojego teatru. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, będziemy mogli występować w stolicy, w jednym z najlepszych muzycznych teatrów – mówi Weronika Marczuk.agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Spektakl poświęcony jest o miłości, o której tancerze opowiadają poprzez ułożoną choreografię (jej autorem jest Maciej Zakliczyński). Fabuła poświęcona jest romansom, które przeżywają bohaterowie kultowych filmów: „Malena” Giuseppe Tornatore, „Nagi Instynkt” Paula Verhoevena i „Dracula” Francisa Forda Coppoli.

– My nie jesteśmy zamknięci. Nasz spektakl też nie jest zamkniętym pudłem. To żywy spektakl, coś co za każdym razem jest inne, rozwija się. Wielokrotnie przychodzili nasi fani na spektakle i za każdym razem mogli usłyszeć coś innego, bardzo dużo jest improwizacji – podkreśla Marczuk.

Miłość ukazana jest w widowisku w niekonwencjonalny sposób: za pomocą tańca i słowa. Premiera spektaklu dziś w warszawskim Teatrze Buffo oo godzinie 19:00.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.