Komunikaty PR

Mała moda w wielkim stylu!

2023-06-14  |  17:10
Biuro prasowe

Brazylijskie marki Ipanema i Rider to dowód na to, że raj dla małych stóp istnieje. W ich japonkach, klapkach i sandałkach zakochają się wszystkie aktywne dzieci, które krok za krokiem poznają otaczający świat.

Przy wyborze dziecięcych bucików nie ma miejsca na kompromisy. Kluczowa jest wygoda, wysokiej jakości materiały i oczywiście odpowiednie dopasowanie rozmiaru do stopy. Buty noszone latem powinny być lekkie i przewiewne, a przy tym stabilne. Ale i dzieci mają swoje wymagania, z pełnym przekonaniem wybierając podobające się im kolory i wzory. W tak dobranych klapkach czy sandałkach będą mogły aktywnie i radośnie spędzić każdy wakacyjny dzień.

W kolekcjach marek Ipanema i Rider można znaleźć wiele modeli japonek, sandałek i klapków, które idealnie połączą wymagania rodziców z gustami najmłodszych. Dbają o komfort małych stóp, ciesząc przy tym ich użytkowników ciekawym wyglądem. Dodatkowo są wegańskie i w 100% nadają się do recyklingu.  

Nie ma lata bez klasycznych klapków, prawda? Dlatego marka Ipanema na ten sezon przygotowała m.in. model URBAN IV SLIDE KIDS. To klapki z szerokim paskiem – dla dziewczynek w wersji z syrenką lub w różową panterkę, dla chłopców – z motywem moro. To świetny wybór zarówno na spacer, jak i na plażę czy basen. Natomiast Rider SPEED SLIDE INF to klasyczne chłopięce klapki w stonowanych kolorach z wyraźnym logo marki, które doskonale sprawdzą się podczas wakacyjnego wypoczynku.

Latem na małych stopach rządzą także japonki. Ipanema SAFARI FUN KIDS to wymarzony model dla małych fanek zwierzęcych wzorów, gdyż zdobi go wizerunek kolorowej pantery. Szersze paski doskonale trzymają stopy. Model Ipanema MAXI FASHION KIDS dostępny w dwóch odcieniach różu i wersji czarnej to zaś klasyczne japonki z cienkimi paskami, ale ozdobione uroczym sercem, które spokojnie mogą zastąpić sandałki do letniej sukienki. Miłość od pierwszego wejrzenia – i założenia! – gwarantowana. Marka Rider ma za to dwie propozycje dla chłopców. R1 STYLE DEDO INF to japonki z cienkimi paskami z widocznym logo i podeszwą we wzór: paski lub liście. Natomiast STRIKE II INF to model z grubszymi paskami. Te japonki dobrze trzymają stopę i są wykonane z tworzywa, które nie odparza i pozwala skórze oddychać. Świetnie sprawdzą się zwłaszcza na basenie.

Idealne buty na lato to oczywiście także sandałki. SUMMER X BABY marki Ipanema to kwintesencja dziecięcej radości: kolorowe sandałki z uroczymi owocami - arbuzem lub awokado. Mają zakryte paluszki, dzięki czemu zabezpieczają stópki. Podobny kształt ma model Ipanema SUMMER XI BABY, ale ten zdobią buźki kota lub psa oraz Ipanema SUMMER VIII BABY z syrenką dla małej miłośniczki kolorowego lata i rekinem dla małego króla mórz. Na spacery do parku, jak i szaleństwa na plaży lub po prostu jako element codziennej dziecięcej garderoby warto wybrać także sandałki Ipanema DREAMS IX BABY – te zdobi kratka oraz urocza pszczółka w wersji dla dziewczynki i deskorolka dla chłopczyka. RT I PAPETE BABY, sandałki na rzep marki Rider, będą świetne dla dzieci, które latem aktywnie spędzają czas. Ich paski wykonano z miękkiego tworzywa, które doskonale dopasowuje się do nawet najmniejszych stóp, minimalizując ryzyko ich obcierania. Sandałki dostępne są w trzech wersjach kolorystycznych, a każda z nich ma zdobienia przywołujące na myśl leśny kemping. Natomiast sandałki Rider COMFY BABY - różowe, fioletowe lub granatowe, zostały wykonane z nowoczesnego tworzywa, które dobrze dopasowuje się do kształtu stóp maluchów i nie krępuje ich energicznych ruchów. Zapinane na rzep, stabilnie trzymają małe stopy, zapewniając maksimum bezpieczeństwa. To bardzo praktyczny model, który łatwo się czyści i świetnie sprawdzi podczas letnich wycieczek.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.