Największy w Polsce salon Marc O’Polo Scandinavian Studio w Westfield Mokotów
Westfield Mokotów znane jest ze swojej wyjątkowej oferty skierowanej do tych, którzy szukają modowych podpowiedzi w najlepszym wydaniu m.in. od marek premium. Jedna z nich, ceniona w całej Europie skandynawska Marc O’Polo otworzyła tu niedawno swój flagowy, największy w Polsce salon w koncepcie Scandinavian Studio.
Westfield Mokotów to jedno z najsilniej związanych z modą centrów handlowych w Polsce, wybierane często przez marki fashion & beauty na miejsce swoich flagowych salonów lub debiutu rynkowego. Właśnie tu niedawno swój największy i najnowocześniejszy w Polsce salon otworzyła m.in. ZARA. Teraz miłośnicy mody i ponadczasowego stylu mogą cieszyć się z otwarcia największego w Polsce salonu marki Marc O’Polo w koncepcie Scandinavian Studio. Komfortowa przestrzeń, zaprojektowana z dbałaością o potrzeby współczesnego klienta sklepów stacjonarnych niewątpliwie jeszcze bardziej zachęca do korzystania z propozycji marki.
Nowy salon w Westfield Mokotów powstał z zamiany dwóch oddzielnych sklepów marki funkcjonujących do tej pory. W powstałym koncepcie Scandinavian Studio, na ponad 280 m2, znaleźć można cenione przez klientów propozycje codziennych stylizacji dla kobiet i mężczyzn, a także wyrazisty styl street wear linii Marc O’Polo Denim.
Salon w ówczesnej Galerii Mokotów był pierwszym brandowym salonem, jaki Marc O’Polo otworzyło w Polsce. Firma ani przez chwilę nie miała wątpliwości, że ta lokalizacja to strzał w dziesiątkę. Mieliśmy tu jednak wyłącznie kolekcję damską. – opowiada Helena Burdon, Store Manager Marc O’Polo – W 2018 roku naszą ofertę rozszerzyliśmy o jedyny w całym dziale International męski salon Marc O´Polo. Ku zaskoczeniu, ale i oczywiście zadowoleniu firmy, mokotowskie Marc O´Polo Men wspięło się na wyżyny, o których nikomu w centrali się nie śniło. To tylko utwierdziło wszystkich w przekonaniu, że Westfield Mokotów to idealne miejsce dla Marc O´Polo.
Dlatego nikt nie miał wątpliwości, że to właśnie w Westfield Mokotów powinno powstać największe w Polsce Scandinavian Studio z kolekcjami „Casual” dla kobiet i mężczyzn a także linią „Marc O´Polo Denim”. To naprawdę wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy, do którego wszystkich serdecznie zapraszam! – dodaje Helena Burdon.
Firma Marc O'Polo została założona w Sztokholmie w 1967 roku z zamiłowania do naturalnych materiałów i wysokiego zapotrzebowania na jakość i trwałość. Ta idea nadal inspiruje markę, która kładzie silny nacisk na zrównoważony rozwój. Oprócz odzieży, asortyment obejmuje teraz także akcesoria, buty, bieliznę, stroje kąpielowe, okulary, perfumy, kolekcję dla dzieci oraz wysokiej jakości artykuły gospodarstwa domowego. Marc O’Polo również często współpracuje z międzynarodowymi markami lifestylowymi, czego owocem są kolekcje kapsułowe, oddające ducha czasów w autentyczny i innowacyjny sposób.
Nowy, największy w Polsce salon Marco Polo w koncepcie Scandinavian Studio znaleźć można na pierwszym piętrze centrum handlowego Westfield Mokotów w strefie The Designer Gallery.
![Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_883516087,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Udane półrocze Galerii Katowickiej
![Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus](/files/_uploaded/glownekonf_1500174191,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
![Apart dołącza do ETC Swarzędz](/files/_uploaded/glownekonf_2089977382,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Apart dołącza do ETC Swarzędz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.