Komunikaty PR

CH Focus z kawiarnią Starbucks’a już od 7 lipca

2023-07-06  |  11:55
Biuro prasowe

Szybki posiłek między zakupami? Wpadnij do CH Focus na wyśmienite, ręcznie przygotowywane napoje i pyszne przekąski stworzone ze świeżych składników! Niezależnie od tego, czy potrzebujesz ulubionej, aromatycznej kawy na dobry start czy prędko coś przegryźć, wszystko to znajdziesz w menu kafeterii należącej do znanej sieci Starbucks. Z kawiarnianych przysmaków można korzystać w bydgoskiej galerii już od 7 lipca. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano specjalne promocje.

 

Starbucks w CH Focus to miejsce spotkań prawdziwych smakoszy kawy i obowiązkowy przystanek w trakcie robienia zakupów. Klienci mogą liczyć na zróżnicowane menu i profesjonalną obsługę, a także na bogaty asortyment paczkowanych kaw ziarnistych z możliwością zakupu ich do domu. W kawiarni słynącej z pysznej małej czarnej, serwowane są nie tylko różne gatunki kawy, ale także napoje mrożone, produkty przygotowywane na bazie espresso, gorące czekolady, a także wiele rodzajów herbat i napojów zimnych. Ofertę uzupełnia szeroki i różnorodny wybór przekąsek – kanapek, świeżych wypieków, deserów i słodyczy.

 

Z okazji otwarcia w najbliższy piątek, kawiarnia Starbucks przygotowała niespodzianki dla pierwszych gości. Do każdego zamówienia klienci otrzymają kubki wielokrotnego użytku – Reusable Cup, a zapaleni kawosze będą mieli okazję obejrzeć wyjątkowy pokaz baristyczny – Coffee Show. Następnego dnia, w sobotę 8-go lipca, CH Focus zaplanowało akcję promocyjną dla uczestników klubu #maszokazje. Klubowicze oraz wszyscy nowi klienci, którzy dołączą do programu lojalnościowego, otrzymają kupon na kawę.

 

W salonie o powierzchni 146 mkw. goście mogą poczuć się swobodnie i przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć ustronne miejsce, by wypić kawę. Wystrój kawiarni, podobnie jak we wszystkich punktach sieci, jest nowoczesny, jasny i przestronny, tworząc komfortową i przyjazną przestrzeń dla odwiedzających ją osób w każdym wieku. Do dyspozycji klientów jest także bezpłatne wi-fi. Lokal znajduje się na I piętrze, w sąsiedztwie restauracji North Fish, w strefie restauracyjnej.

 

Obecność Starbucks’a w CH Focus to dobra wiadomość dla każdego kawosza. To kultowa marka znana przede wszystkim ze smacznej kawy, gorących napojów i przepysznych deserów. Otwarcie cafeterii w okresie wakacyjnym to idealna okazja dla wielu bydgoszczan i turystów do skorzystania z oferty kawiarni. Mamy nadzieję, że nowe miejsce szybko zyska sympatię mieszkańców Bydgoszczy i stanie się jednym z ich ulubionych punktów na lokalnej mapie gastronomicznej mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Starbucks to obecnie największa sieć kawiarni na świecie, znana z wysokiej jakości kawy i unikalnego klimatu placówek. Lokal w CH Focus jest drugą cafeterią tej sieci w Bydgoszczy i szóstą działającą już w centrach handlowych należących do G City Europe (wcześniej Atrium European Real Estate).

 

Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na www: https://focusbydgoszcz.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:05

Udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Zakupy Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
2024-07-31 | 12:30

Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus

Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.