Nowe Kubota Rzep Bandana, czyli klapki na hulanki
Festiwale, wakacyjne imprezy, urlop pod namiotem, a może leniuchowanie pod parasolem? Bez względu na to, jakie są Twoje letnie plany, uzupełnij je o klapki Rzep Bandana na stopach, nową propozycję od polskiej marki Kubota.
Kolejna minikolekcja klapków to uzupełnienie letniej oferty brandu, powstałe z myślą o festiwalach muzycznych i sezonie wakacyjnym. Nowe modele z printem nawiązującym do klasycznej bandany są dostępne w dwóch wariantach kolorystycznych: czarnym i różowym.
Dla fanatyka festiwali i nie tylko
Klapki Rzep Bandana to najnowsza gwiazda marki Kubota, która pojawiła się letniej modowej scenie. Model Bandana będzie świetnym uzupełnieniem festiwalowych stylizacji i doskonale odnajdzie się w towarzystwie zarówno sukienek oversize, jak i jeansowych szortów.
– Jak zawsze proponujemy fanom naszej marki produkty, które nawiązują do znanych i lubianych motywów lub wywołują nutkę sentymentu – tak jest również w przypadku klapków Bandana. Niezmienne pozostaje natomiast jedno: najbardziej zależy nam, by nasze klapki były gwarantem wygodnego i komfortowego odpoczynku – mówi Iwona Dąbrowska,Collection Director Kubota S.A.
Klasyka w dobrym wydaniu
Klapki Rzep Bandana są propozycją, która powinna przypaść do gustu zarówno fanom klasyki, jak i miłośnikom bardziej niestandardowych rozwiązań modowych. Nowy model jest bowiem połączeniem standardowego, najbardziej ikonicznego klapka Rzep ze świeżym, nieco zwariowanym printem.
Premiera klapków Kubota Rzep Bandana powinna wieńczyć długie poszukiwania wakacyjnych klapków idealnych. Wystarczy zapakować je do plecaka i walizki i cieszyć się niepowtarzalnym klimatem długich letnich wieczorów – bez względu na to, czy będą mijały w akompaniamencie ulubionych zespół czy w zaciszu własnego ogrodu. Z Kubotą możesz spędzać czas tak, jak chcesz – liczy się przede wszystkim komfort!
Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.