Newsy

Sportowe obuwie wciąż modne. Będzie hitem jesienno-zimowego sezonu

2014-07-24  |  05:50
Mówi:Izabela Błyskal
Funkcja:marketing manager
Firma:GPoland, dystrybutor marki Roccobarocco
  • MP4
  • W sezonie jesienno-zimowym wciąż najchętniej wybierane przez kobiety będą płaskie buty w sportowym stylu lub modele na niewielkim obcasie. Najmodniejsze będą mokasyny, sneakersy, baleriny i oficerki. Styliści podkreślają, że obuwie ma zapewniać komfort i pasować do stylizacji zarówno na dzień, jak i na wieczór. Będzie przeważać stonowana kolorystyka: czerń, granat, bordo i szarości.

    W najnowszej jesienno-zimowej kolekcji na co dzień wybieramy oficerki, mokasyny lub baleriny, które fajnie będą wyglądały do spódnic czy sukienek – mówi  agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Izabela Błyskal, marketing manager GPoland, dystrybutora marki Roccobarocco. Wysokość obcasa będzie raczej mniejsza ze względu na to, że kobiety żyją teraz w ciągłym pośpiechu. Będzie to dodawało klasy i dawało poczucie komfortu.

    Nadal modne będą sneakersy, które królują już od dwóch sezonów i pojawiają się na wybiegach u największych projektantów. Producenci obuwia podkreślają, że te buty idealnie pasują na spacer, do pracy w biurze i na imprezę. Wszystko zależy od umiejętnego połączenia dodatków i wyczucia stylu.

    Teraz są one bardzo zdobione, często pojawiają się łączenia kolorystyczne, np. granat z czernią, dodatki złote, lub gdzieś tam pojawia się bardziej drapieżny akcent. Sneakersy są wykorzystywane nie tylko w stylizacjach dziennych, czasami można z fantazją użyć je w stylizacjach wieczorowych. Będzie na pewno modnie, a do tego bardzo fajnie będziemy się w tym czuły – wyjaśnia Izabela Błyskal.

    Jeśli chodzi o kolorystykę, to będzie dominować czerń, granat, bordo i szarości. W eleganckich modelach mogą pojawiać się złote lub srebrne akcenty, a w sportowym obuwiu odcienie neonowe.

    Buty w nadchodzącym sezonie to bardzo ważny element stroju. Nie chcemy jednak, żeby on odciągał uwagę od stylizacji. Musi być spójny, zwracamy uwagę na jakość i dobre wykonanie, minimalistyczne detale, ale świetnie zrobione. Taki but na pewno będzie rzucał się w oczy, ale w pozytywnym znaczeniu – dodaje Izabela Błyskal.

     

    Więcej na temat
    Moda Buty sportowe – najważniejszy trend sezonu wiosna-lato 2014 Wszystkie newsy
    2014-04-28 | 06:40

    Buty sportowe – najważniejszy trend sezonu wiosna-lato 2014

    Obuwie sportowe coraz częściej króluje na wybiegach. Wiele firm sportowych wypuszcza również limitowane edycje, a także modele, które kiedyś święciły triumfy. W tym sezonie modne
    Sport Buty sportowe imitujące bieganie boso idealne dla początkujących biegaczy
    2014-03-28 | 06:00

    Buty sportowe imitujące bieganie boso idealne dla początkujących biegaczy

    Barefoot running, czyli trend biegania bez butów zdobywa coraz większą popularność. Postrzegane jako zdrowe i mniej kontuzjogenne inspiruje odzieżowe koncerny sportowe. Minimalistyczne
    Moda Trampki na koturnach i obuwie barwione marmurkowo hitem nadchodzącego sezonu
    2014-03-19 | 06:40

    Trampki na koturnach i obuwie barwione marmurkowo hitem nadchodzącego sezonu

    Trampki kojarzone z wygodnym i niezobowiązującym stylem opanowały nie tylko ulice, ale również biura i salony. W nadchodzącym sezonie wiosna/lato sportowe obuwie pojawią

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Gwiazdy

    Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

    Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

    Handel

    Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

    Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.