Powrót do szkoły z Westfield Arkadia: koncert Sary James i tor przeszkód
Koncert Sary James oraz wyjątkowe strefy rozrywki stworzone wspólnie z markami Samsung i NERF – te i inne atrakcje zostały zaplanowane przez centrum handlowe Westfield Arkadia w ramach wydarzenia „Back to school. Weekend w Westfield Arkadia”. W piątek i sobotę, 1 i 2 września, z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego, centrum przygotowało wiele niespodzianek z myślą o dzieciach, młodzieży i ich rodzicach. Celem jest zarówno zachęcenie do aktywności fizycznej, jak i rozbudzanie kreatywności wśród najmłodszych.
– Powrót do szkoły często budzi w dzieciach i młodzieży negatywne skojarzenia. Poprzez zaproszenie uczniów na nasze wydarzenie chcemy odczarować to wrażenie i pokazać, że koniec wakacji nie musi oznaczać końca ciekawych przeżyć. To świetna okazja do ponownego spotkania z przyjaciółmi, nowych aktywności i rozszerzania zainteresowań – a to wszystko w świetnej, festiwalowej atmosferze – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
Miasteczko festiwalowe Samsung i koncert Sary James
W piątek, 1 września odbędzie się event GALAXY LIVE, którego organizatorem jest firma Samsung. Na terenie zewnętrznym przed Westfield Arkadia powstanie miasteczko festiwalowe, a wewnątrz centrum handlowego pojawią się strefy promocyjne, w tym strefa do personalizacji telefonów, selfie spot czy strefa chilloutu do ładowania urządzeń mobilnych. Będą one dostępne dla gości centrum handlowego przez cały dzień (w godzinach otwarcia Westfield Arkadia), natomiast o godzinie 14.00, w Namiocie Galaxy Live, rozpoczną się wyjątkowe atrakcje, w których wezmą udział znani i lubiani influencerzy – Hejka tu Lenka, Hashtagalek, Kinga Sawczuk i Victor Borsuk.
Kulminacyjnym punktem wieczoru będzie koncert Sary James – polskiej piosenkarki popowej, zwyciężczyni 4. edycji programu The Voice Kids, reprezentantki Polski w 19. Konkursie Piosenki Eurowizji dla Dzieci oraz finalistki 17. edycji talent show America’s Got Talent. Jako support przed występem gwiazdy wieczoru zaśpiewa Nita Dudczak. Firma Samsung udostępni 999 wejściówek na koncert, które będzie można zdobyć poprzez udział w konkursie organizowanym przez markę. Koncerty rozpoczną się o godzinie 18.30 i potrwają do około 21.00.
Sportowe atrakcje z marką NERF
Sobota, 2 września, czyli drugi dzień eventu „Back to School. Weekend w Westfield Arkadia” upłynie pod znakiem atrakcji zachęcających do aktywności fizycznej, pobudzenia wyobraźni i strategicznego myślenia, których partnerem będzie marka NERF. Będzie to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie sportowe dla dzieci w wieku 6-14 lat. Na terenie zielonym zlokalizowanym przy placu zabaw przed centrum handlowym powstanie strefa marki, której główną częścią będzie Nerfowa Arena. Uczestnicy będą mogli odwiedzić: strzelnicę, na której własnoręcznie wypróbują różne wyrzutnie Nerf i poznają ich unikalne cechy, plac treningowy z przeszkodami, gdzie dadzą ponieść się wystrzałowej zabawie czy zbrojownię prezentującą najciekawsze i najlepsze wyrzutnie.
Boisko składające się z dmuchanych przeszkód i areny pneumatycznej będzie miejscem sportowych rozgrywek z udziałem drużyn, trenera oraz sędziów.
Nad przebiegiem eventu i bezpieczeństwem odwiedzających atrakcję będzie czuwał wyszkolony personel, który na co dzień prowadzi zajęcia z wykorzystaniem wyrzutni NERF. Każdy z uczestników otrzyma ochronne okulary, a strefa przeszkód zostanie odpowiednio ogrodzona. Arena będzie zabezpieczona siatką zapobiegającą przedostawaniu się strzałek poza teren strefy, a jednocześnie umożliwi widzom obserwację rozgrywek. Strefa NERF będzie dostępna w godzinach otwarcia Westfield Arkadia (10.00-22.00), a wszystkie aktywności będą odbywać się jednocześnie.
Udane półrocze Galerii Katowickiej
Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
Apart dołącza do ETC Swarzędz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.