Newsy

Kultowa marka wegańskich kosmetyków do makijażu Kat Von D od września w Polsce

2017-07-04  |  06:30
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    Mówi:Sergiusz Osmański (dyrektor artystyczny Sephora)
    KatOsu, makijażystka i vlogerka makijażowa)
    Ewa Grzelakowska-Kostoglu (autorka vloga Red Lipstick Monster)
    Funkcja:Kelsey Fitzpatrick (Kat von D Artistry Collective)
    Stefanie Strazzere (KVD Artistry Collective)
    Tara Beunrosto (KVD Artistry Collective)
    Leah Carmichael (KVD Artistry Collective)
  • MP4
  • Fioletowe powieki i zielone usta – intensywne, niecodzienne kolory makijażu pozwalają na odważne wyrażanie własnego stylu i osobowości. Mocno napigmentowane kosmetyki do makijażu, zapewniające jego trwałość przez wiele godzin to znak rozpoznawczy amerykańskiej marki Kat Von D, która we wrześniu zadebiutuje w Polsce. Wszystkie jej produkty powstały na bazie wegańskiej formuły, nigdy nie są testowane na zwierzętach, a zamknięte są w opakowaniach inspirowanych stylistyką goth zaprojektowanych przez samą twórczynię marki Kat von D.

    Kat Von D to słynna amerykańska artystka tatuażu, autorka książek o tej tematyce i gospodyni popularnego programu „LA Ink” emitowanego w stacji TLC. Pochodząca z Meksyku gwiazda jest również cenioną wokalistką, pianistką, projektantką mody, a także właścicielką marki kosmetycznej Kat Von D. Swoją pierwszą autorską linię kosmetyków do makijażu stworzyła we współpracy z marką KENDO w 2008 roku. Od września bieżącego roku produkty te dostępne będą także w Polsce, w sieci perfumerii Sephora. 

    – Kat Von D ze swoim bardzo wyrazistym image’em, stworzyła linię kosmetyków, która jest przeznaczona dla wszystkich kobiet ceniących makijaż trwały, silnie pigmentacyjny i łatwy w wykonaniu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora.

    W ofercie marki znajdują się kosmetyki służące do wykonania kompletnego makijażu: korektory, podkłady, pudry, cienie do powiek, pomadki i eyelinery, a także akcesoria, takie jak pędzle do konturowania twarzy. Kultowy już tatoo liner czy płynna pomadka dostępna w bardzo szerokiej palecie kolorystycznej dopełnia ofertę znaną i uwielbianą już na całym świecie.

    Kat Von D to marka zachęcająca kobiety do wyrażania i kreowania własnego stylu i osobowości. W zależności od nastroju czy potrzeby możemy wybierać wśród kolorów stonowanych, odcieni typu nude, sięgnąć po klasyczne czerwienie w wielu odsłonach albo zdecydować się na wyrazisty look, gdzie do dyspozycji mamy ogromną liczbę kolorów i możliwości. Dotyczy to zarówno cieni do powiek, jak i pomadek do ust.

    – Paleta barw została stworzona tak, że goszczą w niej nie tylko kolory mocno napigmentowane, kojarzące się ze stylistyką gotyku czy baroku, lecz także odcienie bardzo spokojne, neutralne, wszystkie beżowo-śmietanowe róże, które pozwolą wykonać bardzo neutralny makijaż – mówi KatOsu, makijażystka i vlogerka makijażowa.

    Kosmetyki odznaczają się intensywną pigmentacją, dzięki czemu pozwalają uzyskać intensywny, nasycony kolor. Wszystkie produkty cechuje ponadto niezwykła trwałość, zapewniająca świeżość makijażu przez wiele godzin. Podkłady i korektory doskonale kryją wszelkiego rodzaju niedoskonałości skóry, m.in. przebarwienia i cienie pod oczami. Polki kochają kryjące podkłady, wybierają je umiejętnie i korzystają z nich na co dzień, dlatego kosmetyki KVD to będzie ich hit.

    – Każdy z kosmetyków jest o przedłużonej trwałości, to coś, czego mogą szukać profesjonaliści, ale też wszyscy na co dzień, bo chcemy, aby nasz makijaż był trwały niezależnie od okoliczności – mówi youtuberka Red Lipstick Monster.

    Produkty do makijażu z linii Kat Von D powstały na podstawie wegańskiej receptury, nigdy nie są też testowane na zwierzętach. Zamknięte są w opakowaniach zaprojektowanych przez założycielkę marki, nawiązujących do stylistyki gothic. Marka Kat Von D wyróżnia się także dynamiką w  mediach społecznościowych, które łączą i aktywują jedną z najbardziej kreatywnych wspólnot beauty. Poprzez media społecznościowe Kat Von D sformowała także Artistry Collective, zespół czterech głównych makijażystek marki, które założycielka firmy obserwowała na Instagramie i Facebooku.

    – Dla mnie ta praca wiele znaczy. Wcześniej wydawało mi się, że dużo pracuję, ale teraz współpracując z nią, zdałam sobie sprawę z tego, że nie pracowałam wystarczająco ciężko. Ona robi wszystko, oprócz swojej podstawowej działalności zajmuje się również ochroną zwierząt – mówi Leah Carmichael, makijażystka.

    – My się czujemy, jakbyśmy wygrywały Super Bowl codziennie albo wygrywały codziennie na loterii. Pracując z Kat, jeździmy po całym świecie i spotykamy się z przyjaciółmi, robimy to, co lubimy najbardziej, czyli make-up – dodaje Stefanie Strazzere, makijażystka.

    Kosmetyki Kat Von D jesienią pojawią się jednocześnie w dziesięciu krajach Europy, m.in. w Czechach, Portugalii i Turcji. W Polsce dostępne będą od 22 września wyłącznie w perfumeriach sieci Sephora. Z okazji marki debiutu na polskim rynku Kat Von D wraz ze swoimi czterema głównymi makijażystkami przyjechała do Polski, gdzie spotkała się z dziennikarzami i internetowymi influencerkami.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Dziecko

    Edukacja

    W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

    W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.

    Psychologia

    Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

    – Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć