CH Focus z kawiarnią Starbucks’a już od 7 lipca
Szybki posiłek między zakupami? Wpadnij do CH Focus na wyśmienite, ręcznie przygotowywane napoje i pyszne przekąski stworzone ze świeżych składników! Niezależnie od tego, czy potrzebujesz ulubionej, aromatycznej kawy na dobry start czy prędko coś przegryźć, wszystko to znajdziesz w menu kafeterii należącej do znanej sieci Starbucks. Z kawiarnianych przysmaków można korzystać w bydgoskiej galerii już od 7 lipca. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano specjalne promocje.
Starbucks w CH Focus to miejsce spotkań prawdziwych smakoszy kawy i obowiązkowy przystanek w trakcie robienia zakupów. Klienci mogą liczyć na zróżnicowane menu i profesjonalną obsługę, a także na bogaty asortyment paczkowanych kaw ziarnistych z możliwością zakupu ich do domu. W kawiarni słynącej z pysznej małej czarnej, serwowane są nie tylko różne gatunki kawy, ale także napoje mrożone, produkty przygotowywane na bazie espresso, gorące czekolady, a także wiele rodzajów herbat i napojów zimnych. Ofertę uzupełnia szeroki i różnorodny wybór przekąsek – kanapek, świeżych wypieków, deserów i słodyczy.
Z okazji otwarcia w najbliższy piątek, kawiarnia Starbucks przygotowała niespodzianki dla pierwszych gości. Do każdego zamówienia klienci otrzymają kubki wielokrotnego użytku – Reusable Cup, a zapaleni kawosze będą mieli okazję obejrzeć wyjątkowy pokaz baristyczny – Coffee Show. Następnego dnia, w sobotę 8-go lipca, CH Focus zaplanowało akcję promocyjną dla uczestników klubu #maszokazje. Klubowicze oraz wszyscy nowi klienci, którzy dołączą do programu lojalnościowego, otrzymają kupon na kawę.
W salonie o powierzchni 146 mkw. goście mogą poczuć się swobodnie i przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć ustronne miejsce, by wypić kawę. Wystrój kawiarni, podobnie jak we wszystkich punktach sieci, jest nowoczesny, jasny i przestronny, tworząc komfortową i przyjazną przestrzeń dla odwiedzających ją osób w każdym wieku. Do dyspozycji klientów jest także bezpłatne wi-fi. Lokal znajduje się na I piętrze, w sąsiedztwie restauracji North Fish, w strefie restauracyjnej.
– Obecność Starbucks’a w CH Focus to dobra wiadomość dla każdego kawosza. To kultowa marka znana przede wszystkim ze smacznej kawy, gorących napojów i przepysznych deserów. Otwarcie cafeterii w okresie wakacyjnym to idealna okazja dla wielu bydgoszczan i turystów do skorzystania z oferty kawiarni. Mamy nadzieję, że nowe miejsce szybko zyska sympatię mieszkańców Bydgoszczy i stanie się jednym z ich ulubionych punktów na lokalnej mapie gastronomicznej – mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Starbucks to obecnie największa sieć kawiarni na świecie, znana z wysokiej jakości kawy i unikalnego klimatu placówek. Lokal w CH Focus jest drugą cafeterią tej sieci w Bydgoszczy i szóstą działającą już w centrach handlowych należących do G City Europe (wcześniej Atrium European Real Estate).
Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na www: https://focusbydgoszcz.pl/.
Udane półrocze Galerii Katowickiej
Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
Apart dołącza do ETC Swarzędz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.