Komunikaty PR

Ikoniczny zapach Angel świętuje 30 urodziny

2022-10-10  |  16:37
Biuro prasowe

Od trzech dekad, zapachy Mugler przekraczają konwencję, igrają z czasem i inspirują. Pionierem w tej misji został odważny i zmysłowy zapach Angel, który w tym roku obchodzi 30 urodziny. Marka celebruje je hipnotyzującą kampanią, mającą zachęcić wszystkie kobiety do śmiałego i odważnego wyrażania siebie.

Zniewalający i ponadczasowy zapach

Perfumy marki Mugler od wielu lat cieszą się uznaniem zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. W 1992 roku powstał pierwszy damski zapach Mugler – woda perfumowana Angel, która zapoczątkowała całkowicie nową erę i zmieniła światowy rynek zapachów na zawsze. Odważny i ekstrawagancki jak na te lata zapach, stanowił konkurencję dla minimalistycznych i subtelnych perfum. Manfred Thierry Mugler, pragnąc stworzyć wyjątkową esencję dla kobiet, zrezygnował z powszechnych nut kwiatowych na rzecz orientalnych zapachów. Perfumy Angel nakreśliły drogę nieograniczonej przyjemności, bawiąc się czterema uzależniającymi składnikami najwyższej jakości: świeżą nutą kalabryjskiej bergamoty, ekstraktem z czekoladowej praliny oraz zmysłową nutą paczuli, kontrastującej z wyrazistą wanilią. Angel, balansując na granicy dekadencji, przyjemności oraz sensualności, przedstawia paradoksalną i wszechstronną wizję kobiecości, która teraz wydaje się być bardziej odpowiednia, niż kiedykolwiek wcześniej.  Perfumy Angel były jednymi z pierwszych w kategorii „gourmand”, czyli zapachów o słodkich i smakowitych nutach, a jego ponadczasowy charakter potwierdza niesłabnąca do dziś popularność wśród koneserów wyjątkowych perfum.

 

« Chciałem, aby sensualność tego zapachu stała się tak ogromna, że zechcesz zjeść ukochaną osobę, która nosi zapach na sobie.” - Manfred Thierry Mugler

 

Gwieździsty symbol flakonu

Doceniany za odważną i kreatywną wizję Mugler, ubiera swoje zapachy w spektakularne butelki. Połączenie tradycyjnego rzemiosła i nowoczesnej technologii zaowocowało powstaniem wyjątkowego flakonu na miarę wizjonera. Rzeźbione ręcznie z niebieskiego szkła butelki w kształcie gwiazdy, sprawiają, że sylwetka opakowań jest unikatowa i ponadczasowa. Dzięki tysiącom drobnych załamań światło pięknie odbija się od szkła, sprawiając, że trójwymiarowa gwiazda mieni się w zaskakujący sposób.

Z pojawieniem się Angel w 1992, Mugler przywrócił dawną tradycję Fragrance Fountain. Pomysł fontanny Muglera został zainspirowany XVIII-wiecznymi fontannami perfumowymi, które często znajdowały się w domach osób z wyższych sfer, wypełniając wnętrza najlepszymi zapachami. Stanowiły też źródło do uzupełniania pustych flakoników perfumami. Dzięki przywróconej inicjatywie Mugler Fountain, gdy perfumy Angel, Alien lub Alien Goddess wyczerpują się, można zamówić ulubiony zapach w dużej butelce refill i samodzielnie uzupełnić własny gwieździsty flakon. Pozwala to nie tylko budować wyjątkową relację między marką a jej miłośnikami, ale także pozytywnie oddziaływać na środowisko.

7 wcieleń współczesnej  kobiecości w kampanii urodzinowej zapachu Angel 

Dziś, woda perfumowana Angel świętuje 30 lat odważnej i śmiałej kobiecości w swojej najnowszej kampanii. Poprzez ukazanie nieskończonych możliwości metamorfozy, kampania zaprasza kobiety do poszukiwania własnego „ja” i zachęca do odważnego wyrażania siebie. Dla Muglera zapach jest metamorfozą sztuki. Angel uwydatnia osobowość kobiety, dając jej odwagę oraz zachęca do czerpania przyjemności z tego, co robi. Wizję kobiecości wzmacniają spektakularne kreacje domu mody Mugler, które podczas kampanii są prezentowane aż przez 7 wyjątkowych postaci. Wśród nich znalazły się  modelka Irina Shayk, poeta, aktywista i model Kai-Isaiah Jamal, artystka Nina de Lianin, aktorka i modelka Yilan Hua, reprezentantka pokolenia Z - Jazelle, modelka i artystka Raya Martigny oraz modelka Ariish Wol. Efekty współpracy będzie można zobaczyć w Polsce już w listopadzie. Niezwykłe zdjęcia pojawią się w Warszawie na nośnikach OOH, w spotach telewizyjnych oraz w ramach działań digital. 

