Newsy

Kultowa marka wegańskich kosmetyków do makijażu Kat Von D od września w Polsce

2017-07-04  |  06:30
Mówi:Sergiusz Osmański (dyrektor artystyczny Sephora)
KatOsu, makijażystka i vlogerka makijażowa)
Ewa Grzelakowska-Kostoglu (autorka vloga Red Lipstick Monster)
Funkcja:Kelsey Fitzpatrick (Kat von D Artistry Collective)
Stefanie Strazzere (KVD Artistry Collective)
Tara Beunrosto (KVD Artistry Collective)
Leah Carmichael (KVD Artistry Collective)
  • MP4
  • Fioletowe powieki i zielone usta – intensywne, niecodzienne kolory makijażu pozwalają na odważne wyrażanie własnego stylu i osobowości. Mocno napigmentowane kosmetyki do makijażu, zapewniające jego trwałość przez wiele godzin to znak rozpoznawczy amerykańskiej marki Kat Von D, która we wrześniu zadebiutuje w Polsce. Wszystkie jej produkty powstały na bazie wegańskiej formuły, nigdy nie są testowane na zwierzętach, a zamknięte są w opakowaniach inspirowanych stylistyką goth zaprojektowanych przez samą twórczynię marki Kat von D.

    Kat Von D to słynna amerykańska artystka tatuażu, autorka książek o tej tematyce i gospodyni popularnego programu „LA Ink” emitowanego w stacji TLC. Pochodząca z Meksyku gwiazda jest również cenioną wokalistką, pianistką, projektantką mody, a także właścicielką marki kosmetycznej Kat Von D. Swoją pierwszą autorską linię kosmetyków do makijażu stworzyła we współpracy z marką KENDO w 2008 roku. Od września bieżącego roku produkty te dostępne będą także w Polsce, w sieci perfumerii Sephora. 

    – Kat Von D ze swoim bardzo wyrazistym image’em, stworzyła linię kosmetyków, która jest przeznaczona dla wszystkich kobiet ceniących makijaż trwały, silnie pigmentacyjny i łatwy w wykonaniu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora.

    W ofercie marki znajdują się kosmetyki służące do wykonania kompletnego makijażu: korektory, podkłady, pudry, cienie do powiek, pomadki i eyelinery, a także akcesoria, takie jak pędzle do konturowania twarzy. Kultowy już tatoo liner czy płynna pomadka dostępna w bardzo szerokiej palecie kolorystycznej dopełnia ofertę znaną i uwielbianą już na całym świecie.

    Kat Von D to marka zachęcająca kobiety do wyrażania i kreowania własnego stylu i osobowości. W zależności od nastroju czy potrzeby możemy wybierać wśród kolorów stonowanych, odcieni typu nude, sięgnąć po klasyczne czerwienie w wielu odsłonach albo zdecydować się na wyrazisty look, gdzie do dyspozycji mamy ogromną liczbę kolorów i możliwości. Dotyczy to zarówno cieni do powiek, jak i pomadek do ust.

    – Paleta barw została stworzona tak, że goszczą w niej nie tylko kolory mocno napigmentowane, kojarzące się ze stylistyką gotyku czy baroku, lecz także odcienie bardzo spokojne, neutralne, wszystkie beżowo-śmietanowe róże, które pozwolą wykonać bardzo neutralny makijaż – mówi KatOsu, makijażystka i vlogerka makijażowa.

    Kosmetyki odznaczają się intensywną pigmentacją, dzięki czemu pozwalają uzyskać intensywny, nasycony kolor. Wszystkie produkty cechuje ponadto niezwykła trwałość, zapewniająca świeżość makijażu przez wiele godzin. Podkłady i korektory doskonale kryją wszelkiego rodzaju niedoskonałości skóry, m.in. przebarwienia i cienie pod oczami. Polki kochają kryjące podkłady, wybierają je umiejętnie i korzystają z nich na co dzień, dlatego kosmetyki KVD to będzie ich hit.

    – Każdy z kosmetyków jest o przedłużonej trwałości, to coś, czego mogą szukać profesjonaliści, ale też wszyscy na co dzień, bo chcemy, aby nasz makijaż był trwały niezależnie od okoliczności – mówi youtuberka Red Lipstick Monster.

    Produkty do makijażu z linii Kat Von D powstały na podstawie wegańskiej receptury, nigdy nie są też testowane na zwierzętach. Zamknięte są w opakowaniach zaprojektowanych przez założycielkę marki, nawiązujących do stylistyki gothic. Marka Kat Von D wyróżnia się także dynamiką w  mediach społecznościowych, które łączą i aktywują jedną z najbardziej kreatywnych wspólnot beauty. Poprzez media społecznościowe Kat Von D sformowała także Artistry Collective, zespół czterech głównych makijażystek marki, które założycielka firmy obserwowała na Instagramie i Facebooku.

    – Dla mnie ta praca wiele znaczy. Wcześniej wydawało mi się, że dużo pracuję, ale teraz współpracując z nią, zdałam sobie sprawę z tego, że nie pracowałam wystarczająco ciężko. Ona robi wszystko, oprócz swojej podstawowej działalności zajmuje się również ochroną zwierząt – mówi Leah Carmichael, makijażystka.

    – My się czujemy, jakbyśmy wygrywały Super Bowl codziennie albo wygrywały codziennie na loterii. Pracując z Kat, jeździmy po całym świecie i spotykamy się z przyjaciółmi, robimy to, co lubimy najbardziej, czyli make-up – dodaje Stefanie Strazzere, makijażystka.

    Kosmetyki Kat Von D jesienią pojawią się jednocześnie w dziesięciu krajach Europy, m.in. w Czechach, Portugalii i Turcji. W Polsce dostępne będą od 22 września wyłącznie w perfumeriach sieci Sephora. Z okazji marki debiutu na polskim rynku Kat Von D wraz ze swoimi czterema głównymi makijażystkami przyjechała do Polski, gdzie spotkała się z dziennikarzami i internetowymi influencerkami.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Moda

    Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów

    Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.

    Media

    Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą

    W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.

    Konsument

    Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

    Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.