Mówi: | Karolina Malinowska |
Funkcja: | modelka |
Karolina Malinowska: Jestem bardzo otwarta na nowości na rynku kosmetycznym. Lubię śledzić to, co dzieje się na zagranicznych rynkach
Modelka podkreśla, że jest fanką palet do makijażu. Są one bowiem niezwykle praktyczne, wygodne i wielozadaniowe. Najczęściej wybiera takie, które zawierają kolory od naturalnych po nieco ciemniejsze, dzięki którym można zrobić smoky eyes. Choć jej ukochaną marką jest Chanel, to modelka nie ukrywa, że ostatnio jej serce skradły również palety marki Anastasia Beverly Hills.
– Jestem bardzo otwarta na nowości na rynku kosmetycznym. Bardzo lubię śledzić to, co dzieje się na zagranicznych rynkach w kolorówce, bo to jest ten moment, w którym na szczęście w dzisiejszych czasach możemy mieć pewność, że prędzej czy później te nowości do nas dotrą. Świat stał się jednym wielkim globalnym państwem, więc nie jest problemem sprowadzenie sobie jakiegoś ulubionego kosmetyku czy pożądanej nowości – mówi agencji Newseria Karolina Malinowska, modelka.
Malinowska przyznaje, że ma kilka swoich ulubionych marek z branży beauty, do których wraca z przyjemnością, ale nie zamyka się też na nowości. Nie kryje więc satysfakcji z tego, że pożądane na całym świecie kosmetyki marki Anastasia Beverly Hills trafiły właśnie do sieci Sephora. Podstawę makijażu modelki stanowią bowiem palety cieni.
– Fajne jest też to, że te kosmetyki coraz częściej pojawiają się w formach palet, jak np. u Anastasii Beverly Hills, że to jest jedna rzecz, którą my, kobiety, możemy schować do torebki, zabrać na jakiś wyjazd i tak naprawdę dzięki nim możemy wyczarować makijaż dzienny, makijaż wieczorowy. To jest coś, co sobie cenię, małe rozmiary, jeżeli chodzi o kosmetyki, bo jak masz trójkę dzieci, musisz spakować bardzo dużo pierdół, to na te twoje kosmetyki zostaje mało miejsca – mówi Karolina Malinowska.
Modelka przyznaje, że poza kosmetykami kolorowymi chętnie inwestuje również w produkty do pielęgnacji skóry. Szczególnie uwielbia peelingi – zarówno uznanych marek, które są dostępne w sklepach na całym świecie, jak i lokalne produkty produkowane w Polsce. Na jej skórę zbawienny wpływ mają przede wszystkim żele biosiarczkowe i z drobinkami złota.
– Nasza skóra się zmienia, a pielęgnacja powinna być dobrana do danej pory roku. Zresztą jak każda babka lubię wiedzieć, co tam w przemyśle kosmetycznym piszczy – mówi Karolina Malinowska.
Malinowska przyznaje, że nie może się też obejść bez czarnego mydła syberyjskiego z 37 ziół i maseczki do twarzy na bazie jadu pszczelego.
Czytaj także
- 2025-02-06: Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
- 2025-01-29: Karolina Pilarczyk: To jest karygodne, że ktoś ma kilkukrotnie zabrane prawo jazdy, a dalej pijany wsiada za kierownicę. Taka osoba powinna iść do więzienia
- 2025-02-20: Karolina Pilarczyk: Mamy świetnych sportowców w każdej dyscyplinie, tylko nie piłce nożnej. Rządzący ich nie dostrzegają i nie dają odpowiedniego wsparcia
- 2025-01-17: Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-11-19: Qczaj: Nie lubię oglądać horrorów. Ich negatywna energia powoduje u mnie rozedrganie
- 2024-09-18: Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-06-27: Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów
- 2024-02-21: Joanna Trzepiecińska i Tomasz Dedek znowu małżeństwem. Aktorzy grają parę w spektaklu „Jak Zabłocki na mydle”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.