Portfolio Atrium Kasztanowa bogatsze o nowe marki
Atrium Kasztanowa to galeria, która lubi zaskakiwać mieszkańców ciekawymi wydarzeniami rozrywkowymi i różnorodną ofertą zakupową. Tym razem popularne centrum handlowe w Pile szykuje się na przyjęcie nowych najemców. Już wkrótce klienci będą mogli powitać dyskont Dealz oferujący tysiące artykułów z różnych kategorii po atrakcyjnych cenach. Natomiast kilka tygodni później w galerii zagości plac zabaw Euro Lider stanowiący wyjątkowe miejsce dla rodzin z dziećmi.
Marka Dealz, działająca od zaledwie kilku lat w Polsce, cieszy się coraz większą popularnością. Ze względu na oferowaną różnorodność asortymentu artykułów w wyjątkowo niskich cenach, sklep Dealz w Atrium Kasztanowa może stać się ulubionym miejscem codziennych zakupów dla mieszkańców Piły. Dealz należy do międzynarodowej sieci sklepów dyskontowych, będącej częścią Pepco Group. Oprócz wysokiej jakości produktów spożywczych, marka proponuje także wyroby przemysłowe, drogeryjne, a także akcesoria domowe i dekoracyjne. W ofercie dyskontu są również zabawki oraz artykuły kreatywne i papiernicze..
Z kolei zaplanowane na jesieni otwarcie centrum zabaw Euro Lider ucieszy rodziny z dziećmi, które zyskają nowe miejsce do rekreacji w Pile. Euro Lider to polska, rodzinna sieć sal zabaw, działająca od wielu lat w branży rozrywki dziecięcej. Firma przywiązuje dużą wagę do funkcjonalności i bezpieczeństwa swoich obiektów. Tworzy kolorowe, wymarzone przestrzenie do zabawy dla młodszych i starszych gości, zapewniając im różne możliwości aktywnego spędzania czasu.
Choć do otwarcia nowych lokali pozostało jeszcze sporo czasu, to przebudowa i prace remontowe w nich już trwają. Obie firmy zdecydowały się otworzyć swoje salony w Atrium Kasztanowa ze względu na dogodną lokalizację galerii oraz dobre skomunikowanie z centrum miasta. Dla marki Dealz to będzie pierwszy punkt sprzedaży w Pile, w przypadku Euro Lider – plac zabaw zostanie przeniesiony do centrum z innej pilskiej lokalizacji.
– W Atrium Kasztanowa stawiamy na różnorodność, aby sprostać oczekiwaniom wszystkich naszych klientów, niezależnie od ich wieku czy preferencji zakupowych. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z popularnymi markami. Po ubiegłorocznych debiutach kliku nowych najemców, przyszedł czas na kolejne otwarcia – Dealz i placu zabaw Euro Lider. Unikalna i bogata oferta zakupowo-rozrywkowa będzie zachętą dla klientów do częstszego odwiedzania naszej galerii – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.
Udane półrocze Galerii Katowickiej
Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
Apart dołącza do ETC Swarzędz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.