Komunikaty PR

Hiking latem? Jack Wolfskin zachęca do górskich wędrówek!

2023-07-19  |  01:00
Biuro prasowe

Lato to okres sprzyjający aktywnościom fizycznym i próbowaniu swoich sił w nowych dziedzinach sportu. Nie zawsze muszą to być jednak bardzo wysiłkowe, wymagające specjalistycznego przygotowania i treningów dziedziny. Tego lata Jack Wolfskin wraz z brand ambasadorką Martyną Wojciechowską, proponują odpocząć na łonie natury i wybrać się na odprężające wycieczki hikingowe. 

Hiking to nic innego, jak piesze wycieczki górskie, które charakteryzują się jedynie tym, że nie trwają dłużej niż dzień. Jest to więc bardzo spokojny i niewymagający rodzaj aktywności fizycznej, której do sportów wyczynowych bardzo daleko. Z tego właśnie względu hiking będzie świetnym rozwiązaniem dla osób, które nie mają wielkiego doświadczenia w wyprawach w góry. Wyprawa hikingowa z pewnością wymaga jednak odpowiedniego przygotowania. Mowa oczywiście o odzieży i obuwiu, które będą nadawały się na godziny spaceru po zmieniającym się, nierównym podłożu i ochronią nas w najbardziej nieprzewidywalnych warunkach atmosferycznych. 

Na tego rodzaju wyprawę niezbędne będą więc wygodne, sprawdzone buty oraz przede wszystkim odzież wierzchnia. Kurtki czy kamizelki, które wybierzemy na taką wycieczkę, powinny zabezpieczyć nas przed wiatrem czy deszczem, a także odpowiednio ogrzać organizm. Jack Wolfskin ze swojego portfolio wyselekcjonował produkty, które spełniają wszystkie powyższe wymagania. W ramach tych działań powstała także dedykowana sesja zdjęciowa z udziałem Martyny Wojciechowskiej w malowniczym, leśnym krajobrazie. 

Kurtki i bluzki w wyjątkowych, przyciągających wzrok pomarańczowych i zielonych kolorach, będą świetnym uzupełnieniem garderoby, a dzięki swoim technicznym właściwościom, idealnie nadadzą się na spacery i wyjścia w góry. Przykładem takiego produktu jest przeciwdeszczowa kurtka Go Hike Jacket, wykonana z materiałów z recyklingu, która dzięki zastosowaniu membrany TEXAPORE PRO jest także nieprzemakalna, wiatroszczelna i oddychająca. Jako warstwę docieplającą warto zaopatrzyć się natomiast w kurtkę Routeburn Pro Hybrid, która także jest wiatroszczelna, ale dzięki wypełnieniu z PRIMALOFT, przede wszystkim odpowiednio ochroni przed zimnem.

Na wyprawę hikingową niezbędny będzie także wygodny i pojemny plecak, który stanowić będzie jednocześnie uzupełnienie sportowej stylizacji. Ostatnim, lecz równie kluczowym elementem, jest obuwie. Wyprawa w tereny górskie wymaga od nas zabezpieczenia stopy i zapewnienia jej stabilizacji. Idealnym rozwiązaniem będą więc buty Terraquest Texapore, wyposażone w membranę pochodzącą z recyklingu, która ochroni przed zimnem i przemakaniem, a jednocześnie jest oddychająca, dzięki czemu zwiększa komfort podczas użytkowania w różnorodnym terenie w trakcie wielogodzinnego wyjścia. 

Wysoka jakość produktów marki Jack Wolfskin sprawia, że służą one konsumentom latami. W ramach hasła „We Live to Discover” niemiecki brand pragnie inspirować do spędzania czasu w outdoorze i odkrywania nowych pasji, także tych sportowych, a jednocześnie zachęca do zapoznania się bliżej z ofertą odzieży i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci opatrzonych wilczą łapą. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.