Newsy

Małgorzata Socha: wybieram przekąski z błonnikiem i do tego też zachęcam innych

2014-10-13  |  06:50

Małgorzata Socha przyznaje, że nawet w trakcie stosowania diety zdarzają się jej chwile słabości i między posiłkami lubi podjadać. Stara się jednak sięgać po przekąski, które nie są źródłem pustych kalorii, tylko mają wiele składników odżywczych. Aktorka tłumaczy, że między innymi właśnie dlatego zdecydowała się na udział w reklamie chipsów wielozbożowych.

 Jestem kobietą, która żyje w pośpiechu i wokół której dzieje się dużo rzeczy. Przy takim codziennym trybie życia nie ma czasu na bardzo restrykcyjną dietę. Zawsze znajdzie się moment na to, żeby podjadać. Chipsy wielozbożowe to źródło cennego błonnika. W związku z tym myślę, że jest to znacznie lepsze, niż sięganie po jakieś ciacho – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Małgorzata Socha, aktorka.

Małgorzata Socha jest propagatorką zdrowego stylu życia. Aktorka tłumaczy, że między innymi dzięki racjonalnemu odżywianiu szybko udało jej się po ciąży wrócić do formy.

– Dieta dietą, ale też, kiedy tylko mogę, ćwiczę. Kiedy mam czas, staram się biegać, bo to jest dla mnie najwygodniejsze, najprostsze i nie wymaga ode mnie jakiejś organizacji czasu – tłumaczy Małgorzata Socha.

Małgorzata Socha zdaje sobie sprawę z tego, że cieszy się sympatią wielu kobiet i nie chce nadużywać ich zaufania, dlatego nie reklamuje produktów, dopóki sama ich nie sprawdzi.

– Nigdy nie robię niczego, do czego nie jestem przekonana. Jeżeli czuję, że coś jest w zgodzie ze mną i wiem, że robiąc to, będę w tym autentyczna, to jest to dla mnie sygnał, że mogę w tym wziąć udział. Tak jest z propozycjami zarówno zawodowymi, artystycznymi, jak i reklamowymi. Udział w kampanii reklamowej wielozbożowych przekąsek Sunbites jest dla mnie czymś absolutnie prawdziwym i naturalnym – mówi Małgorzata Socha, aktorka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.