Newsy

Karolina Malinowska: Kosmetyki kolorowe nie są mi niezbędne w podróży. Muszę mieć jednak przy sobie dobry krem

2016-03-29  |  06:50

Modelka nie wyrusza nigdy w podróż bez dobrego kremu nawilżającego. Chętnie zabiera też tusz do rzęs, pozostałe kosmetyki kolorowe nie są jej potrzebne na wyjeździe. Karolina Malinowska jest fanką produktów kosmetycznych w wersji zminiaturyzowanej, pozwalają bowiem zaoszczędzić miejsce w walizce.

Karolina Malinowska jest mamą trzech synów w wieku od 2 do 6 lat. Podróżowanie z tak liczną rodziną to nie lada wyzwanie, dlatego modelka stara się zabierać tylko niezbędne jej rzeczy. Dotyczy to także kosmetyków – w tym przypadku modelka stawia na pielęgnację kosztem makijażu. Produktem, bez którego nie wyobraża sobie wyjazdu, jest dobry krem nawilżający.

– Z kolorówką jest inaczej. Zazwyczaj się nie maluję na co dzień, więc nie jest mi ona niezbędna do życia. Ale jeśli miałabym wybrać kosmetyk kolorowy, to byłby to tusz do rzęs, zdecydowanie – mówi Karolina Malinowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelce zdarza się też wrzucać do wakacyjnej walizki flakony perfum. Wiosną i latem odstawia na półkę ciężkie, zmysłowe zapachy i kupuje te mniej intensywne i neutralne.

– One są zazwyczaj w takich bardziej poręcznych opakowaniach – zauważa modelka.

Karolina Malinowska jest wielką zwolenniczką produktów zminiaturyzowanych, dzięki którym nie musi zawierać kompromisu pomiędzy odpowiednią pielęgnacją skóry a miejscem w walizkach. Kosmetyki typu beauty to go występują we wszystkich trzech gamach: pielęgnacji, makijażu i perfum. Modelka twierdzi, że przy posiadaniu tak licznej rodziny kosmetyki w wersji mini stanowią dużą pomoc.

– Fajne jest to, że nie musimy brać ze sobą np. dwudziestu cieni do powiek, bo przecież jesteśmy kobietami i zawsze mamy jakieś nieprzewidziane potrzeby make-upowe. Bierzemy jedną paletkę, w której jest wszystko, i puder, i cienie, i róż do policzków, i nawet błyszczyk – podkreślała Karolina Malinowska po konferencji inaugurującej wprowadzenie nowej strefy Beauty to go w perfumeriach Sephora.

Zdaniem modelki kosmetyki zminiaturyzowane to także doskonałe rozwiązanie na co dzień. Sprawdzą się zwłaszcza latem, gdy makijaż pod wpływem słońca szybciej spływa z twarzy. Dzięki miniproduktom można go błyskawicznie poprawić, nie nosząc przy sobie wielu ciężkich kosmetyków i wypełnionej po brzegi kosmetyczki. Za makijażowy hit nadchodzącego sezonu w zakresie kosmetyków beauty to go Karolina Malinowska uważa palety, w których znajduje się bronzer, róż i rozświetlacz. 

– Właściwie dzięki tym trzem rzeczom możemy wykonać cały makijaż. Różu do policzków możemy użyć trochę jako cienia, rozświetlacz możemy położyć na czoło, nos i linię ust i mieć piękny makijaż – mówi Karolina Malinowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.