Komunikaty PR

Kolekcja Oli Gościniak z marką Props

2023-06-28  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.81 MB )

 

Torebki na co dzień, do pracy i na wyjazdy, a także workoplecak i piórnik. W sklepie poznańskiej marki PROPS pojawiła się nowa kolekcja torebek i akcesoriów współtworzona z przedsiębiorczynią i właścicielką marki Jestem Interaktywna – Olą Gościniak. To nie pierwszy raz, kiedy PROPS łączy siły z inną kobiecą marką. W DNA PROPSa wpisane jest wsparcie i promowanie kobiecej przedsiębiorczości oraz silnych wartości kobiecych.

Moda i biznes to zdecydowanie zaskakujące połączenie. Najlepszym przykładem jest wspólna kolekcja nietuzinkowych damskich torebek oraz piórnik stworzona przez Joannę Gacek-Srokę, właścicielkę marki PROPS oraz Olę Gościniak z Jestem Interaktywna.

Siostrzeństwo i kobieca współpraca PROPS x Ola Gościniak

W czasach, kiedy konkurencja na rynku jest ogromna połączenie kobiecych sił jest doskonałym przykładem wzajemnego czerpania ze swojej wiedzy, doświadczenia oraz sposobem na poszerzenie grona klientów. Tak bliska obu markom idea siostrzeństwa ma na celu zbliżać do siebie kobiety, okazywać im szacunek i dodawać otuchy. Efektem wyjątkowej współpracy PROPS x Oli Gościniak jest pięć produktów uszytych z wysokiej jakości wodoodpornego weluru ze wzorem nawiązującym do okładki Książkoplanera “Rok w biznesie online” Oli.

“Naszym przypadku historia zatoczyła koło. W momencie tworzenia swojej wizji marki 5 lat temu, to właśnie z Oli książką oraz kursem stworzyłam swój sklep internetowy.  Byłam niesamowicie dumna z tego,że kobieta potrafi nauczyć drugą kobietę tworzenia stron. Dzięki temu nie miałam wymówki, że ogranicza mnie brak budżetu na stworzenie strony internetowej. Następnie moja marka szybko się rozwinęła, ale nadal obserwowałam co robi Ola. Myślę,że to było nieuniknione, aby stworzyć coś wspólnego razem i pokazać,że kolejny raz kobieca siła może stworzyć coś pięknego.” Mówi Joanna Gacek-Sroka, właścicielka marki Props.

“PROPS odzwierciedla silne wartości kobiet i promuje ich niezależność biznesową. Wspólna współpraca stwarza doskonałą okazję do wzajemnego czerpania z wiedzy i doświadczenia, rozwijania się, jak również do poszerzenia grona klientów obu marek. Dodatkowo ta kolekcja miała na celu stworzenie coś ważnego co połączy ze sobą wszystkie Interaktywne Kobiety. Mówi Ola Gościniak, Jestem Interaktywna.

Torebka i workoplecak na co dzień

Która z nas w swojej garderobie nie posiada chociaż jednej torebki? Torebka to nie tylko miejsce do przechowywania kluczy, notesu i niezbędnych przedmiotów, ale też ważny element stylizacji oraz symbol kobiecej mocy. W skład wyjątkowej kolekcji torebek PROPS x Oli Gościniak weszły m.in. pojemna Torebka Okrągła na ramię oraz wygodny Workoplecak, które idealnie wpasowują się w codzienne, mniej oficjalne stylizacje.

Kopertówka idealna do pracy

Torebki zaprojektowane są z myślą o wszystkich kobietach, dlatego pojawił się również model dla stylowych bizneswoman. Stylowa Kopertówka, która kształtem przypomina biznesową aktówkę to nie lada gratka dla przedsiębiorczyń. W pojemnej torebce schowamy laptop, teczkę z dokumentami A4 oraz niezbędne biurowe akcesoria. Bez wątpienia będzie nie tylko praktycznym, ale też niezwykle szykownym dodatkiem.

Ola Gościniak od lat wspiera kobiety w biznesie online,  współpraca z marką PROPS była tylko kwestią czasu, jak sama podkreśla: “PROPS odzwierciedla silne wartości kobiet i promuje ich niezależność biznesową. Wspólna współpraca stwarza doskonałą okazję do wzajemnego czerpania z wiedzy i doświadczenia, rozwijania się, jak również do poszerzenia grona klientów obu marek. Dodatkowo ta kolekcja miała na celu stworzenie coś ważnego co połączy ze sobą wszystkie Interaktywne Kobiety.

Joanna Gacek-Sroka jest bardzo zadowolona z efektu końcowego “Efekt końcowy jest piękny. Łączy dwa światy. Techniczny, komputerowy oraz modowy. Myślę,że wiele kobiet znajdzie w tej kolekcji coś dla siebie.”

Weekenderka na wyjazd służbowy

W kolekcji nie mogło zabraknąć również bardzo popularnej wśród klientów PROPSa Weekenderki. Torba podróżna z dedykowanym wzorem Oli Gościniak to must have zarówno podczas krótkich wypadów urlopowych, jak i podróży biznesowych. Komfortowa i niezwykle funkcjonalna Weekenderka zaopatrzona w karabińczyk na klucze oraz krótkie rączki i długi pasek, pomieści wszystkie niezbędne podczas wyjazdów rzeczy.

Piórnik – także przy pracy zdalnej!

Kropką nad „i” współpracy PROPSa i Oli Gościniak jest niezwykle elegancki Piórnik saszetka zapinany na zamek. Gustowny i starannie wykonany welurowy Piórnik przyda się do przechowywania przyborów biurowych lub kosmetyków. Dzięki niemu organizacja codziennego dnia będzie przyjemniejsza.

 

FOT. Oliwia Szwed Fotografia

 

Materiały prasowe

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.