Newsy

Karolina Gilon: Seks pozostawiam u siebie w domu. Nikomu o tym nie opowiadam

2017-02-16  |  06:55

Zdaniem modelki nie należy się wstydzić rozmawiać o seksie, jest to bowiem istotna część życia. Nie powinno się z tym jednak przesadzać. Gwiazda nie uważa za właściwe publicznego zwierzania się ze swojego życia erotycznego. 

Według seksuologów Polacy wciąż mają opory przed otwartym rozmawianiem o seksie, nawet w stałych związkach. Karolina Gilon uważa jednak, że seks przestaje być w polskim społeczeństwie tematem tabu. Zauważa to m.in. w mediach społecznościowych.

Dziewczyny na Instagramie coraz odważniej pozują do zdjęć, więc nie powiedziałabym, że to takie tabu – mówi modelka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda „Top Model” uważa, że współczesna kultura jest przesycona seksem, dlatego warto otwarcie i bez wstydu rozmawiać o kwestiach związanych z erotyzmem. Nie należy jednak przesadzać i publicznie zwierzać się ze swojego życia seksualnego, jak robią to niektóre gwiazdy.

Seks pozostawiam u siebie w domu, w mojej sypialni, nikomu o tym nie opowiadam – podkreśla Karolina Gilon. – Mówienie o tym głośno nie jest potrzebne, ale też nie powinniśmy się o tym wstydzić mówić, bo wszystko tak naprawdę kręci się wokół seksu, czy tego chcemy, czy nie, tak jest.

Modelka podkreśla, że dyskrecję w kwestiach związanych z życiem seksualnym bardzo ceni u mężczyzn. Panów, którzy potrafią ją zachować, uważa za dżentelmenów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.