Primark wprowadza nową kolekcję kapsułową, aby uczcić długo oczekiwany film lata
Primark wprowadza nową kolekcję kapsułową, aby uczcić długo oczekiwany film lata – Barbie
Najnowsze produkty będą dostępne w lipcu, w cenach od 11 zł do 70 zł!
Primark, międzynarodowy detalista, oferujący klientom najnowsze trendy w przystępnych cenach, w lipcu wprowadza nową kolekcję kapsułową nawiązującą do najnowszego filmu wytwórni Warner Bros Barbie. Film trafi do kin dopiero w połowie wakacji, ale już niebawem, w sklepach Primark pojawią się stylowe motywy Barbiecore™. Wyjątkowe wzory oversizowych t-shirtów, nadruki na shortach i liczne akcesoria z pewnością ucieszą wszystkich sympatyków Barbie®.
Specjalnie zaprojektowana kolekcja Barbie® zawiera różnorodne produkty, począwszy od odzieży damskiej, bielizny nocnej, po odzież męską, akcesoria do domu i kosmetyki. Jak przystało na Barbie, motywem przewodnim kolekcji jest kolor różowy z neonowymi akcentami i subtelnymi elementami glamour. Co więcej, pojawią się również kultowe stroje kąpielowe Barbie i szorty Kena z viralowej sceny Venice Beach.
Primark w ramach misji tworzenia modnych ubrań dostępnych dla wszystkich, oferuje kolekcję Barbie® w niezwykle przystępnych cenach od 11zł do 70zł, dzięki czemu tego lata każdy może świętować wielki powrót Barbie.
Sarah Jackson, dyrektor ds. licencji w Primark twierdzi: "Cieszymy się, że możemy współpracować z Mattel przy wprowadzeniu naszej kolekcji filmowej Barbie. Barbiecore™ rozprzestrzenia się na całym świecie, a my cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom licencjonowaną modę i akcesoria dla kobiet, mężczyzna oraz dzieci, a także produkty lifestylowe, w tym kultową odzież sportową Venice Beach, która stała się sensacją Internetu. Dzięki temu, tego lata każdy może uwolnić swoją wewnętrzną Barbie i Kena! Nowa kolekcja to efekt pierwszej, strategicznej współpracy z firmą Mattel. Owocem naszych wspólnych działań jest gama fantastycznych produktów związanych z nadchodzącym filmem Warner Bros. Barbie z pewnością będzie stylowym trendem lata i nie mamy wątpliwości, że nasza kolekcja odniesie prawdziwy sukces".
Kolekcja Barbie® będzie dostępna w sklepach Primark już od lipca. Odwiedź stronę Primark.com, aby znaleźć najbliższy sklep.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Krzywańska
+48 791 370 313
agnieszka.krzywanska@grayling.com
Agnieszka Marszał
+48 601 093 921
agnieszka.marszal@grayling.com
![Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1909366310,w_254,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
![Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk](/files/_uploaded/glownekonf_1207706857,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
![SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA](/files/_uploaded/glownekonf_423925340,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.