Komunikaty PR

Odwiedź Galerię Dominikańska i graj o jesień pełną zakupów!

2023-08-28  |  09:10
Biuro prasowe

Czekasz na uśmiech losu? Nie przegap swojej szansy i dołącz do niezwykłej misji, by zdobywać nagrody! W Galerii Dominikańskiej startuje nieziemska loteria „Misja: Loteria! Operacja: Wygrana!”! Co  tydzień do wygrania jest 10 tysięcy złotych, które trafi wprost na konto zwycięzcy! Ponadto czekają dostępne od ręki fantastyczne nagrody natychmiastowe - karty podarunkowe na zakupy, vouchery usługowe oraz setki nagród rzeczowych w postaci sprzętu audio i elektronicznego! Jest o co powalczyć! Okres promocyjny loterii rusza już 24 sierpnia i potrwa cztery długie tygodnie, do 23 września 2023 r, godz. 20.00.

Dołącz do loterii i zdobywaj nagrody, bo nic tak nie poprawia nastroju, jak wygrana! Do zdobycia jest Nagroda Tygodniowa w postaci kwoty pieniężnej 10 tysięcy złotych (w Galerii Dominikańskiej aż 4 takie nagrody w loterii) i setki Nagród Natychmiastowych w postaci nagród rzeczowych i kart prezentowych, a spośród zgłoszeń klubowiczów programu #maszokazje losowane będą także Nagrody Dodatkowe w formie karty podarunkowej o wartości 500 zł.

Aby zawalczyć o nagrodę wystarczy zrobić zakupy w Galerii Dominikańskiej za minimum 50 zł brutto* na max. 2 dowodach zakupu, w  terminie od 24 sierpnia do 23 września br. godz. 20.00, zachować oryginał dowodu zakupu oraz dokonać prawidłowej rejestracji zgłoszenia na dedykowanej stronie internetowej lub na stoisku loteryjnym, zlokalizowanym na poziomie +1. Stoisko czynne będzie w okresie promocyjnym loterii w każdy czwartek, piątek i sobotę oraz w niedzielę 27.08.2023 w godz. 12.00-20.00 (z zastrzeżeniem soboty 23 września 2023 r. kiedy jest on czynny do godziny 21:00).

Szczęście sprzyja kupującym, dlatego w naszej loterii każde zgłoszenie ma szansę na wygraną, biorąc udział w 2 losowaniach– w losowaniu Nagród Natychmiastowych i losowaniu Nagrody Tygodniowej, zgodnie z terminem dokonania zgłoszenia do Loterii. Każda osoba może wziąć udział w Loterii dowolną ilość razy, przy każdorazowym spełnieniu warunków określonych w regulaminie. Zgłoszenia klubowiczów programu #maszokazje, biorą też udział w losowaniu Nagrody Dodatkowej z danego tygodnia – karty podarunkowej o wartości 500 zł na zakupy w sklepach na terenie Galerii.

Terminy trwania poszczególnych etapów Loterii w zakresie Nagród Tygodniowych oraz daty ich losowania:

  • I tydzień (zgłoszenia od 24 sierpnia do 3 września 2023 r.) – losowanie 4 września 2023 r.
  • II tydzień (zgłoszenia od 4 września do 10 września 2023 r.) – losowanie 11 września 2023 r.
  • III tydzień (zgłoszenia od 11 września do 17 września 2023 r.) –  losowanie 18 września 2023 r.
  • IV tydzień (zgłoszenia od 18 września do 23 września 2023 r.) – losowanie 25 września 2023 r.

Szczegóły oraz regulamin loterii dostępne są na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/loteria.

*Towary i usługi wyłączone z Loterii: preparaty początkowego żywienia niemowląt, suplementy diety, artykuły alkoholowe, wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe lub rekwizyty tytoniowe, produkty zakupione w Aptece Dr Zdrowie, Aptece Super Pharm, Aptece Dbam o Zdrowie, produkty lecznicze i wyroby medyczne, usługi bankowe, usługi pocztowe, usługi kantora wymiany walut, usługi telefoniczne, usługi telewizyjne, usługi ksero, usługi związane z grami hazardowymi, zakup kart prepaid, zakup kart podarunkowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:05

Udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Zakupy Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
2024-07-31 | 12:30

Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus

Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.