Komunikaty PR

DROGERIE ZIKO DERMO ZAPRASZAJĄ NA URODZINOWE SZALEŃSTWO!

2023-09-07  |  09:00
Biuro prasowe

Wrzesień to niezwykle ważny czas dla Ziko Dermo, bo właśnie wtedy drogerie obchodzą swoje urodziny. W tym roku minie 11 lat obecności na rynku polskim. Z tego powodu od 7 września Ziko Dermo zaprasza do wspólnego świętowania, oferując Klientom mnóstwo atrakcji. Czeka na nich ponad 1300 produktów dermokosmetycznych z rabatem do -50%, Urodzinowe Święto Piękna, czyli eventy, podczas których będzie można skorzystać z profesjonalnego badania skóry twarzy urządzeniem LUMISCAN® czy darmowa dostawa zamówień z drogerii internetowej zikodermo.pl w dniach 16-17 września.

Urodziny Ziko Dermo to wyjątkowy moment w roku, dlatego tak jak w ubiegłych latach przygotowano z tej okazji wiele niespodzianek.

Pierwszą z nich jest urodzinowa oferta na wybrane marki i linie dermokosmetyczne. Od 7 do 20 września zostaną obniżone ceny ponad 1300 dermokosmetyków, a rabaty sięgną nawet do -50%. Klienci będą mogli wybierać swoje ulubione produkty pielęgnacyjne (kremy na dzień, na noc, pod oczy, balsamy i mleczka do ciała, maski, farby i szampony do włosów, itd.) spośród takich marek jak: Avene, Bioderma, Biovax, D’Alchemy, Elancyl, Iwostin, Nuxe, Mustela, SVR, La Roche-Posay i inne. Cała lista rabatów dostępna jest na stronie https://www.zikodermo.pl/urodziny-ziko-dermo.html. Dodatkowo w drogerii internetowej zikodermo.pl w dniach 16 i 17 września obowiązywać będzie darmowa dostawa na zakupy od 49 złotych, po wpisaniu w zamówieniu kodu URODZINY.

Kolejnym prezentem dla Klientów są eventy, organizowane w drogeriach stacjonarnych w różnych miastach Polski. W dniu wydarzenia nazwanego Urodzinowym Świętem Piękna Klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego badania skóry urządzeniem LUMISCAN®. Co to jest LUMISCAN®? To specjalistyczne narzędzie do obrazowej diagnostyki skóry twarzy. Dzięki niemu można zobaczyć np. ukryte przebarwienia, zmarszczki, poziom nawilżenia skóry, aktywność bakterii odpowiedzialnych za powstawanie zmian trądzikowych czy rumień. Co jeszcze czeka na Klientów podczas Urodzinowego Święta Piękna? Wyjątkowe rabaty do -30% na produkty marek Reme, Lierac, Phyto i Jowae oraz degustacja Kolagenowej Formuły Piękna Remé. Pierwszy event już 7 września w Krakowie przy ulicy Długiej 88.

Przypominamy, że aby wziąć udział w wybranym spotkaniu, należy zapisać się za pośrednictwem strony internetowej https://www.zikodermo.pl/urodziny-ziko-dermo/eventy.html. Czas trwania badania to 30 minut, a liczba miejsc jest ograniczona. Poniżej prezentujemy daty i miejsca eventów.

Harmonogram:

KRAKÓW ul. Długa 88, 7-8.09 godz. 10-18.

WARSZAWA ul. Nowy Świat 45, 12-13.09 godz. 10-18.

ŻYWIEC ul. Zielona 3, 15.09 godz. 10-18.

KATOWICE ul. Plebiscytowa 39, 19-20.09 godz. 10-18.

WROCŁAW pl. Legionów 13, 26-27.09 godz. 10-18.

KAMIENNA GÓRA ul. Jana Pawła II 10, 28.09 godz. 10-18.

 

Z kolei w dniach 11 i 19 września Ziko Dermo zaprasza na czaty online z ekspertami.   
Klienci, którzy chcą skorzystać z indywidualnych porad kosmetologa Ziko Dermo, będą mogli zadawać pytania od godziny 18 do 20 w dniu 11 września. Zaproszony ekspert podpowie, jak pielęgnować skórę, włosy i dłonie w zależności od kondycji, rodzaju czy chociażby pory roku. Następnym gościem czatu online Ziko Dermo będzie lekarz dermatolog, który odpowie na pytania dotyczące problemów skórnych we wtorek 19 września, również w godzinach 18 do 20.

Szczegóły dotyczące atrakcji urodzinowych można znaleźć na stronie www.zikodermo.pl

Poczuj się pięknie i wyjątkowo! Świętuj z nami 11-te urodziny ZIKO DERMO!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:05

Udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Zakupy Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
2024-07-31 | 12:30

Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus

Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.