Mówi: | dr n. med. Krzysztof Gojdź |
Funkcja: | właściciel Holistic Clinic |
Krzysztof Gojdź: Mam gdzieś to, co inni o mnie mówią. Im więcej hejtu, tym bardziej mnie to nakręca
Krzysztof Gojdź jest jednym z najlepszych lekarzy medycyny estetycznej w Polsce. Z jego usług korzystają celebryci, a i on powoli staje się jednym z nich, choćby za sprawą udziału w programie „Sekrety lekarzy”. Portale plotkarskie coraz częściej interesują się jego osobą, wytykają zamiłowanie do drogich samochodów i sugerują romans z Joanną Kurowską. On sam bez skrępowania pojawia się na salonach i zapewnia, że za nic ma sobie opinię innych.
– Czytałem, faktycznie, że Joanna Kurowska całuje się z młodym kochankiem, fajnie, że napisali „młodym”. Myślę, że jestem młody jeszcze w wieku 43 lat, ale jeżeli chodzi o kochanka, nie, nie jestem jej kochankiem, bardzo się przyjaźnimy z Asią. Ona często pomaga mi i doradza, również zawodowo, jak mam żyć w tym świecie celebryckim, a to był czysto przyjacielski pocałunek, a nas łączą czysto przyjacielskie relacje – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle dr n. med. Krzysztof Gojdź, właściciel Holistic Clinic.
Krzysztof Gojdź podkreśla, że przyjaźni się z wieloma osobami ze świata show-biznesu. Ostatnio wzbudził sporą sensację, gdy na prezentację jesiennej ramówki TVN-u przyjechał swoim luksusowym autem, a na miejscu pasażera siedziała Magda Gessler.
– Przyjaźnić się, to znaczy, że możesz podjechać Ferrari i zabrać kogoś na kawę. Okej, mam najnowsze czerwone Ferrari, dobrze, już niech będzie ten hejt, bo przecież nie można jeździć Ferrari, nie może się tak człowiekowi dobrze wieść. Mam taką zasadę, że nie obchodzi mnie to, co inni o mnie mówią. Im więcej hejtu, tym bardziej mnie to nakręca – tłumaczy Krzysztof Gojdź.
Gojdź tłumaczy, że nie męczy go ani większa popularność, ani zainteresowanie portali plotkarskich. Działa zgodnie z zasadą: nieważne, czy piszą dobrze czy źle, ważne, żeby nazwiska nie przekręcali.
– Tę popularność chciałbym wykorzystać do promowania naturalnych metod medycyny estetycznej. Mam właśnie taką misję, by edukować polskie społeczeństwo i odczarować medycynę estetyczną, botoks, wypełniacze. Chcę, by Polacy wiedzieli, że zanim zaczniemy się botoksować i paraliżować naszą twarz, możemy się upiększyć siłami natury z własnego organizmu – dodaje Krzysztof Gojdź.
Krzysztof Gojdź przyznaje, że lubi zaskakiwać i bulwersować opinię publiczną. Tak było miedzy innymi wtedy, kiedy na własnej skórze sprawdził zabiegi, które przeprowadza na swoich pacjentach. Lekarz przyznaje, że medycyna estetyczna już dawno przestała być domeną bogaczy. Teraz jest dostępna dla każdego.
Czytaj także
- 2025-02-04: Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych
- 2025-01-13: Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
- 2025-01-22: Jakub Rzeźniczak: Z szacunku dla żony odmówiłem udziału w „Tańcu z gwiazdami”. Do programu „Mówię Wam” nie pójdę ze względu na prowadzącego
- 2025-01-15: Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało
- 2025-01-23: Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu
- 2024-12-27: Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
- 2025-01-08: Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
- 2025-01-07: Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
- 2025-01-16: Doświadczenia Ukrainy są cenną lekcją dla polskich medyków. Pomagają się przygotować na potencjalny konflikt
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.