Komunikaty PR

NAOKO ZAPREZENTOWAŁO KOLEKCJĘ ZAPROJEKTOWANĄ PRZEZ SPOŁECZNOŚĆ MARKI i AI

2023-06-21  |  13:52
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina M. Rutkowska
Lensomai Communication

Nowy Świat 60
00-357 Warszawa
kmrutkowska1|gmail.com| |kmrutkowska1|gmail.com
572506965
https://www.linkedin.com/in/karolina-m-rutkowska

Premierowy pokaz kolekcji NAOKO AI odbył się w niepowtarzalnej, nowo otwartej przestrzeni Rooftop by Gatsby w Elektrowni Powiśle. Prezentacja powstała przy użyciu sztucznej inteligencji. To pierwsze takie wydarzenie w Polsce, które zwróciło uwagę na ogromną rolę technologii i innowacji w przyszłości branży mody. 

Pokaz kolekcji NAOKO.AI rozpoczął się punktualnie o zachodzie słońca, kiedy wnętrza Rooftop by Gatsby na dachu Elektrowni Powiśle wypełniły się dźwiękiem muzyki ambientowej, nadając wyjątkową atmosferę wydarzeniu. “Rooftop by Gatsby stał się jedynym miejsce w Polsce, gdzie wirtualna rzeczywistość była najważniejszym bohaterem. To właśnie tutaj historia i nowoczesność spotykają się w jednym punkcie. Rooftop by Gatsby to idealne miejsce do przedstawienia tak przełomowej kolekcji. Wyjątkowy charakter, inspirujący design oraz panoramiczne widoki zapewniły niezapomniane tło dla wydarzenia, które zrewolucjonizowało sposób, w jaki dotychczas postrzegano modę” - podkreśla Monika Szyndler, główna projektantka i  założycielka marki NAOKO.

Materiały wizualne powstałe w wyniku połączenia materiałów wideo obrobionych w najnowocześniejszych narzędziach AI zapełniały przestrzeń i pozwalały zapoznać się z projektem marki. Pokaz w formie filmu został wyświetlony dla wszystkich odwiedzających i był kulminacyjnym elementem wydarzenia. W trakcie całego wydarzenia NAOKO pozwoliło swoim gościom poznać osiągnięcia sztucznej inteligencji i przetestować niespotykane rozwiązanie takie jak rozmowę z awatarem NAOKO GIRL, która zaskakiwała zgromadzonych swoją wiedzą na temat najnowszej kolekcji. Marka zadbała o atrakcje na najwyższym poziomie, oferując jedyny w swoim rodzaju NAOKO VR EXPERIENCE, dzięki któremu NAOKO.AI była na wyciągnięcie ręki. Ostatnią z atrakcji, jaką marka przygotował dla zaproszonych był NAOKO FASHION MAPING 3D, statyczna projekcja składająca się z elementów kolekcji, tworząca immersyjne doświadczenie.

Pierwsza w Polsce kolekcja stworzona przez społeczności marki

W procesie projektowania kolekcji NAOKO.AI wzięły udział klientki marki z całego świata. Proces współtworzenia rozpoczął się od ankiet w których wzięło udział blisko 50 tys. osób. Dodatkowo, organizowane były warsztaty online oraz webinaria, które obejrzało ponad 100 tysięcy osób. Te interaktywne spotkania umożliwiły klientkom wyrażenie swojej opinii i wpływ na każdy aspekt tworzonej kolekcji, takie jak modele, fasony, palety kolorów, składy materiałowe czy rodzaje tkanin. Po raz pierwszy, głos klientek miał realny wpływ na ostateczny kształt produktów. Następnie za pomocą zaawansowanych algorytmów AI, zebrane dane zostały przeanalizowane i przetworzone. Na ich podstawie sztuczna inteligencja zaproponowała kształt kolekcji oraz stworzyła moodboardy i wizualizacje produktów. 

“Mystical Mirage” i “Desert Dancer” pierwszymi liniami stworzonymi przy użyciu sztucznej inteligencji

Kolekcja NAOKO.AI składa się z dwóch linii: “Mystical Mirage” oraz “Desert Dancer”, które powstały na podstawie 700 000 odpowiedzi. 

“Mystical Mirage to wizualne doświadczenie, które pobudza zmysły i wyobraźnie. Dzięki odważnym kolorom i zaskakującym kontrastom tworzą niepowtarzalny klimat. Ta linia to wyraz naszej odpowiedzialności wobec środowiska. Wierzymy, że moda może być zrównoważona i przyjazna dla planety” - mówi Jacek Szyndler, współzałożyciel marki NAOKO. 

“Desert Dancer” łączy w sobie luźne i swobodne kroje z drobnymi detalami, które sprawiają, że każdy z nich odzwierciedla duszę bohemy. “Kolekcja ta przede wszystkim podkreśla różnorodność kobiet, ich indywidualności i niezwykłej pasji do odkrywania świata” - dodaje Monika Szyndler, współzałożycielka i główna projektantka marki NAOKO.

Ubrania z kolekcji NAOKO.AI posiadają unikalne tokeny NFT współtworzone przez markę Go2NFT, dzięki którym każdy produkt posiada certyfikat oryginalności, który łączy dwa światy fizyczny z cyfrowym. 

__________________________________________________________________________________

NAOKO to polska marka modowa, która dynamicznie rozwija swoje projekty od 2016. Ich kolekcje cieszą się uznaniem na rynku dzięki oryginalnym, kolorowym wzorom, współpracy z międzynarodową marką Warner Bros tworząc kolekcje inspirowane światem Harrego Pottera, Atomówkami i kultowym serialem F.R.I.E.N.D.S. Od momentu powstania, marka zyskała silną społeczność, składającą się z niemal ćwierć miliona fanów na Facebooku, 140 tysięcy fanów na Instagramie z  milionami odtworzeń reelsów oraz wieloma milionami miesięcznych wyświetleń na platformie Pinterest.

TEAM ARTYSTYCZNY

REŻYSERIA: Marcin Ziółko

MATERIAŁY WIDEO: NAOKO.AI

PRODUKCJA: Joanna Gołębiewska/Lensomai Communication

PR I MEDIA: Lensomai Communication

MUZYKA: Praktyczna DJ

PARTNER GŁÓWNY WYDARZENIA

ROOFTOP BY GATSBY

PARTNERZY WYDARZENIA

RON BARCELÓ DOMINICANO

CORONA

GO2NFT

GARNIER

SEMILAC

ANIA KRUK

KLARNA

BEAREBIKE:

LODZ360.COM

VIGO KOMBUCHA

ATELIER LIGHTUP

DOMODI

BUSINESSLAND

VIRBE

ABYSS GLASS

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lensomai Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.