Komunikaty PR

Duet idealny: Jack Wolfskin i legenda alpinizmu Reinhold Messner

2023-06-28  |  01:00
Biuro prasowe

Marka Jack Wolfskin, wspólnie z międzynarodowymi sławami, pracuje nad koncepcjami zrównoważonego rozwoju i działaniami na rzecz natury w ramach specjalnie powołanej w tym celu Rady Marki. Do jej grona dołączył niedawno słynny alpinista Reinhold Messner wraz ze swoją żoną Diane, którzy zostali doradcami nowo powstałego gremium Jack Wolfskin Brand Council, a także dołączyli do zespołu Discovery Team. 

 

Wilcza marka od lat świadomie angażuje się w działania mające na celu ochronę przyrody m.in. poprzez pracę nad koncepcjami zrównoważonego rozwoju. W tym właśnie celu powstała Brand Council, Rada Marki, której przewodzi CEO Jack Wolfskin - Richard Collier. W jej skład wchodzą osoby o niezwykłych dokonaniach w dziedzinach eksploracji gór, a także podejmujące działania społeczne i środowiskowe, wyróżniające się na skalę światową. Do rady Brand Council należą między innymi polska dziennikarka i ambasadorka marki, Martyna Wojciechowska, Ellen Windemuth, twórczyni platformy filmowej Waterbear czy Ulrich Dausien, założyciel Jack Wolfskin. Do zadań Rady Marki należy przede wszystkim wspieranie regionalnych, lokalnych działań i organizacji, takich jak MMF czy FCC (Foundation Conservation Carpathia).

 

Najnowszym członkiem Rady Marki została prawdziwa ikona sportów outdoorowych, Reinhold Messner. Wraz z żoną, Diane Messner, zostali doradcami i specjalnymi członkami eksperckiego gremium Rady Marki. Jako pierwszy wspiął się na wszystkie 14 ośmiotysięczników, „Koronę Ziemi”, przemierzył Antarktydę, pustynię Gobi i Takla Makan oraz Grenlandię. Po okresie pełnienia funkcji posła do Parlamentu Europejskiego (1999-2004), Reinhold Messner spędził blisko 20 lat na budowaniu Messner Mountain Museums (MMM) i swojej fundacji (MMF). Celem jego najnowszego projektu, czyli Messner Mountain Heritage (MMH), jest promowanie tradycyjnego alpinizmu i wędrówek górskich na świecie. Messner jest laureatem licznych nagród i wyróżnień; otrzymał między innymi Medal Patrona Królewskiego Towarzystwa Geograficznego, jedną z najwyższych rangą nagród przyznawanych przez brytyjską rodzinę królewską, za swoje zasługi dla alpinizmu i obszarów górskich.

 

 Duet Messnerów, wraz z pozostałymi międzynarodowymi członkami, będzie współpracował z marką Jack Wolfskin nad rozwojem strategicznych koncepcji z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz długoterminowych projektów renaturyzacyjnych, czyli przywracania środowisku stanu sprzed zmian 

wprowadzonych przez człowieka. Wilczej marce przyświeca motto “Rewild ourselves – Rewild the world“ (Odrodzić siebie – odrodzić świat).

 

– To my jesteśmy odpowiedzialni za ochronę i przywracanie przyrody, aby przyszłe pokolenia mogły się nią cieszyć. Jack Wolfskin i członkowie Brand Council wspólnie wyznają te wartości. Dlatego to dla nas zaszczyt, że możemy wspierać firmę w jej dążeniu do zrównoważonego rozwoju – mówią Diane i Reinhold Messner.

 

– Jako firma outdoorowa czujemy się maksymalnie odpowiedzialni za ochronę przyrody i bioróżnorodności. Wyznaczyliśmy więc sobie cele długoterminowe w ramach naszej strategii, której przyświeca motto “We Live to Discover“ i aktywnie wspieramy krajowe i międzynarodowe projekty różnych organizacji. Razem z Diane i Reinholdem Messnerem jesteśmy współodpowiedzialni za realizację projektów, które są odzwierciedleniem naszych wartości – mówi Mokhtar Benbouazza, Vice President Marketing & Digital w firmie Jack Wolfskin.

 

            Jack Wolfskin także lokalnie wspiera organizacje działające na rzecz ochrony przyrody. Współpracuje m. in. ze Stowarzyszeniem dla Natury „Wilk” oraz Fundacją „Mysikrólik – Na Pomoc Dzikim Zwierzętom”, które w głównej mierze zajmują się opieką nad objętymi ochroną dzikimi zwierzętami, w tym drapieżnikami zamieszkującymi polskie lasy i góry. Poprzez wspólne działania wilcza marka podnosi świadomość o ich zwyczajach oraz zachęca do szanowania naturalnego środowiska, w którym występują. 

 

            Towarzyszące marce hasło „We Live To Discover” ma na celu zachęcić do odkrywania świata, poznawania jego uroków i korzystania z jego dobrodziejstw, jednak wyłącznie w odpowiedzialny sposób. Jack Wolfskin na każdym kroku przypomina, że dalsze podziwianie piękna otaczającej nas przyrody będzie możliwe tylko wtedy, gdy wszyscy zadbamy o jej zasoby, a eksplorując naturę będziemy mieli na uwadze przede wszystkim dobro członków jej ekosystemu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.