Komunikaty PR

Atrium Kasztanowa poszerza swoje portfolio

2022-12-02  |  11:55
Biuro prasowe

Wkrótce do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączą trzy polskie marki. Jeszcze w grudniu otworzą się dwa lokale – Melman z artykułami dla zwierząt domowych oraz Empik . Na początku przyszłego roku z kolei do pilskiej galerii wprowadzi się salon z odzieżą damską Quiosque. Dostępność znanych marek proponujących atrakcyjny asortyment, z pewnością docenią klienci szukający ciekawych ofert.

 

W piątek, 2 grudnia, w pilskiej galerii zadebiutuje marka z branży zoologicznej, Melman. Ta niewielka, rodzinna firma, założona przez pasjonatów zwierząt, oferuje w swoich salonach niemal wszystko, co potrzebne jest do karmienia i pielęgnacji domowych pupili - psów, kotów, królików, chomików, świnek morskich, szynszyli, myszoskoczków i innych gryzoni, a także papug, rybek oraz gadów.

W nowo otwartym sklepie o powierzchni 90 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment artykułów dla zwierząt, w tym kilkanaście rodzajów karm. Zgodnie z misją założycieli marki, Melman to „sklep bez kolców”, w którym właściciele nie zakupią kolczatek, łańcuszków zaciskowych i innych artykułów mogących powodować dyskomfort ich pupili. Sklep z artykułami dla zwierząt domowych w Atrium Kasztanowa ulokowany będzie obok drogerii Rossmann.

 

Tuż przed świętami w pilskiej galerii swój salon otworzy także Empik. Poza książkami, filmowymi bestsellerami czy płytami muzycznymi, klienci będą mogli zaopatrzyć się w artykuły papiernicze, szkolno-biurowe, gry multimedialne i planszowe, zabawki oraz elektronikę, a także w bilety na różnorodne wydarzenia. Marka istnieje na rynku od blisko 70 lat. Empik to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek i niekwestionowany lider w kategoriach wydawniczych (książki, muzyka, film). To także jeden z największych obecnie sklepów internetowych w Polsce i lider e-commerce w kraju.

Nowo otwarty salon zajmie powierzchnię 208,5 mkw. i położony będzie w sąsiedztwie Żabki. Sklep dostępny będzie dla klientów od 10 grudnia. Z okazji otwarcia salonu, Empik przygotował dla klientów w dniach 10-12 grudnia wyjątkową promocję – kupujący otrzymają zniżkę -20% na książki oraz muzykę, a także będą mogli skorzystać z upustu-45% na kalendarze Empik foto za zakupy na kwotę minimum 50 zł.

 

- Obecność nowych marek w naszej galerii wpłynie na urozmaicenie jej oferty handlowej, tak, aby jak najlepiej współgrała z potrzebami klientów oraz sąsiadujących z nią mieszkańców. Nowe sklepy w Atrium Kasztanowa przyczynią się do spełnienia oczekiwań lokalnej społeczności, a ich szeroka i atrakcyjna oferta sprawi, że będą one regularnie odwiedzane–mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

 

To nie koniec nowości. Na początku przyszłego roku w Atrium Kasztanowa zadebiutuje kobieca marka odzieżowa Quiosque. W ofercie sklepu znajdą się stylizacje odpowiednie zarówno na uroczystości, do pracy, jak i swobodny wypoczynek. Kolekcje Quiosque tworzone są z wysokiej jakości tkanin. Bogactwo fasonów, kolorów oraz wzorów sprawia, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Od lat marka wyznaje zasadę „Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”, dlatego proponuje szeroką rozmiarówkę od 36 do 48, dzięki czemu każda klientka dopasuje odzież do swojej sylwetki.

 

Quiosque to jedna z największych polskich sieci w branży odzieżowej, posiadająca aktualnie ponad 120 sklepów stacjonarnych w całym kraju. Firma od blisko 30 lat wsłuchuje się w potrzeby modowe klientek. Podczas tworzenia swoich kolekcji stawia na oryginalność, funkcjonalność i praktyczność. Dzięki jakości produktów oraz ogromnej możliwości łączenia poszczególnych kolekcji ze sobą, grono klientek Quiosque stale się powiększa. Salon Quiosque powiększony zostanie do 90 mkw. powierzchni i ulokowany będzie w pobliżu perfumerii Sephora.

 

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Znana marka modowa w Atrium Biała Biuro prasowe
2024-08-09 | 16:10

Znana marka modowa w Atrium Biała

Oryginalne wzornictwo, unikatowe, kolorowe ubrania inspirowane twórczością młodych artystów – to atuty marki odzieżowej Medicine, która już wkrótce wprowadzi
Zakupy Blisko 200 000 kajzerek sprzedanych w sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock
2024-08-07 | 12:45

Blisko 200 000 kajzerek sprzedanych w sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock

Uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata wiedzą, że zawsze mogą liczyć na Lidla! Na Pol’and’Rock Festivalu już po raz 14. stanął rockowy sklep Lidl Polska, który
Zakupy Udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:05

Udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.