Mówi: | Natasza Urbańska |
Funkcja: | wokalistka, aktorka |
W nowym teledysku Natasza Urbańska wystąpi w fantazyjnych kostiumach
Natasza Urbańska pracuje nad nowym teledyskiem. Gwiazda nie chce zdradzać szczegółów, przyznaje jednak, że spełniła w ten sposób marzenie o współpracy ze znaną polską kostiumografką Katarzyną Konieczką. W nowym klipie Urbańska pojawi się w kilku fantazyjnych strojach zaprojektowanych przez sopocką artystkę, m. in. obcisłym gorsecie w kolorze czerwonym.
Katarzyna Konieczka to światowej sławy projektantka, kostiumografka i stylistka z Sopotu. W swojej pracy łączy elementy makabry z mityczną fantastyką, baśniowością i motywami religijnymi. Jej stroje chętnie noszą takie polskie gwiazdy, jak Nergal, Doda, Justyna Steczkowska. Zasłynęła jako autorka gorsetów Dody oraz wzorowanego na obrazie Matki Boskiej Licheńskiej nakryciu głowy, które ma na sobie Justyna Steczkowska na okładce płyty „XV”. Natasza Urbańska przyznaje, że współpraca z ekstrawagancką artystką była jej wielkim marzeniem.
– To był cały sobotni dzień na planie w studio z fantastycznymi kostiumami Katarzyny Konieczki, świetnej designerki. Bardzo się cieszę, że poznałam ją przy okazji tej współpracy. Jest fenomenalna. Kiedy zobaczyłam jej profil na Facebooku, pomyślałam sobie: „kurczę, ona nie jest Polką, to jest niemożliwe”. Ona jest fantastyczna i robi po prostu niesamowite rzeczy. To jest nasz wielki skarb narodowy, a przy tym jest ciepłą i inteligentną kobietą. Cieszę się bardzo z naszej współpracy i myślę, że efekty będą dobre – mówi Natasza Urbańska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
W teledysku Natasza Urbańska wystąpi w kilku strojach, m.in. obcisłym czerwonym gorsecie ze skóry zestawionym z awangardowym kapeluszem w tym samym kolorze. Zdjęciami z planu wokalistka pochwaliła się na swoim fanpage'u na Facebooku. Na fotografii ubrana jest w fantazyjną maskę oraz przypominający zbroję złoty gorset. Wokalistka nie korzystała z gotowych projektów Katarzyny Konieczki, cały strój został uszyty specjalnie dla niej.
– Specjalnie dla mnie została stworzona maska i specjalne stylizacje. Na parę dni przed zdjęciami artystka robiła jeszcze nowe kostiumy. Przywiozła ich cały samochód i zaczęło się stylizowanie. Jestem zaszczycona, że mogłam poznać i pracować z Kasią. Mam nadzieję, że to nie był nasz ostatni raz – mówi Natasza Urbańska.
Wokalistka przyznaje, że praca nad teledyskiem była dość trudna. Nagranie miało miejsce w sobotę, a więc dzień po kolejnym odcinku programu „Super STARcie”.
– Trudno było mi w ogóle wstać z łóżka. Po pierwsze praca nad płytą wiązała się z ogromnym stresem, po drugie miałam spuchnięte nogi, bo dzień przed nagraniem cały czas byłam w ruchu. Rano pomyślałam jednak: „dobra, teledysk, od początku, zbieramy się”, i ruszyłam do pracy – mówi Natasza Urbańska.
Wokalistka nie chce zdradzać, którą piosenkę będzie promować nowy teledysk. Ostatni klip Urbańskiej do piosenki „Rolowanie” z debiutanckiego albumu „One” spotkał się z niezbyt przychylnym odbiorem krytyków i publiczności. Mimo to stał się hitem internetu, w ciągu tygodnia od premiery przekroczył milion odtworzeń w serwisie YouTube.
Czytaj także
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-03-25: Katarzyna Dowbor: Od 30 lat uczę się pielęgnacji ogrodu. Zieleń wycisza, uspokaja i ja to uwielbiam
- 2024-12-23: Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
- 2024-11-08: Katarzyna Ankudowicz: Jestem zdruzgotana i przerażona, że Donald Trump został prezydentem. On przecież się chwali, że Putin to jego najlepszy kumpel
- 2024-11-20: Katarzyna Ankudowicz: Jestem z przemocowego domu. Dużo kosztowało mnie, żeby wyjść z tego i zacząć funkcjonować bez piętna bycia totalnie gorszą
- 2024-12-10: Katarzyna Ankudowicz: Jak ludzie odbiorą moje rolki, to jest ich sprawa. Muszę stawić czoło krytyce
- 2024-10-18: Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
- 2024-11-05: Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-14: Margaret: 15 listopada wydaję kontynuację albumu „Siniaki i cekiny”. Zamykam to wszystko klamrą i czuję, że to otworzy mi drzwi na nowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.