Komunikaty PR

Nowe opakowania Sosów Kieleckich i nowość!

2023-08-22  |  10:04
Biuro prasowe

Wrzesień to czas kiedy wiele rzeczy zaczyna się na nowo. Właśnie wtedy z nowym animuszem rozpoczynamy kolejne projekty w pracy, a nasze pociechy przypominają sobie o obowiązkach szkolnych i adaptują się w następnej klasie. Z początkiem wspomnianego miesiąca rozpoczyna się również nowy rozdział w rynkowym życiu Sosów Kieleckich. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” wprowadziła bowiem do obiegu Sosy Kieleckie w plastikowych opakowaniach w odświeżonej i niezwykle intrygującej szacie graficznej. Dodatkowo, w portfolio pojawiła się też ich kolejna wersja smakowa tj. sos 1000 - wysp.

Dzięki wspominamy powyżej zmianom Sosy Kieleckie nabrały zdecydowanie nowocześniejszego wyglądu. Producent urozmaicił je nie tylko atrakcyjnymi grafikami potraw, ale też wyrazistą kolorystyką. „Pazura” dodaje nie tylko czarna nakrętka, ale i czarna apla samej etykiety. Plastikowa butelka została zachowana w kolorze beżowym, nawiązującym do standardowej identyfikacji WSP „Społem”. Nowością jest też dookreślenie nazwy poprzez dodanie sub-brandu „KIELECKI Food Truck”. Wspomniane zmiany dotyczą zarówno sosu czosnkowego, jak i amerykańskiego. Absolutną nowością rynkową jest natomiast sos 1000 - wysp. Wspominany wariant smakowy wyróżnia się bogatą kompozycją składników, takich jak choćby pomidory, czerwona papryka, cebula czy czosnek. Świetnie nadaje się on do hamburgerów, sałatek i mięs. Rozpoczęcie produkcji zaplanowano na sierpień, zaś nasilone działania promocyjne i handlowe na wrzesień tego roku.

Rebranding wspomnianych powyżej wyrobów stanowi realizację kolejnego etapu określonego w strategii marketingowej Spółdzielni. Pewne elementy pozostaną jednak absolutnie niezmienne – w pierwszej kolejności mowa tu o znanym i cenionym smaku kieleckich specjałów, jak również ich najwyższej jakości. Jak zaznaczają specjaliści ds. rozwoju portoflio w WSP „Społem”, nowe etykiety to odpowiedź na potrzeby młodszych odbiorców. Zarówno gama produktów, jak i stylistyka ich opakowań jednoznacznie nawiązują do jakże dzisiaj popularnego trendu kulinarnego określanego potocznie jako „street food”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:05

Udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Zakupy Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
2024-07-31 | 12:30

Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus

Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.