Łódzka marka NAOKO otwiera butik w Manufakturze. Będą rabaty i atrakcje
Łódzka marka NAOKO otwiera butik w Manufakturze. Będą rabaty i atrakcje
Modowe entuzjastki muszą koniecznie zarezerwować czas w zbliżającą się sobotę - w Manufakturze otwiera się butik popularnej, łódzkiej marki odzieżowej - NAOKO. Na gości czekają atrakcje, między innymi: rabaty sięgające nawet 70% i bezpłatna pomoc stylistki w doborze najmodniejszych stylizacji.
Otwarcie NAOKO w Manufakturze
15 lipca (sobota) od 10:00 do 22:00
NAOKO to prężnie rozwijająca się łódzka marka odzieżowa obecna na rynku od 2016 roku. Kobiety pokochały ich bajecznie kolorowe ubrania i akcesoria. Wszystkie kolekcje są przepełnione różnorodnymi kolorami, oryginalnymi wzorami i niebanalną formą. Marka ma często pionierskie podejście i innowacyjne pomysły. Przykładem może być niedawna premiera NAOKO.AI, czyli pierwszej na świecie kolekcji ubrań stworzonej z pomocą sztucznej inteligencji, a także społeczności marki.
Manufaktura od lat pomaga rozwijać lokalne firmy, a NAOKO to kolejna marka, która dołącza do grona łódzkich najemców. Modowe fanki będą mogły ruszyć na zakupy do nowego butiku NAOKO już w tę sobotę. Na klientki czeka mnóstwo atrakcji.
Specjalne atrakcje przygotowane przez NAOKO:
Z okazji otwarcia na wszystkie nowości i bestsellery obowiązuje zniżka 30%, a dodatkowo pojawią się też rzeczy tańsze aż o 70%! To doskonała okazja, żeby uzupełnić garderobę. Kłopot z doborem stylizacji? Nie ma problemu! W godzinach od 12:00 do 20:00, profesjonalna stylistka będzie udzielać porad, jak ubrać się zgodnie z trendami, ale też dopasowując fasony do sylwetki, stylu życia czy budżetu. Panie otrzymają rekomendacje dotyczące odpowiedniego doboru ubrań i ciekawych, modnych kombinacji.
Dla pierwszych 10 klientek, które odwiedzą butik NAOKO w dniu otwarcia, przygotowano niespodziankę – prezent. To dodatkowy gest marki w celu podziękowania za wsparcie i zaufanie. Dodatkowo, do pierwszych 50 zakupów dodawana będzie gratisowa torebka. Będą też czekać słodkie smakołyki.
Butik NAOKO znajduje się na 1. piętrze, obok sklepu NOTINO.
Udane półrocze Galerii Katowickiej
Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
Apart dołącza do ETC Swarzędz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.