Komunikaty PR

Odwiedź Promenadę i graj o jesień pełną zakupów! Weź udział w loterii i zdobywaj

2023-08-29  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania Promenada ( 0.15 MB )

Czekasz na uśmiech losu? Nie przegap swojej szansy i dołącz do niezwykłej misji, by zdobywać nagrody! W warszawskim centrum handlowym Promenada startuje nieziemska loteria „Misja: Loteria! Operacja: Wygrana!”! Co  tydzień do wygrania jest 10 tysięcy złotych, które trafi wprost na konto zwycięzcy! Ponadto czekają dostępne od ręki fantastyczne nagrody natychmiastowe – karty podarunkowe na zakupy, vouchery usługowe oraz setki nagród rzeczowych w postaci sprzętu audio i elektronicznego! Jest o co powalczyć! Okres promocyjny loterii ruszył 24 sierpnia i potrwa cztery długie tygodnie, do 23 września 2023 r, godz. 20.00.


Dołącz do loterii i zdobywaj nagrody, bo nic tak nie poprawia nastroju, jak wygrana! Do zdobycia jest Nagroda Tygodniowa w postaci kwoty pieniężnej 10 tysięcy złotych (w Promenadzie aż 4 takie nagrody w loterii) i setki Nagród Natychmiastowych w postaci nagród rzeczowych i kart prezentowych, a spośród zgłoszeń klubowiczów programu #maszokazje  losowane będą także Nagrody Dodatkowe w formie karty podarunkowej o wartości 500 zł.

Aby zawalczyć o nagrodę wystarczy zrobić zakupy w centrum handlowym Promenada za minimum 50 zł brutto* na max. 2 dowodach zakupu, w  terminie od 24 sierpnia do 23 września br. godz. 20.00, zachować oryginał dowodu zakupu oraz dokonać prawidłowej rejestracji zgłoszenia na dedykowanej stronie internetowej lub na stoisku loteryjnym, zlokalizowanym na poziomie 0, przy fontannie. Stoisko czynne będzie w okresie promocyjnym loterii w każdy czwartek, piątek i sobotę oraz w godz. 12.00-20.00 (z zastrzeżeniem soboty 23 września 2023 r. kiedy będzie ono czynne do godziny 21:00).

Szczęście sprzyja kupującym, dlatego w naszej loterii każde zgłoszenie ma szansę na wygraną, biorąc udział w 2 losowaniach – w losowaniu Nagród Natychmiastowych i losowaniu Nagrody Tygodniowej, zgodnie z terminem dokonania zgłoszenia do Loterii. Każda osoba może wziąć udział w Loterii dowolną ilość razy, przy każdorazowym spełnieniu warunków określonych w regulaminie. Zgłoszenia klubowiczów programu #maszokazje, biorą też udział w losowaniu Nagrody Dodatkowej z danego tygodnia – karty podarunkowej o wartości 500 zł na zakupy w sklepach na terenie Promenady.

Terminy trwania poszczególnych tygodni Loterii w zakresie Nagród Tygodniowych i Dodatkowych oraz daty ich losowania:

  • I tydzień (zgłoszenia od 24 sierpnia do 3 września 2023 r.) – losowanie 4 września 2023 r.
  • II tydzień (zgłoszenia od 4 września do 10 września 2023 r.) – losowanie 11 września 2023 r.
  • III tydzień (zgłoszenia od 11 września do 17 września 2023 r.) –  losowanie 18 września 2023 r.
  • IV tydzień (zgłoszenia od 18 września do 23 września 2023 r.) – losowanie 25 września 2023 r.

Szczegóły oraz regulamin loterii dostępne są na stronie: https://misjaloteria.pl/promenada/  


*Towary i usługi wyłączone z Loterii: preparaty początkowego żywienia niemowląt, suplementy diety, artykuły alkoholowe, wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe lub rekwizyty tytoniowe, produkty zakupione w Aptece Dr Zdrowie, Aptece Super Pharm, Aptece Dbam o Zdrowie, produkty lecznicze i wyroby medyczne, usługi bankowe, usługi pocztowe, usługi kantora wymiany walut, usługi telefoniczne, usługi telewizyjne, usługi ksero, usługi związane z grami hazardowymi, zakup kart prepaid, zakup kart podarunkowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:05

Udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Zakupy Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
2024-07-31 | 12:30

Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus

Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.