O marce

Mugler łączy silne akty kreatywności z nieskończonymi możliwościami. Świat Muglera jest niczym laboratorium eksperymentalności. Inspirowany wyobrażeniem i pchany do przodu poprzez kulturę, Mugler kultywuje awangardowe podejście i ciągłe poszukiwania innowacyjności. Łączy ze sobą stare i nowe technologie, wraz z wierzeniem w tradycyjne kompetencje, które mogą być przekazane poprzez niezwykłe kreacje. Alternatywne kultury, sztuka i humor serwowane są, aby uderzyć w istniejące konwencje, zdemokratyzować modę i zapachy oraz uczynić je platformą indywidualności i personalnego samozadowolenia. 

Jeszcze na długo przed wejściem w social media, marka dbała o ciągłość komunikacji ze swoimi najbardziej lojalnymi klientami. Zapraszanie ich do przekazania swojej opinii, potrzeb i uczuć na temat domu mody to jedna z najbardziej znaczących inicjatyw Muglera w ciągu ostatnich 30 lat. „The Circle” buduje społeczność składającą się z życzliwych, różnorodnych i przepełnionych pasją kobiet. Dołączyć do klubu można za pośrednictwem strony internetowej Mugler.com lub za pomocą unikatowego kodu wydrukowanego na każdej z butelek zapachów. 

Dziś, pod skrzydłami L’Oréal Group, Mugler jest pod przewodnictwem Sandrine Groslier i od 2018, dyrektora kreatywnego - Casey Cadwallader.

Perfumy marki Mugler, w tym kultowy zapach Angel, dostępne są w sieci perfumerii Douglas, Sephora oraz Notino. 

Więcej informacji na temat najnowszej kampanii Angel udziela:

Agnieszka Kozak-Sanecka

PR Account Manager

Walk PR Sp. z o.o.

ul. Dzielna 60

01-029 Warszawa

M. +48 573 001 899

T. +48 22 379 25 51

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Na randkę, spotkanie biznesowe i dzień dla siebie - perfumy Gisada na wyjątkowe Biuro prasowe
2024-08-06 | 16:00

Na randkę, spotkanie biznesowe i dzień dla siebie - perfumy Gisada na wyjątkowe

Perfumy mają niezwykłą moc - są nie tylko sposobem na wyrażenie siebie czy nośnikiem emocji i wspomnień, ale mogą również wpływać na nasze samopoczucie i pewność siebie
Uroda Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej
2024-08-01 | 15:00

Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej

Na 3 sierpnia przypada Dzień Arbuza – święto to obchodzone jest w różnych częściach świata, by uczcić ten znany owoc, który bardzo chętnie spożywamy podczas
Uroda Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market
2024-08-01 | 12:15

Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market

Już teraz kosmetyki naturalne “Samo Dobro”, marki należącej do fundacji Feminoteka, są dostępne dla klientek i klientów Bolt Market Pojawienie się marki wśród

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Podróże

Paulina Sykut-Jeżyna: Byłam już na Mazurach, a teraz lecę do Grecji. Wszędzie ceny wzrosły, ale przecież można wybierać różne miejsca i wedle uznania planować wydatki

Prezenterka podkreśla, że jej tegoroczne wakacje mają dwie odsłony. Cieszy się, że wraz z bliskimi udało jej się już spędzić trochę czasu na ukochanych Mazurach, a z kolei teraz udaje się do Grecji i ma nadzieję, że urlop upłynie jej pod znakiem odpoczynku, wyciszenia i ładowania akumulatorów. Paulina Sykut-Jeżyna dostrzega, że ceny wzrosły, ale podkreśla, że zawsze można wybrać takie miejsca na wakacyjny wypoczynek, gdzie ten wzrost nie będzie tak mocno odczuwalny.

Media

Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor

Prezenterka żałuje, że Maciej Dowbor pożegnał się z Polsatem, ale szanuje jego decyzję i wierzy, że przed nim kolejne ciekawe wyzwania zawodowe. Agnieszka Hyży niezwykle miło wspomina czasy, kiedy mieli przyjemność ze sobą współpracować, i nie ukrywa, że wciąż sporo się od niego uczy, chociażby obserwując jego aktywność w mediach społecznościowych. Cieszy się także na każde spotkanie z nim.