Mówi: | Izabela Błyskal |
Funkcja: | marketing manager |
Firma: | GPoland, dystrybutor marki Roccobarocco |
Sportowe obuwie wciąż modne. Będzie hitem jesienno-zimowego sezonu
W sezonie jesienno-zimowym wciąż najchętniej wybierane przez kobiety będą płaskie buty w sportowym stylu lub modele na niewielkim obcasie. Najmodniejsze będą mokasyny, sneakersy, baleriny i oficerki. Styliści podkreślają, że obuwie ma zapewniać komfort i pasować do stylizacji zarówno na dzień, jak i na wieczór. Będzie przeważać stonowana kolorystyka: czerń, granat, bordo i szarości.
Nadal modne będą sneakersy, które królują już od dwóch sezonów i pojawiają się na wybiegach u największych projektantów. Producenci obuwia podkreślają, że te buty idealnie pasują na spacer, do pracy w biurze i na imprezę. Wszystko zależy od umiejętnego połączenia dodatków i wyczucia stylu.
– Teraz są one bardzo zdobione, często pojawiają się łączenia kolorystyczne, np. granat z czernią, dodatki złote, lub gdzieś tam pojawia się bardziej drapieżny akcent. Sneakersy są wykorzystywane nie tylko w stylizacjach dziennych, czasami można z fantazją użyć je w stylizacjach wieczorowych. Będzie na pewno modnie, a do tego bardzo fajnie będziemy się w tym czuły – wyjaśnia Izabela Błyskal.
Jeśli chodzi o kolorystykę, to będzie dominować czerń, granat, bordo i szarości. W eleganckich modelach mogą pojawiać się złote lub srebrne akcenty, a w sportowym obuwiu odcienie neonowe.
– Buty w nadchodzącym sezonie to bardzo ważny element stroju. Nie chcemy jednak, żeby on odciągał uwagę od stylizacji. Musi być spójny, zwracamy uwagę na jakość i dobre wykonanie, minimalistyczne detale, ale świetnie zrobione. Taki but na pewno będzie rzucał się w oczy, ale w pozytywnym znaczeniu – dodaje Izabela Błyskal.
Buty sportowe – najważniejszy trend sezonu wiosna-lato 2014
Buty sportowe imitujące bieganie boso idealne dla początkujących biegaczy
Trampki na koturnach i obuwie barwione marmurkowo hitem nadchodzącego sezonu
Czytaj także
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
- 2024-06-13: Allegro wchodzi do kolejnych krajów europejskich. Platformy sprzedażowe uruchomi niedługo na Węgrzech, w Słowenii i Chorwacji
- 2024-02-02: Możliwość kupienia alkoholu podczas meczów może zwiększać ryzyko agresywnych zachowań kibiców. Skala takich przypadków okazuje się jednak marginalna
- 2024-01-16: Roślinne burgery czy parówki znajdują coraz więcej zwolenników. Ponad połowa Polaków już ich próbowała
- 2023-10-26: Kondycja fizyczna i psychiczna pracowników coraz ważniejsza dla firm. To zmienia ich podejście do benefitów pozapłacowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.