Primark x Rita Ora
Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, łączy siły z globalną supergwiazdą i ikoną stylu Ritą Orą. Wspólnie prezentują nową wielosezonową kolaborację, która pozwoli klientom Primark kupować za rozsądną cenę ubrania i dodatki inspirowane niepowtarzalnym stylem artystki.
Po weekendzie pełnym spekulacji wywołanych przez zaciemnienie witryn we wszystkich swoich sklepach, Primark prezentuje Rita Ora x Primark: wszechstronną nową kolekcję mody, która powstawała prawie dwa lata. Wszystkie jej elementy zostały zaprojektowane tak, aby mogły stać się podstawowymi elementami garderoby, które można kochać, nosić i wykorzystywać sezon po sezonie – jest to idea, która będzie przyświecać całej współpracy. Kolaboracja łączy zamiłowanie Rity do mody z ponad 50-letnią historią Primark, który zapewnia wysokiej jakości podstawowe produkty codziennego użytku i najnowsze trendy w przystępnych cenach.
Kolekcja została zaprojektowana wspólnie przez Primark i Ritę wraz ze wschodzącym londyńskim projektem Jawarem Alleyne oraz przy wsparciu Pippy Atkinson, osobistej stylistki gwiazdy. Głównym założeniem jest "wszechstronność dla każdego", a nowe produkty nacechowane są niepowtarzalnym stylem artystki. W ofercie dostępny będzie wybór dzianin, dżinsów, odzieży codziennej i wierzchniej, a także akcesoria i obuwie. Kolekcja będzie utrzymana w klimacie "od dnia do nocy", który odzwierciedla wiele ulubionych stylizacji Rity. Każdy element będzie można z łatwością wystylizować, dopasowując do osobowości, różnych trendów i stylów, od dziennego po olśniewający wieczorowy look. Odzież codzienna, w tym bluzy z kapturem i t-shirty, zawierają symbole związane z Ritą i nawiązują do jej niedawno wydanego albumu You & I.
Wszechstronnie utalentowana wokalistka i autorka tekstów jest fanką i klientką Primark od wielu lat: w dzieciństwie odwiedzała sklep wraz z rodzicami, a gdy była nastolatką, często jeździła do sklepu Primark w Hammersmith w zachodnim Londynie, w towarzystwie swoich przyjaciółek. Przekształciło się to w wieloletnią miłość do marki, dającej kupującym dostęp do doskonałej jakości ubrań niezależnie od dostępnego budżetu. Przez ostatnie dwa lata Rita współpracowała ściśle z Primark będąc zaangażowaną na każdym etapie procesu, od projektowania po tworzenie kolekcji. Rita poświęciła również wiele czasu na poznanie Primark od kulis i odwiedziła Program Zrównoważonej Bawełny Primark w Indiach.
Komentując współpracę, Rita Ora powiedziała: "Przez całe życie zawsze chciałam wyglądać stylowo, a gdy byłam młodsza, mogłam to osiągnąć tylko dzięki Primark. Fantastyczne ubrania z Primark, zawsze pomagały mi dopiąć mój budżet. Szczerze mówiąc, to właśnie wtedy nauczyłam się kreatywności i zabawy modą. Stworzenie tej kolekcji z Primark było dla mnie bardzo nostalgiczne i nie mogę się doczekać, aż ujrzy ją świat!".
Jermaine Lapwood, Dyrektor ds. Przyszłych Trendów i Innowacji w Primark, dodał: "W świecie przeładowanym kolaboracjami, kluczowe jest, by partnerstwa były zakorzenione w autentyczności i prawdziwej więzi. Wiedzieliśmy, że Rita jest fanką Primark od dawna, ale dopiero gdy ją spotkaliśmy, prawie dwa lata temu i zaczęliśmy rozmawiać, zdaliśmy sobie sprawę z ogromu jej miłości do marki. Natychmiastowa chemia między obiema stronami była niezaprzeczalna, a dziś, po miesiącach współpracy, z dumą prezentujemy kolekcję Rita Ora x Primark. Mam nadzieję, że połączenie tego co najlepsze w Primark i Ricie, pozwoli klientom wyrazić ich prawdziwe ja i pokazać ich wewnętrzną Orę".
Sesja zdjęciowa z udziałem Rity odbyła się w Trellick Tower i okolicach Golborne Road w zachodnim Londynie - okolicy, którą Rita nazywała swoim domem przez ostatnie 15 lat. Kampania ma na celu pokazanie poczucia wspólnoty oraz wyrażenie wolności w ubieraniu się, co jest kluczowym motywem całej współpracy.
Pierwsza kolekcja Rita Ora x Primark będzie dostępna we wszystkich sklepach Primark na 16 rynkach od wtorku 19 września.
Klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą na stronie internetowej Primark i sprawdzić dostępność swoich ulubionych produktów za pomocą systemu sprawdzania stanów magazynowych, zanim udadzą się do preferowanego sklepu.
![Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1909366310,w_254,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
![Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk](/files/_uploaded/glownekonf_1207706857,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
![SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA](/files/_uploaded/glownekonf_423925340,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.